Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno, ale nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si zboží ale přišlo mi úplně něco jiného

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalitní produkty
    • Pracovních na on-line objednávkách Vás mají na háku pokud nejste velký odběratel.
    • Dohledání stavu objednávky
    • Nezájem ze strany zaměstnance nabídnout řešení - není to jejich firma, co by řešili

    V tuto chvíli ztratili zákazníka - pracujeme v lese a chtěli jsme odebírat ve větším. Jejich nezájem mne opravdu překvapil.

    Co je plus, komunikace a znalost, popřípadě doptání se informaci u produktu - kamenná pobočka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od potvrzení objednávky obchod nekomunikuje

    Před týdnem jsem v obchodě Promex objednal zboží, které bylo uvedeno jako "skladem", v den odeslání mé objednávky, přišlo jen potvrzení o přijetí objednávky, nic víc. Obchod nekomunikuje, nedá vám vědět, zda zboží fyzicky mají nebo ne, nezašlou ani zprávu, že zboží bude dodáno později, prostě nic.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    ohledně zboží bylo vše OK, hrubě nespokojena jsem byla se způsobem balení zboží - 5x větší krabice mi až tolik nevadila jako to, že byla nacpaná neskutečným množstvím igelitu. Činilo to na mě dojem, že se tímto způsobem prodejce zbavuje "odpadu". Je to nefér vůči zákazníkovi.

    • nepravdivé údaje skladu

    Obchod uvádí skladem položky, které nemá

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    po rozbalení byly obě lopatky poškozeny, protože jde o křehký materiál, musíte ho zabalit lépe

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slíbené zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje

    Slíbené zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje

    • Špatná komunikace, nereagují na email.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mnoho položek nemají, přestože na stránkách mají napsáno, že jsou skladem.
    • Dali jsme platbu zálohou, kdybychom se jim po týdnu neozvali, kvůli nedoručení zálohovky, ani bychom nevěděli, že téměř žádné zboží nemají.

    Objednávka provedena před 11 dny, po domluvě poslali zálohovku na zboží, které měli skladem. Zálohovka přišla 29.4., uhradili jsme ji obratem, čekáme na doručení, zatím jsme nedostali info ohledně termínu dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široká nabídka OOP
    • dobré ceny
    • dopravce PPL
    • platba kartou
    • dostupné zboží není na jejich skladu

    Eshop jde velmi chytře na zobrazení skladovosti zboží. Respektive dostupnost skladem nikde neuvádí. Uvádí pouze počet dostupných kusů. Člověk si říká, "dostupnost 27 kusů, to je dost, to hned pošlou". Bohužel už se nikde nedočtete, že toto je dostupnost na externím skladu, takže dostupnost cca týden :-/ Kdyby to bylo alespoň někde uvedeno, tak neřeknu nic (respektive objednám jinde, když chci zboží co nejdříve a zase tak úplně neřeším cenu), ale toto mi přijde dost jako klamání zákazníka. Pokud někdo hledá zboží především dle rychlé dostupnosti zboží, zde nepochodíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednány rukavice, které obchod měl psané skladem 150 ks krabic. Po objednání se nikdo neozval, na můj emailový dotaz, kdy zboží odejde nikdo nereagoval. Na další email mi napsali, že mají hodně objednávek. Za 3 dny píši další email, jak to vypadá a pochlubili se, že rukavice skladem už nejsou, že ten stav byl prý u jejich dodavatele - pěkné klamání zákazníka. Poté mi nabídli rukavice za trojnásobnou cenu.

  • Obchod,nekomunikoval,10dni,pak,se,oval,pozadoval.zaslat,dopredu,penzie,naucet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, i když e-shop ukazuje, že je skladem, tak stále nedorazilo. Objednáno před 2 týdny

    Na dotaz, zda zboží ještě dorazí, mi nikdo neodpkvěděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodací doby i když je zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stále čekám,žádné informace od prodejce,na telefonický dotaz se údajně čeká na nějaký produkt z nabítky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi nedorazilo a s obchodem se neda komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nebyla jasná o jakou konkrétní barvu jde, mix barev jsem si představovala jako melír, bohužel mi přišla barva zelená, kterou nemám ráda.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nejsou schopni dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehledný obchod
    • Široká nabídka
    • Nevalná komunikace
    • Zboží nedošlo ani 10 dní od objednávky.

    První a poslední komunikace obchodu bylo potvrzení objednávky před 10 dny. Od té doby se nic neděje. S ohledem na to že u vesty je uváděna běžná dostupnost nechápu proč ještě nebyla doručena nebo jsem o tom nebyl alespoň informován.