Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes vyplnění způsobu doručení do Alzaboxu mi byl balíček doručen domů když jsem ho nemohla vyzvednout.

    Reakce obchodu Promerch

    Při objednávce jste vybrala dodání domů na adresu, nikoli na výdejní místo - konkrétně GLS (doručení na adresu). Tato informace ktoru uvádíte je nepravdivá - můžeme snadno doložit.

    Pokud jste se tak ale dohodla s dopravcem až poté co byl balík odeslán na Vaši adresu-tak jak jste zvolila při objednávce, že Vám ji doručí do výdejního místa, to my jako prodejci nedokážeme ovlivnit. Velmi bychom uvítali, abyste dokázala oddělit služby dopravce, na které nemá prodejce žádný vliv od služeb, které ovlivnit dokážeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možné platit kartou, pouze převodem. Bohužel pošlou jen platební údaje, NE qr kod, což by platbu ulehčilo.
    • V dnešní době je trapné otrocky vypisovat platební příkaz, abych si mohla objednat zboží z eshopu

    Technicky zaostalý eshop

    Reakce obchodu Promerch

    Na webu i samotné Heuréce jsou veškeré informace o způsobu platby či dopravy, které nabízíme, uvedeny. Je možné se s nimi seznámit, a to před uskutečněním samotné objednávky, což jste zjevně neudělala. Pokud pro Vás naše podmínky nebyly akceptovatelné, stačilo jen prostě nenakupovat a zvolit konkurenci:-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Došla nekompletní objednavka

    Reakce obchodu Promerch

    Zásilku jste vyzvedla 25.11.2022. Na nekompletní objednávku jste reagovala až dnes po více než týdnu po obdržení balíku.
    Stěžovala jste si, že v balíku chyběla mikina a tričko, což jsou z hlediska hmotnosti i samotné objednávky zásadní položky, které se na expedici jen stěží dají přehlédnout.

    1) Kontrola balíků před samotným odesláním probíhá na třech nezávislých úrovních. Pravděpodobnost spatně nabaleného balíku je zcela minimální. Samozřejmě, že chyba se může vloudit kdykoli, ale chybu, že by nebyly vloženy dvě zásadní položky z celkového počtu 5ks zásadně odmítám.

    2) Obsahem zásilky bylo následující zboží:
    Polštář vc. povlaku - 250g
    Peněženka - 90g
    Kalendář nástěnný 30x30 cm - 242 g
    Mikina s kapucí S - 530g
    Tričko S-165g

    V souhrnu : 1327g včetně obalů

    Dle informace od přepravce balík , který jste přebrala mel hmotnost 1,95kg.
    Což odpovídá balení do kartonové krabice o hmotnosti 650g. Lze snadno doložit a máte tuto informaci také k dispozici.

    V případě, že by v balíku chyběla mikina a tričko zásilka by mela hmotnost pouhých 582g +obal krabice 650g. Rozdíl oproti hmotnosti, kterou uvádí přepravce je jednoznačný.

    Vaši stížnost i hodnoceni považuji za zcela nekorektní.