Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyl dodán žádný produkt
    • Žádná odpověď na e-maily ani formulářový kontakt
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • zboží mělo být skladem a nebylo
    • vrácení peněz až po opakované urgenci

    když jsem zboží objednával, bylo skladem, zaplatil jsem kartou = mělo být dodáno x po pár dnech přišel mail, že zboží skladem není
    platba vrácena až po opakovaném urgování
    zdlouhavá komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nulová komunikace: Až když jsem začal řešit, že se týden nic neděje, tak jsem na stránkách našel zmínku, že jsou zahlceni objednávkami (což v době mého objednávání nebylo).

    Bylo objednáno 5L, přišlo 4,5L. Naprosto bez skrupulí (a vzhledem k přesnosti onoho chybějícího 0.5L, bych si snad i troufl tvrdit, že záměrně) jsem byl okraden o půl litru. Jasně, můžu být rád, že došlo vůbec něco :(. To je fakt hnusné chování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • absolutní nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ?
    • Zboží ihned k odběru nedodáno ani po téměř čtrnácti dnech

    Tragické dodací lhůty, komunikace mizerná - dodnes nevím ani přibližně, kdy zboží dostanu. Pouze jeden mail, ať jsem trpělivý... :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím čekám na zaplacené zboží už 10 dní. Pan se vymlouvá, že má toho hodně. Zboží má skladem a nestíhá. Pro mně nepochopitelné. Nedoporučuji
    • V dnešní době kdy večer objednáte a ráno klepe kurýr na dveře...a já na zboží stále čekám a navíc jsem ho i okamžitě platil!!!!! Tak to je velké zklamání ....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží připraveno údajně k vyzvednutí, zavolejte, zboží Vám předáme, ale v předmětnou dobu a čas nikdo nezvedá telefon, i když jste předem domluveni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po 3 týdnech nedorazilo a pán nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    je to děs,protože zaslání trvá neskutečně dlouho a teď je zrovna doba a počasí si udělat atmosféru a topit v biokrbu.Jsem už naštvaná a obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá nekompetence prodávajícího, má na webu, že zboží odesílá druhý den, po 14 dnech po téměř vyhrožování mi nakonec zboží poslal, nebyl ani schopný mi napsat kdo zboží doručuje či sledovací číslo zásilky, vymlouval se na čas apod. Palec dolů a takový obchod by neměl mít nálepku ověřeno zákazníky - ověřena je naprostá nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouho se čeká na zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám objednáno a zboží nedorazilo, jsem zvyklá, že zboží dorazí do 3 dnů a nic.
    • Dlouhá dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bylo mi doručeno jiné zboží
    • neodpovídal obal

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    přijatelná cena

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod jako takový je bezproblémový, jediné co mě zaráží je jeho spolupráce se speditérskou firmou IN TIME. Přišla sms s časem dodání 11-15hod, řidič přijel o půl čtvrté a divil se, že již nejsem v práci. Nabídl jsem mu, že může balík nechat na skladě a peníze si vyzvednout na účtárně (cca 30m). Řidičovo jednání po telefonu bylo drzé a sprosté. nakonec balík doslova hodil do skladu aniž by si počkal na přijímací protokol a na účetním oddělení naši účetní taky div neseřval. Takové jednání je neomluvitelné.