Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží popisek skladem, ve skutečnosti nikoliv. Ale to se dozvíte až den po platbě. Ani pět dní od objednání nejsou schopni říct kdy bude objednávka vyřízena.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    bohužel se v ojedinělých případech stává, že zboží v košíku si ve stejnou chvíli koupí někdo jiný v prodejně. Informace o množství skladem na eshopu je informativního charakteru, dokud není potvrzena objednávka a zboží není rezervováno. Ve chvíli, kdy zboží není skladem v ČR dodáváme veškerý náš sortiment zpravidla do 14 dnů od objednávky, většinou rychleji. Objednávky na neskladový sortiment uspokojujeme v pořadí, v jakém byl objednán.

    Zboží bylo fyzicky doručeno 2 dny po napsání této recenze (v pondělí 26.6.2023) a zákazník jej převzal.
    O zpoždění dodání jsme zákazníka informovali obratem po objednání.

    Omlouváme se za komplikace, snad jste se zbožím spokojen.
    Jsme malý eshop, ale snažíme se pro zákazníky dělat maximum možného.
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • PÍŠOU SVITILNA ZDARMA A NIC NEPŘIŠLO

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    Podmínky zaslání dárku zdarma jste konzultoval s naším zákaznickým oddělením kde vás kolegyně informovala, že "Akce svítilna zdarma" se vztahuje na objednávky s hodnotou 6000 Kč s DPH a vyšší. O této skutečnosti také informujeme napříč naším eshopem a taktéž tuto skutečnost sdělují kolegyně na prodejnách.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ubohe popisky

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    můžete nám prosím upřesnit problém, abychom mohli zjednat nápravu?
    Objednával jste přilbu Protos. U této přilby máme popis i sekveci obrázků i s detailním popisem funkcí přilby.

    Děkuji za informaci a přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia
    • Hluchý kontaktný telefón

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,
    omlouváme za vzniklou situaci, bohužel v období mezi svátky (27.12. - 30.12.2022) probíhala v naší firmě celozávodní dovolená.
    Vámi objednané zboží není dlouhodobě skladem. V detailu zboží uvádíme dobu dodání "na dotaz".
    Naše zákaznické oddělení vás bude kontaktovat s informacemi.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je 17 dní od objednávky a zboží ještě nedorazilo. Společnost na upomínkový mail nereaguje, na uvedené tel.čísle to nikdo nezvedá a zajímavé je, že po 7 dnech přišel dotazník spokojenosti zákazníka.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,
    omlouváme za vzniklou situaci a velmi nás mrzí, že jste nespokojená. Objednala jste zboží které nebylo skladem a doba dodání se bohužel v předvánočním čase maličko prodloužila. O těchto skutečnostech jsme vás informovali e-mailem a kolegyně ze zákaznického oddělení také volala.
    Zásilka byla podána k přepravě 12.12.2022 a v nejbližších dnech by vám měla být doručována. Přepravce odesílá informační e-maily a SMS o pohybu zásilky.
    V případě dotazů prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už je to 18dní a ešte mi tovar čo som si objednal nedorazil .
    • Pričom som aj písal na mail a volal na uvedené tel.číslo a nikto nereagoval

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,
    omlouváme za vzniklou situaci, objednal jste zboží které nebylo skladem, doba dodání je vždy uvedená u objednávaného zboží. V případě, že je zboží skladem v ČR, jej odesíláme obratem. Ve vašem případě se jedná o dodací dobu 6 - 8 týdnů o čemž jsme vás informovali e-mailem.
    Váš e-mailový dotaz jsme bohužel neobdrželi a za vytíženost telefonní linky, v tomto období, se velice omlouváme.
    Vaše objednávka se vyřizuje a budeme vás informovat jakmile bude vaše zboží odesláno.

    Děkujeme za pochopení a přejme hezký den
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden po objednání a zaplacení není zboží stále odesláno . Na dotazy obchod neodpovídá .

    Reakce obchodu Profi oděvy

    omlouváme za vzniklou situaci, objednal jste zboží které nebylo skladem, doba dodání je vždy uvedená u objednávaného zboží. V případě, že je zboží skladem v ČR, jej odesíláme obratem. Pokud objednáváme od dodavatele ze zahraničí, obvykle zboží dostanete do 14 dnů.
    Ve vaše případě se jedná o dodací dobu do 14 dnů o čemž jsme vás informovali mailem.

    Hezký den
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikácia , dodanie

    Ani za 10 dni tovar ktorý bol skladom neprišiel. Informácie o stave objednávky nechodia ,ani notifikácia že bola objednávka expedovali, nikto sa zatiaľ neohlásil. Ruším objednávku v hodnote 1000eur . Toto je už druhý problém s týmto obchodom , rezignujem a objednávam bozp inde.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den, omlouváme se za závadu na emailovém automatu, objednávka byla zpracována a odeslána běžným způsobem. Komunikaci směrem k čekajícím zákazníkům jsme zlepšili, aby se podobná situace již v budoucnu neopakovala.
    Děkujeme za recenzi, celá situace nás velice mrzí.
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatim stale cekam na pokyny k platbe

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    Omlouváme se za způsobené potíže a chápeme vaše rozhořčení, chyba však nevznikla na naší straně, bohužel někdy nastane technický problém ze strany platební brány. Naše zákaznické oddělení vás bude neprodleně kontaktovat.

    S přáním hezkého dne
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Snickers parádní montérky
    • Po sedmi dnech nulová komunikace, sedm dní dnes jde balík přes celou Evropu nikoliv ze skladu na prodejnu :)

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nespokojený a omlouváme se za způsobené komplikace. Kolegové ze zákaznického oddělení se vám ozvou s informacemi o vaší objednávce.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

    Děkujeme za pochopení
    Váš tým PROFI ODDĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem před měsícem a doteď zboží nepřišlo, ani se mi nikdo neozval a na email nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den

    velice se vám omlouváme za způsobené komplikace. Kolegové ze zákaznického oddělení se vám co nejdříve ozvou s informacemi o vaší objednávce.

    Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení a věříme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

    Děkujeme za pochopení
    Váš tým PROFI ODDĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si dva produkty a ani jeden mi nebyl zaslán. Když jsem se přes email dotazoval, bez odpovědi.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    omlouváme za vzniklou situaci, objednal jste zboží které nebylo skladem, doba dodání je vždy uvedená u objednávaného zboží. V případě, že je zboží skladem v ČR, jej odesíláme obratem. Pokud objednáváme od dodavatele ze zahraničí, obvykle zboží dostanete do 14 dnů.
    V tomto i v předešlém případě jsme vás také informovali mailem.

    Hezký den
    Váš tým PROFI ODĚVY

  • Nic mi nepřišlo.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, že jste nespokojený a velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Vaše objednávka obsahovala sekeru která je dlouhodobě nedostupná. O této skutečnosti podrobně informujeme na našem e-shopu.
    V případě dalších dotazů o stavu objednávky, prosím neváhejte kontaktovat naše zákaznické oddělení.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Telefonicky jsem chtěl vyměnit zaplacené objednané zboží než ho odešlete a nešlo to.Ted budu zbytečně platit poštovné.NECHAPU!!!

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    Mrzí nás, že jste nespokojený,

    Bohužel jde zřejmě o nedorozumění, kolegyně na zákaznickém oddělení Vás informovala, že zboží není možné vyměnit jelikož balík byl již odeslán. Také Vám poradila abyste balík nepřebíral, zboží by se vrátilo zpět k nám a pak by byla možná výměna.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

    • Objednané nazovaky hrozně smrděly

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    Mrzí nás, že jste nespokojená,

    Obuv se skladuje se speciálními sáčky proti vlhkosti a plísni, které můžou obuv specificky "navonět". Tento zápach však při používání na vzduchu po čase mizí.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané 9.11. pracovní kalhoty skladem. Dnes 20.5. a kalhoty nikde. Obchod nereaguje na mail ani volání.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    Mrzí nás, že jste nespokojený.

    Dovolte prosím, abychom se ohradili proti vašemu tvrzení. Vaše objednávka byla vytvořena 9.5.2021 nikoliv 9.11.2021.
    V tyto dny se nám bohužel na stránkách u některých položek vyskytla technická chyba, kdy se do slevové částky na e-shopu profi-odevy.cz promítla cena EUR, cena před slevou zůstala v CZK. Situaci jsme se co nejrychleji snažili vyřešit, nicméně několik zákazníků si objednávku stihlo vytvořit. Kontaktovali jsme i vás a obsluha zákaznického centra vám daný problém vysvětlila a na dodávce za původní cenu jste netrval.
    Bohužel od vás žádný další e-mail neevidujeme a na zákaznickou linku nemáme od vás příchozí hovor.

    Pracujeme na nápravě, aby se podobný technický problém již nevyskytl.
    Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení a věříme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vytvořil jsem si objednávku na pracovní kalhoty které byly ve velké slevě. Často nakupuji na kamenné prodejně a mám za sebou i několik eshop objednávek. Jedny pracovní kalhoty stály 76kč a další 156kč. Objednávka mi byla potvrzena což podle obchodních podmínek není závazné, poté mi ale byl doručen další email o vychystávání zboží který už závazný je. Po několika hodinách mi bylo zavoláno, že objednávka bude stornována zdůvodů chyby na stránkách, Paní byla vcelku nepříjemná tvrdila nejdříve, že to bylo v eurech což nebyla pravda a spousta dalších výmluv. Nutno říct, že tuto objednávku udělalo spoustu lidí a pokaždé byly výmluvy lehce jiné. Když jsem chtěl alespoň slevu na příští nákup nebo aspoň nějaké bolestné, Paní začala být ještě více nepříjemná. Nutno podotknout.. na eshopu je psáno, že objednávku může eshop také zrušit pokud se jedná o zjevnou chybu. Chtěl bych říct, že pracovní kalhoty za 76kc A 156 kč které jsou ve slevě mi opravdu jako zjevná chyba nepřijdou. Ve spousta jiných obchodě mají také sortiment v -90% slevě. Poslední kusy, vadné výrobky atd... takže tohle neberu. Výmluva Paní ktera volala, že snad musím chápat, že kalhoty za tuhle cenu mi nemohou přece prodat neberu.

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    velice se omlouváme a mrzí nás způsobené potíže. Na stránkách se nám bohužel u některých položek vyskytla technická chyba, kdy se do slevové částky na e-shopu profi-odevy.cz promítla cena EUR, cena před slevou zůstala v CZK. Situaci jsme se co nejrychleji snažili vyřešit, nicméně několik zákazníků si objednávku stihlo vytvořit. Kontaktovali jsme je a všichni problém pochopili s tím, že jim to bylo hned divné, nicméně to zkusili. Na dodávce za původní cenu netrvali.
    Dovolte prosím, abychom se ohradili proti vašemu tvrzení. Při rozhovoru s obsluhou zákaznického centra vám byla nabídnuta sleva na další nákup jako kompenzace za způsobené potíže, slevu jste nepřijal. Tato nabídka z naší strany nadále platí.
    Na našem e-shopu je jasně deklarováno, že na značku Dunderdon poskytujeme slevy až 70%. Cena 146,- z původní ceny 3.795,- při slevě do 70% skutečně zjevná chyba je. Jedná se o prvotřídní zboží vysoké kvality a nikoli vadné výrobky, poslední kusy, jak tvrdíte.
    Pracujeme na nápravě, aby se podobný technický problém již nevyskytl.
    Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení a věříme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

    Děkujeme za pochopení
    Váš tým PROFI ODDĚVY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    opravdu chcete abych hodnotil svou spokojenost, když po devíti dnech se objednávka stále zpracovává a nikdo se mi neozval?

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, že jste nespokojený. Vaše objednávka obsahovala zboží s termínem dodání do 14 dnů. Informace o dostupnosti zboží je uvedena u objednávaného zboží na našich stránkách. Potvrzovací a informační e-mail vám byl odeslán na vámi zadanou e-mailovou adresu (pokud vám e-mail nepřišel, prosím zkontrolujte si spam koš ve vašem e-mailu). V případě dotazů o stavu objednávky, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení.
    Dotazníky se odesílají automaticky ze systému Heureky a dobu odeslání nemůžeme ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechtěl jsem reagovat, ale pokud mi pošlete žádost o hodnocení výrobku, který jsem zakoupil před šesti dny a který jste ještě neodeslali tak se musím jen smát. Kalhoty jsou super jen je z vás dostat. Dokud tady byl obchod tak název Profi Oděvy odpovídal.
    Děkuji Šetina

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    objednané kalhoty byly s termínem dodání do 14 dnů. Informace o dostupnosti zboží je také uvedena u objednaného zboží na našich stránkách. Potvrzovací a informační e-mail vám byl odeslán na vámi zadanou e-mailovou adresu (pokud vám e-mail nepřišel, prosím zkontrolujte si spam koš ve vašem e-mailu). V případě dotazů o stavu objednávky, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení.
    O posunutí odesílání dotazníků jednáme, odesílají automaticky ze systému Heureky a dobu odeslání nemůžeme ovlivnit.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel, zboží zatím nedorazilo. Komunikace ze strany obchodu také nic moc (mel jsem napsat dotaz e-mailem-odpověď nedorazila).Doufám, ze zboží dorazi, pak hodnocení změním!!

    Reakce obchodu Profi oděvy

    Dobrý den,

    objednal jste zboží s termínem dodání do 14 dnů. Informace o dostupnosti zboží je také uvedena u objednaného zboží na našich stránkách. Potvrzovací a informační e-mail vám byl odeslán na vámi zadanou e-mailovou adresu (pokud vám e-mail nepřišel, prosím zkontrolujte si spam koš ve vašem e-mailu). V případě dotazů prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení.

    Hezký den