-
Rad by som napísal kladnú recenziu, ale nedá sa zo skúsenosti, ktorú mám.Objednal som si tovar s dostupnosťou viac, ako 7 dni už je to viac, ako 23 dni a tovar do dnešného dna nedorazil stále nemajú skladom.Prečo potom takýto tovar ponúkajú, keď ho nemôžu zákazníkovi poskytnúť.Ale vymýšľajú iné varianty.Ok nech mi dá drahšiu za takýto istý peniaz to by som bral, ale toto nie.V tomto obchode viac nekúpim nič.Pozerám, že sú tu viacerí ľudia nespokojný majú zle skúsenosti.
-
Rad by som napísal kladnú recenziu, ale nedá sa zo skúsenosti, ktorú mám.Objednal som si tovar s dostupnosťou viac, ako 7 dni už je to viac, ako 23 dni a tovar do dnešného dna nedorazil stále nemajú skladom.Prečo potom takýto tovar ponúkajú, keď ho nemôžu zákazníkovi poskytnúť ale vymýšľajú iné varianty.Ok nech mi dá drahši za takýto istý peniaz to by som bral, ale toto nie.V tomto obchode viac nekúpim nič.Pozerám, že sú tu viacerí ľudia nespokojný majú zle skúsenosti.
-
Jedním slovem Katastrofa. Přehlednost stránek super, ceny super, rychlost dodání paráda, ale nedejbože reklamace, mix pult mi tam leží dva měsíce, reklamace neuznaná a na maily ani jedna odpověď. KATASTROFA. Přitom stačí zabalit, přidat k němu dva fadery a odeslat, no je v tom asi obrovskej problém. V životě nikdy už tam nekoupím ani kabel
-
Po opětovných zkušenostech s tímto obchodem radím hodně dobře zvážit zdali něco u této firmy koupit nebo raději se poohlédnout po jiném eshopu. Před dvěma léty jsem se u nich taky spálil a teď v domnění, že nastala nějaká změna k lepšímu jsem zkusil udělat objednávku a zjistil jsem po pomalu třech týdnech od objednání že mou objednávku nemají pořád vcelku. Po mém volání po dvou týdnech mají vše kromě trička, po třech týdnech volám znovu a pro změnu nemají zase světla, tak už nevím co si o tom mám myslet.Věci mnou objednané jsem potřeboval už na tenhle víkend a nemám nic. Myslel jsem, že když je objednám s dostatečným předstihem bude vše ok. Mou objednávku jsem zrušil
-
Kupoval jsem zde reprobedny Vonyx XP50 , cena byla uvedena 1876,- přidal jsem nějaké zboží, odeslal, zaplatil a nevšiml jsem si, že bedýnky najednou v nákupním košíku podražily o 238 korun, až mi došla faktura, tak jsem to zjistil, sice jsou bedýnky dobré, došly mi druhý den, ale.... pak emaily, telefonáty, obchodník mi tvrdil, že ceny jsou pohyblivé, blbost, ofotil jsem mu uloženou stránku s původní cenou , chvíli dohadování přes telefon, ale zbytečné, takže bacha
-
Kupoval jsem zde reprobedny Vonyx XP50 , cena byla uvedena 1876,- přidal jsem nějaké zboží, odeslal, zaplatil a nevšiml jsem si, že bedýnky najednou v nákupním košíku podražily o 238 korun, až mi došla faktura, tak jsem to zjistil, sice jsou bedýnky dobré ale.... pak emaily, telefonáty, obchodník mi tvrdil, že ceny jsou pohyblivé, blbost, ofotil jsem mu uloženou stránku s původní cenou , chvíli dohadování přes telefon, ale zbytečné, takže bacha
-
Nenakupujte zde! Jsou to šmejdi... Na emaily nereagují.
-
Rude people
They lie delivery. if you tell me monday and i call you about a product that hasnt even left your wear-house yet, dont firther lie about it cause its tuesday now bank holiday and no one is there and i still dont have the what i ordered on the friday before. I even asked them via email can i come and get it myself cause i need it and they told no it will be delivered on monday. Im in prague the product is in brno. the shop in brno opens at 1pm it takes 3 hours to get prague. You have to call a driver to take it to prague how was i getting my package on the monday.
See lies. With rude staff like what is it you want me to do. Well How about not lie to your customers. start with that then dont be rude on the phone like i just didnt spend over 400 euros on something in your store. You act like its not the customer is not helping you stay open. how else are you making money other than trying to sell things. -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Vážený pane Šmerdo,
vzhledem k tomu, že e-mailová adresa "[email protected]" uvedená ve Vaší reakci na mé hodnocení neexistuje, musím Vám nohužel odpovědět touto cestou.
Vaše "ihned" trvalo dva dny. Tou dobou už jsem měl mít (podle Vašeho e-shopu)
sluchátka v ruce.
Špatně nastavená cena nebyla zas tak špatně nastavená, aby byla chyba zjevná.
Tím, že jste odmítli sluchátha dodat za cenu uvedenou v obchodě a v potvrzené
objednávce jste se dopustili porušení smlouvy a občanského zákoníku. Nově
nabídnutá cena navíc nebyla nijak výhodná.
Shodou okolností jsem sám provozovatelem internetového obchodu a takovou
drzost bych si nikdy nedovolil, obzvlášť u objednávky hrazené zálohově.
Místo abyste provokoval a blbě se divil, měl byste být rád, že jsem nepodal podnět k
šetření na obchodní inspekci a nedomáhám se dodržení smlouvy u civilního
soudu. Zmíněné kroky mohu konec konců stále ještě podniknout.
David Strobach
On Saturday 08 of November 2014 18:10:03 you wrote:
> (reakce na Vaše hodnocení obchodu z 8.11.2014)
>
> Pane Strobachu, teď jste nás zaskočil. Objednal jste si sluchátka, u kterých
> byla špatně nastavená cena. Ihned jsme Vás kontaktovali s novou cenovou
> nabídkou a omluvili se za překlep na webu, objednávku jste chtěl zrušit.
> Vaše textové hodnocení nám nedává smysl.
> David Šmerda, Profi-DJ.cz