Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 1 týdnem

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala před týdnem a ještě mi ani nepřišla faktura k zaplacení. A obchod taky nekomunikuje. Tak stále čekám..

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 3 měsíci

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    Zboží , které mělo být skladem, nebylo... Zrušená objednávka.

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 9 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Nulová komunikace obchodu při vyřizování objednávky.

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Vůbec nevím, co je s mou objednávkou. Volala jsem tam před týdnem, to alespoň paní zvedla telefon a řekla, že zboží dostanou začátkem dalšího týdne. Na stránkách obchodu bylo dané zboží stále uvedeno "skladem". Volala jsem další týden, telefon už nikdo nezvedl a na e-mail s dotazem, kdy bude zboží k dispozici nikdo neodpověděl. Jsem ráda, že jsem to zboží neplatila předem. Nejenom, že bych neměla zboží, ale přišla bych i o peníze.
    Bohužel se tímto přidávám k dlouhému zástupu nespokojených klientů, kteří se také zklamaly tímto neseriózním e-shopem.

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážená paní Řezáčová,

    za prvé kde máte ten dlouhý zástup nespokojených zákazníků???Asi se díváte jinam?
    Pokud se dívám, tak Vám kolegyně odepisovala na každý Váš e-mail a spíše z Vaší strany žádná reakce??!! tak nechápu proč nás veřejně poškozujete?
    Pokud máme výpadek na skladě či s doručením, tak každého zákazníka vždy informujeme, bohužel je doba COVIDOVÁ a bohužel výpadky a dodávky na skladech i s doručením jsou častější, které my bohužel neovlivníme.
    Doba se mění a my všichni se budeme muset přizpůsobit tomu, že nic nebude fungovat jako dříve :-(
    Přeji Vám hezké dny
    Eva Jindrová

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 1 rokem

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    • Nelze platit online ani ihned po objednávce bankovním převodem. Je potřeba čekat na na fakturu
    • Po pěti pracovních dnech od zaplacení jsem urgovala doručení. Jako reakce mi přišel email, že objednávka je na cestě. Ale české poště předáno nebylo. Jinak by od ní přišla potvrzující sms.
    • Objednala jsem 4.7. (ano byl prodloužený víkend). Stále čekám na doručení, i když bylo zaplaceno dne 9.7. Dnes je 15.7.

    Není moc flexibilní a 10 dní po objednání online stále nemám jistotu, zda zaplacené zboží dorazí.

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Zboží mi sice bylo doručeno v pořádku, ale naprosto neodpovídalo mé představě. V popisu bylo uvedeno, že transparentní pruženka je vhodná k šití roušek. A to teda není. Určitě je vhodná na navlékání korálků, ale použít ji jako gumičku na roušky si opravdu neumím představit. To je tak o uříznutí ucha. Takže tato informace byla naprosto zavádějící.

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Kupovala som gumičky na rúška, ktoré v obchode ponukali ako vhodne k tomuto účelu ... to čo prišlo nie je vhodne ani trochu. Silikónová šnúrka...

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Dobrý den,
    to nás velmi mrzí, dodavatel nám jej doporučoval jako vhodné k výrobě roušek.

    Eva Jindrová
    Profesionalnikosmetika.cz

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Mali tovar, ktorý nie je ľahké zohnať.
    • Rýchlosť spracovania a dodanie obj
    • Na stránke uvádzali iné množstvo ako sa reálne dalo objednať. Po mojej objednávke ma kontaktovali, že majú už len 1 kus a či mám záujem alebo rušia objednávku. Čakal by som iný prístup alebo aspoň nejakú kompenzáciu.
  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Po týdnu jsem se informovala v obchodě kdy zboží dorazí, bylo mi oznámeno, že zboží nemají i když na internetových stránkách informovali, že zboží mají skladem. Objednávku jsem zrušila a zboží si objednala jinde, kde mi bylo zboží doručeno okamžitě.
  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 2 lety

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuje obchod

    Objednany drzak a typ cesaci hlavy nebyl skladem, ackoliv v dobe objednani dle stranek byl. Kontaktovana jsem byla pres email a kdybych nepozadala o telefonicky kontakt pro rychlejsi vyrizeni, protoze v mailu na vyrizujici osobu kontakt nebyl, tak to s rychlosti odezvy na email trva mnohem dele.
    Nahradni dodavka stejneho zbozi nebude, jak mi bylo sdeleno, takze mi bylo nabidnuto jine zbozi.
    Hlava s kratsimi 40 cm vlasy, tech 40 cm pramenu tam moc neni, spise "cancoury" a vlasy dost padaji. Drzak nebyl.
    Dalsi treti polozka liftingova sera prisla bez jakehokokiv letacku, prospektu, manualu, kde bych se jako kosmeticka mohla docist, z ceho je to slozeno.
    Za me nikdy vice objednavka a zvazuji reklamaci na cesaci hlavu.

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážená paní kosmetičko Šandová!!!

    Omlouváme se, ale nevím, kam jste koukala, ale na eshopu máme telefonický kontakt na každé stránce včetně obchodních podmínek.
    Náš zaměstnanec Vás okamžitě kontaktoval a nabídl náhradu za vyprodané zboží,bohužel nemáme sklad nafukovací a nedokážeme přes noc předvídat, že si zákazník před Vámi objedná velké množství zboží a sklad nám vyčistí !!?? Mohla jste odmítnout a objednávku stornovat?
    Vlasy jsou strojově vpichované tudíž u každé hlavy vždy nějaké vlasy vypadnou.
    Když jste si objednávala sérum bez krabičky, jste všude informována, že zboží je bez originálního obalu, že byl poškozen, ale produkt jako takový je nepoškozený, na vyžádání není problém návod doposlat.

    Děkujeme za Vaši vyčerpávající nespokojenost s naším e-shopem, ale i v dnešní době jsme stále lidé, kteří svoji práci dělají s láskou a dokážeme vše řešit a ne se přetvařovat a po té nám to veřejně nandat a poškodit nás co nejvíce to jde, jako jste nyní udělala.

    Přeji Vám jako kosmetičce mnoho spokojených a vstřícných zákazníků jako jste Vy :-)

    S pozdravem
    Jindrová Eva
    Profesionalnikosmetika.cz

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 3 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Nejsem spokojena s kvalitou zbozi. Zadala jsem vraceni a nebo vymenu, ale nebylo to uznano.

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážená paní Ing. Pavlo!
    Určitě pochopíte, že použité zboží nelze vyměnit ani vrátit --> viz obchodní podmínky.
    Když si zakoupíte zboží v salonu či drogerii, také Vám nikdo nevezme zpět použité zboží. Bohužel jste buď zvolila špatnou řadu na své vlasy či postupujete špatně při použití přípravků. S kvalitou zboží Vaše nespokojenost nemá nic společného.
    Děkujeme za Vaše negativní hodnocení i přestože jste měla zboží během jednoho dne doma.

    S pozdravem

    Jindrová Eva
    Profesionalnikosmetika.cz

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 3 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží uváděné skladem nebylo doručeno ani po jedenácti dnech.

    Doba doručení je neznámá.

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale psali jsme Vám zprávu, že daný produkt má výpadek a ty co byly skladem jsme odeslali před Vámi a zda budete chtít počkat na doskladnění či zaslat bez chybějícího produktu?? Od Vás přišel e-mail pouze o storno objednávky? jinak zboží expedujeme okamžitě.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem

    Jindrová Eva
    Profesionalnikosmetika.cz

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 3 lety

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Na výrobku nebyl uveden výrobce, ani distributor. Původ neznámý.

    Připomínku a dotaz na distributora, event. výrobce jsem firmě zaslala. Dodnes žádná odpověď.

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážená paní!

    Dotaz od Vás nikde nemáme, tudíž jste nám žádný e-mail nezaslala!
    Na všech produktech Alterna, jsou polepky distributora, dodavatel si jej polepuje sám.
    Pro případné dotazy nám můžete zavolat.

    Děkujeme za Váš nákup

    Eva Jindrová
    Profesionalnikosmetika.cz

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 3 lety

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    • Po zaplacení zboží přes internetové bankovnictví, mi bylo zboží dodané na poštu, ovšem na dobírku. Díky tomuto omylu jsem nemohl toto zboží dát přítelkyni jako dárek (ikdyž po nějaké době byla sjednána náprava).

    Nedoporučuji nakupovat v tomto obchodu.

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 4 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Bez predchoziho upozorneni mi nebylo zbozi doruceno v terminu,cekam jiz 14dni na doruceni. Az po nekolikatem dotazovani mi bylo receno,ze cast objednavky neni na sklade. O dlasim prubehu jsem nebyla informovana.
  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 4 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    potvrdili objednávku, potom se několik dní nic nedělo, a když jsem chtěl vědět kdy dostanu zboží, tak mě napsali, že ho nemají ....

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážený pane Barbořík,

    vzhledem k tomu, že jste náš konkurenční e-shop Zdravá pokožka.com, tak zboží, které je určeno k dalšímu prodeji NEDODÁVÁME!! Kosmetika Skeyndor je určena pro konečné zákazníky, tudíž Vaši objednávku jsme zablokovali.

    S přáním hezkého dne

    Jindrová Eva

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 4 lety

    Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 4 lety

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží zasláno v krabici, uvnitř roztržený hedvábný papír, produkty v krabici neuspořádány. Vzhledem k tomu, že se jednalo o dárek, jsem z balení zklamána.

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážená paní Turbachová,

    jak jste si již sama všimla, dárková sada byla original zabalená a z naší strany nelze kontrolovat sady které jsou přelepeny original samolepkou a ani v tom množství krabice nemůžeme časově otevírat. To co se děje se zbožím při přepravě, tak my neovliníme. Pokud máte zboží poškozené, tak to řeště s přepravcem.
    P.S. Hedvábný papír se má správně zmuchlat, produkty naaranžovat do zmuchlaného papíru,aby vyplnil vnitřek dárkové krabice, k tomu jsou tyto hedvábné papíry určeny, nikoliv jako obal na produkt.
    Děkujeme za Vaše záporné hodnocení.

    Krásné svátky

    přeje Profesionalnikosmetika.cz

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 4 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Ozvali se týden po mě objednávce, ze jeden z produktů nemají. To jsem již byla mimo republiku, potřebovala jsem zboží s sebou. Mrzí mne ze nikdo nekontaktoval dříve

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážená paní
    my jsme reagovali,ale vy ne...po týdnu jsme se ozvali znova a ani na ten další e-mail jste nereagovala. Pokud sama víte, nemáme běžné zboží a jsme závislí na tom co má dodavatel na skladě,obzvláště v předvánočním období.

  • zakoupeno v Profesionální kosmetika před 4 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Od potvrzeni objednávky ubehlo vice nez 7 pracovnich dnu a nemam zadne zpravy o jejim stavu. Psala jsem email, na ten nikdo neodpovida...

    Reakce obchodu Profesionální kosmetika

    Vážená paní Chalupová,
    od Vás nám žádný e-mail nepřišel... naopak my jsme Vám psali a žádná odpověď nedorazila, takže chyba bude asi někde jinde....