Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ještě mi zboží nedorazilo.....
  • Nedoporučuje obchod

    • Vůbec se neozval

    Nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Špatné zabaleni, zadna deformacni zona, polozeno jen volne v kartonove slabe krabici, takze obě kostky solneho lizu prisli rozbite

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné...objednaval jsem poprve a naposled..
    • Nedodalo zboží. ..nekomunikuje...

    Špatné...uz nikdy

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nedorazilo a nepřišla ani žádná zráva zda bude dodáno!Celkem na ty hrábě čekám!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedorazilo vše a některé zboží bylo jiné než jsem si obědnal.

    Nic moc.

  • Nedoporučuje obchod

    Provedla jsem platbu, ale nakup se mi nedorazil. Obchod na email mi neodpověděl.

    Reakce obchodu www.profarm.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za případné komplikace.
    Zboží jsme vyexpedovali dle Vaší objednávky a nyní budu prověřovat z jakého důvodu Vás na Vámi zvoleném výdejním místě neinformovali o možnosti vyzvednutí zboží.
    Jako omluvu Vám můžeme poskytnout slevu na další objednávku 10%.
    S pozdravem tým profarm

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slibovana a nedodrzena dodací lhůta.

    Nepoužitelný, objednávka nedorazila, snad někdy dorazí.

    Reakce obchodu www.profarm.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za způsobené komplikace. Prověřoval jsem Vaši objednávku a od potvrzení co jsem Vám zaslal došlo k chybě systému a Vaše objednávka se označila jako vykrytá. To nás ovšem neomlouvá a v případě další objednávky od nás máte poštovné zdarma. Pro informaci ještě uvádím, že balík Vám leží na zvoleném výdejním místě. Tým PROFARM

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    16.5. Jsem odeslala a ihned uhradila objednávku.

    Čekala jsem celkem dlouho, a stále žádný e-mail o tom, že by zboží bylo odesláno.

    Prosila jsem tedy o informaci, jak to mojí objednávkou vypadá, bez odpovědi.

    Zboží mi dorazilo 25.5.

    Objednala jsem si gelovku vpředu zesílenou a dorazila gelovka vzadu zesílená.

    Volala jsem tedy paní, která mi navrhla, ať zboží zašlu zpátky, když jsem jí sdělila, že se mi nelíbí, že bych za jejich chybu měla hradit poštovné, řekla, že za chvíli zavolá, už se ale neozvala.


    Cca po 3 hodinách jsem jí volala znovu, s tím, že tedy pro zboží pošle kurýra a zašle správné.

    Správného zboží jsem se tedy dočkala 27.5.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Mají asi všěcko ale ta kvalita !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží nebylo dodáno
    • nebyl jsem vůbec informován z jakého důvodu nebylo zboží dodáno, přestože v potvrzení je uvedeno skladem
    • na kontaktech není úplně jasné, na koho se v tomto případě můžu obrátit

    Tento obchod nedoporučuji z výše uvedených důvodů.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zřejmě pokulhává komunikace mezi evidencí objednávek, vyskladněním a dopravcem.

    Možná můj případ nepatří mezi běžné obchodní případy a je jen ojedinělostí v celém objemu obchodů eshopu.

    Reakce obchodu www.profarm.cz

    Dobrý den, zasílám pár informaci k Vaši objednávce: Objednávka byla na zboží, které podléhá ADR a z toho důvodu máme u položky uvedeno "pouze osobní odběr" Vaše objednávka i přesto byla vytvořena a způsob přepravy byl zvolen přepravce. Vaše objednávka dorazila 25.11.2015 09:44 a 25.11.2015 10:03 jsme Vás informovali, že platí to co je uvedeno a zboží nemůžeme dodat přepravcem.

  • Nedoporučuje obchod

    • Do této doby to byla krátká dodací lůta.
    • Dopravu.