Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nakupovala jsem vícekrát a vždy přišlo zboží poškozeno - otevřené kojenecké mléko, čaje... zmuchlané obaly, špína kolem dokola...

  • Prodeti.cz, bezohledně z lidí pod záminkou dobrých cen ždímete peníze. Zašlete zákazníkovi, co si neobjednal a k výměně Vás v tomto státě nikdo nedonutí. A pokračujete dál.

  • Tůma: Hezký den pane Tůmo, několikrát Vám byl nabídnut svoz. Vy jste bohužel kurýra odmítl a zboží jste, jak uvádíte, sám zlikvidoval. Za zboží jsme Vám nabízeli vrácení peněz. Pokud však odmítáte naše nabídky na řešení, nemáme Vám jak pomoci
    Renata

  • Jednateli Prodeti.cz osobo Frantisku Peterko,
    to jenom, že nelze zapomenout. Objednali jsme vnoučatům, Tvůj systém zaslal rozbitou krabici a v ní cestovní postýlku Chicco s mastnými fleky a Tvůj systém i telefonicky Ty odmítl následnou výměnu, abychom mohli obdarovat vnoučata nebo dát alespoň na dobročinné účely. Nevyužil jsi ani mojí pokorné Tobě zaslané elektronicky nabídky, kterou bychom Tvoji drsnou sviňárnu, při které jsi pro svoje obohacení zneužil naše city k malým dětem, smazali. Co tedy zbývá?
    Hezké dny, Milan Tůma

  • 3. 2. 2017 pod černou přebalovou folií jsme "koupili" od Prodeti.cz jako dárek narozenému vnukovi totálně zničenou krabici a v ní cestovní postýlku Chicco s neodstranitelnými fleky. Marně jsme se dožadovali výměny i u jednatele firmy pana Peterky i jeho paní. Postýlka svým stavem nebyla vhodná ani pro obdarování tzv. potřebných. Tento nerovný obchodní vztah jsem pro svůj klid jako důchodce ukončil tím, že jsem ji ještě 3. 2. večer vyhodil. Před nákupem neuznal tento "obchod" ani 2 mnou 2 ze slevových portálů stažené kupony v hodnotě 100 a 200 Kč. Tůma Milan

  • Hezký den Kláro,
    ve většině případů jsou diskuze od zákazníků více jak rok staré a hvězdy eshop dostává dle všech přijatých dotazníků spokojenosti a eshopy nemají možnost recenze zákazníků upravovat nebo odebírat. Doporučím Vám sledovat stránku přímo s recenzemi
    Renča

  • Do háje, jak je možné, že je tady jedna špatná recenze za druhou, ale na Heureka mají kupu hvězd - kde se dají psát skutečné zkušenosti zákazníků?

  • Proděti.cz je naprostá katastrofa. 4 objednávka, 3 z toho špatný, teď mi přišla špatná velikost bundy. Jsou neskuteční!!!!!

  • Slevové kódy pro Prodeti.cz mají na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/prodeticz. Před nákupem se tam mrkněte a ušetřete.

  • Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
    http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037

  • Zakoupila jsem si na tomto serveru barvu na dětské otisky. (https://www.prodeti.cz/darky-pro-novorozence/detske-otisky-2) cena rozhodně neodpovídá výrobku. Fotka klame, je na ní vyobrazeno více barev, ale barva přišla pouze jedna a to černá (bez možnosti výběru) cca ve velikosti dvoukoruny. Návod i uvítací dopis, který slibují přijde, ale pouze v angličtině. Co je na tom asi nejdražší je ta plechovka než to co je uvnitř...

  • Objednávky v pořádku, ale jakmile něco člověk vrací, tak je to KATASTROFA...Kolik se musí doprosovat vlastních peněz a vypisovat...komunikace hrozná...

  • Take obchod nedoporucuji. Kupoval jsem koberc a jejich foto koberce vubec neodpovida koberci, ktery pak poslou

  • OBCHOD NEDOPORUČUJI! Ve zkratce má zkušenost. 19. 2. 2016 byla v internetovém obchodě zakoupena digitální chůvička Philips Avent SCD603/00. chůvičku jsme dostali darem a začali používat 6. 3. 2016. Bohužel po měsíci používání chůvička přestala fungovat (nepropojení rodičovské a dětské jednotky). Proto jsem ji 9. 4. 2016 odeslala na reklamaci na adresu uvedenou v reklamačním formuláři. Jelikož se mi nikdo neozval, zda byla reklamace přijata, tak jsem 15. 4. 2016 telefonicky kontaktovala prodeti.cz s prosbou o informaci. Bylo mi řečeno, že nemají povinnost mi sdělovat, zda zboží přebrali, ale že chůvičku zatím v systému nevidí, ale ať to neřeším, že mají 30 dní na reklamaci. Nedalo mi to a zavolala jsem na Českou poštu, kde mi bylo sděleno, že chůvička byla předána adresátovi již 12. 4. 2016! 9. 5. 2016 tedy 28. den reklamace jsem volala na infolinku prodeti.cz, kde mi opět řekli, že chůvičku ještě u sebe nemají! Když jsem se ohradila, že podle slov pošty ji měli přebrat už 12. 4. 216, tak mi slečna na infolince řekla, že kontaktuje reklamační oddělení a ozve se mi zpět – zpět se již neozvala. Tato situace se opakovala i následující den. 32. den reklamace tedy 13. 5. 2016 opět volám na infolinku, tentokrát již chůvičku v systému vidí, ale tvrdí mi, že na reklamaci mají ještě 4 dny, že prý se chůvička k technikovi dostala až 17. 4. 2016. Na toto jsem já oponovala, že to, kdy se chůvička dostala k technikovi, mě nezajímá, potvrzení od pošty mám k datu 12. 4. 2016 a že už mi dochází trpělivost. Stejný scénář se odehrál i 35. den. Tento den jsem ji odeslala dopis, že z důvodu nedodržení lhůty …atd. žádám o novou chůvičku. Opět se 4 dny nic nedělo, tak 20. 5. 2016 volám na infolinku, kde mi nejprve slečna řekla, že již odeslali peníze za chůvičku na účet, načeš poté po mě chtěla číslo účtu?!? Já trvala na chůvičce nové, ale bylo mi sděleno, že nemají povinnost zasílat nový výrobek a že si mám chůvičku objednat na jejich internetových stránkách a oni že mezitím odešlou peníze za rozbitou chůvičku zpět na náš účet. Ovšem věřte jim, že. Také jsem chtěla tyto informace, které mi slečna sdělila zaslat na mail, ale nestalo se tak. Dnes je to 39. dní od reklamace, chůvičku jsme používali 35. dní…provolané minuty ani nepočítám…. :-/ Ještě k objednání nové chůvičky… naše chůvička byla pořízena za 2 990,- a nyní ji mají za 3 349,-. Takže pokud někdo máte čas a nervy na domlouvání se s touto firmou, ok… Jinak tuto společnost NEDOPORUČUJI.

  • Tento obchod mně zklamal,balík došel neodborně zabalený a zboží bylo poškozeno!!!Do balíčku nebyla ani přidána etiketa České pošty na vrácení zboží.Tak budu muset vrátit balík na své náklady.

  • Ani já nemám příliš dobrou zkušenost s tímto obchodem a rozhodně už zde objednávat nebudu. Chtěla jsem pro děti nepromokavé rukavice. Sice je poslali ihned, ale nepromokavé nebyly, tak jsem objednávala jiné, zaručeně nepromokavé, ale přišly poškozené (dírka), nevzdávala jsem to a objednala do třetice. Přišly úplně jiné, než byly objednané a vyfocené v balíčku, který už evidentně někdo měl a vrátil.... Zcela zbytečně jsem platila za poštovné, ale v obchodě to nikoho nezajímá. Když něco chcete, voláte a mailujete, pokaždé s vámi jedná někdo jiný, který nemá tucha, o čem je řeč a sdělí vám pokaždé něco jiného. Stálo mě to týden nervů v době, kdy jsem byla nemocná a zatím ještě stále čekám na vrácení peněz z mnou vrácené zásilky. Na internetu nakupuji hodně, ale na tomto obchodě již NIKDY!!!

  • Tento obchod rozhodně nedoporučuji. První věc byla, že zboží dodali se značným zpožděním a na to že jsme kupovali plínky, tak to naštvalo. V balíku neposlali žádnou fakturu a na několik mailů neodpovídali. Poté napsali, že jim nejde systém na faktury, tak poslali platební údaje mailem. Poté přišla mailem faktura. Akorát, že platební údaje se neshodovali. Tak jsem psal již 4 maily, jak to tedy je a pořád mi neodpověděli. Nechápu, jaký je problém mail si přečíst a najít správné údaje. Byl to máš první a taky poslední nákup v tomto obchodě. Tak nehorázný přístup jsem nezažil za 10 let, co nakupuji přes internet. Měli by se zamyslet, jestli lidé z eshopu nepůjdou radši dělat něco jiného:-)

  • Také nemám s obchodem dobrou zkušenost. Objednala jsem plastový stůl a skládací židličku. Zabaleno to bylo jen v bublině, takže po rozbalení zjištěno, že je zboží poškozené. Použitelné sice je, ale platím za něco, co není "nové". Navrhli vrácení peněz, výměnu prý neprovádějí. Jelikož je před Vánocema a už bych jinde nesehnala další, zboží vracet nebudu. Jen si dejte pozor, neobjednávajte nic plastového, zboží není zabaleno, tak jak by mělo být.

  • Už měsíc čekám na to, až mi pošlou zboží, které jsem si objednala.A už jsem fakt vytočená!!!! Vůbec nereagují na e-maily, po telefonu se pořád jenom omlouvají za komplikace a že vše rychle napraví.... jenže zase nic!!!! To si jako z lidí dělají legraci? Na internetu nakupuji hodně, ale takovéhle jednání jsem fakt ještě nezažila!!!! Něco neuvěřitelného! Nejdřív jsem objednávku musela zrušit, protože jsem 3 týdny čekala na něco co nemají a kdybych se sama neinformovala, tak čekám snad ještě teď! Nešlo to řešit jinak, tak jsem vytvořila objednávku následně novou s tím, že když to takhle zpackali, mohli by novou objednávku vyřídit přednostně... ale bohužel! Tentokrát mají skladem vše, ale objednávka nějakým způsobem zamrzla na bodě "Objednávka přijata - zaplaceno" i přesto ,že jsem do obchodu volala a paní super operátorka mi sdělila, že učinila jakési kroky a už by vše mělo být v pořádku. Jenže stále nic!!!! Už mě nebaví pořád volat do obchodu a ptát se, jestli už třeba konečně, když se ani sami nedokážou ozvat! Co mám ještě dělat, abych dostala to co jsem si objednala?????!!!!!! Mám si pro to snad přijet??????!!!!!

  • Nejsem spokojená s tímto obchodem a už vůbec ne s komunikací, celý den jsem vybírala aktivní centrum pro mého 5-ti měsíčního syna až jsem vybrala na proděti.cz a i když mi přišel potvrzovací meil i SMS, cely týden se nikdo neozval ani když jsem psala meila na info a když jsem nyní hledala výrobek na stránkách tak už tam ani není aniž by mě někdo kontaktoval, tento obchod nedoporučuji,už jsem objednávala hodně věcí přes internet, ale s tímto jsem se ještě nesetkala!!!