Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo doručeno ve zcela devastujícím stavu. Objednala jsem si medy, byly úplně na drť, lépe med plný střepů. Prodejce jsem kontaktovala včetně fotografií, samozřejmě bez reakce.

    Velké zklamání, jsem bez peněz i bez medu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ještě nedorazilo a na můj dotaz, kdy bude expedováno, jsem se nedočkala odpovědi. Nulová komunikace, nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Až na jednu položku byly všechny typu "přeprodeje", tedy obchod nemůže ovlivnit balení, obsah atd. - tyto položky byly zcela ok. Výjimka byl řecký horský čaj, který si obchod balí a váží sám - tento zde již neobjednám, protože pod pojmem "řezaný" si představuji zdaleka něco jiného, než zcela najemno rozsekané rostliny, ze kterých se při pokusu o promnutí v rukou uvolní záplava prachu (a doufáte, že vám nespustí astma) a vlastně ani nepoznáte, o jakou rostlinu se jedná - bohužel tento čaj je ten typ, který se takto nepodává, neprodává, nelouhuje (mí řečtí přátelé by za stav takto prodávaného čaje snad i lámaly ruce) a má být na opravdu velké kusy (květy, listy apod.).

    ps: lepší popis v obchodě by byl opravdu drcený a s reálnou fotkou (nikoliv fotit čaj tak jak má být a potom odeslat drť).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • nedorazil kupon na 100 Kč na první nákup, takže to působí velmi nedůvěryhodně, kdy mě na něco nalákají, ale skutek utek
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zbozi objednane na eshopu pro vyzvednuti na pobocce, kde je skladem, je nutne zaplatit predem. ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vždycky jsem platila při převzetí. Tentokrát mi obchod utomaticky v objednávce zadal platbu per kartu. Pak jen urgence, bez slůvka vysvětlení. Už nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si bio želatinové medvídky WOLFBERRY, dostal jsem balení s označením PRODEJNABYLIN, a jak je u Miloty klasika, balení těch deklarovaných 500g nemělo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zavádějící popis u produktu

    U balení 500g vlašských ořechů bylo označení BIO a původ Česká republika. Ořechy nevalné chuti i vzhledu. Na balení označení BIO není, ale zato je tam jako země původu uvedena Ukrajina. Hodnocení, které jsem ořechům na stránky obchodu napsala zmizelo a už je nemám ani v nabídce k hodnocení produktů. Snad toto hodnocení přímo na Heurece také nezmizne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    komunikace s obchodem je nulový. Došel mi plesnivý čaj, druhý neodpovídal popisu ani chuti. Při dotazu, žádná odpověď ani po týdnu. NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD - KDO MŮŽE AŤ NAKOUPÍ JINDE.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávku jsem udělala 1.12. zaplaceno po zaslání podkladů pro platbu 2.12. okamžitou platbou. Do 6.12. nulová komunikace, týž den jsem urgovala. 7.12. přišel mail, že moje objednávka byla stornována. Netuším proč a netuším, kde je má platba. Chápu, že všichni máme stres, ale tahle firma, můj stres poněkud prohloubila. S chutí budu její ,, dobré jméno" šířit dál, předpokládám, že mé peníze pošlou zpět.

  • Dle objednávky jsem si měl vyzvednout zboží v mnou vybrané zásilkovně. Přišla mi zpráva, že mnou vybraná zásilkovna nemůže zásilku přijmout a proto si mám zásilku vyzvednout v jiné zásilkovně. Dnes jsem zjistil, že žádný důvod ke změně nebyl. Nechci se účastnit takovýchto špinavých obchodních praktik. Zásilku si samozřejmě nevyzvednu a ve vašem obchodě si již nebudu nic objednávat.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychle dodání, zboží bylo v pořádku.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Olej byl měsíc po expiraci
    • Čekala jsem kvalitní mátu a dorazily pomleté stonky.
  • nic jsem neobjednavala a došlo zboží..vrátka...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ořechy jsem obdržel koncem února 2022 a na obalu byla vyznačena trvanlivost 12/2021. Byla o trochu levnější než jinde, ale už bych v tomto e-shopu nenakoupil. Bylo to poprvé a naposledy a příště zůstanu věrný solidnímu obchodu Grizly.cz, kde by se něco takového nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhé čekací lhůty, neschopnost personálu prodejny najít požadovanou položku v sortimentu
    • Žádají hodnocení nákupu, který nedorazil
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabídka platby kartou přes Pay. Platba mi neodešla, jiná možnost placení nebyla.

    Zboží bude nejspíše kvalitní, pouze jsem měla problém s placením. Dejte na stránku i jiné možnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Není toto poctivý obchod. Už tam nikdy nebudu nakupovat.

    Objednala jsem 3x 1 kg lískových ořechů. Připravuji se k Vánocům, máme velkou rodinu. Byly mi ve třech průhledných sáčcích (3x po 1 kg) poslány plesnivé a shnilé lískové oříšky. Navíc byly malé jako hrášky a cca 10% z 1 kg vypadaly jako čočka. Nejvíce mě šokovalo to, že ty shnilé a plesnivé ořechy byly přes ten igelit vidět. Viděli to a klidně ty ořechy poslali.
    Vracím ten odpad zpět, doufám, že budou mít alespoň tu slušnost mi vrátit peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, přestože při objednávce bylo slibováno doručení do druhého dne.