Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • skvělá nabídka čajů ze zahraničí
    • komunikace prodejce s nakupujícím
    • "bordel" v příchozích platbách

    Dlouho jsem uvažovala, zda doporučit, či nikoliv. Já osobně jsem tam nakupovala poprvé, ale asi naposled, takže jsem zvolila tu druhou možnost.

    První co mě zarazilo hned při objednávce bylo to, že mi formulář nebral mou adresu a neustále mě to upozorňovalo, že ji mám zadat (zkoušela jsem to asi 5x). Tím pádem mi nešla objednávka dokončit. Psala jsem na jejich on-line chat, kde to paní svedla na mě, že neví co já tam dělám špatně. Asi na desátý pokus se mi podařila objednávka odeslat. Ihned po přijetí potvrzujícího emailu jsem zboží řádně zaplatila.

    Druhý zarážející bod byl ten, že jsem týden čekala a pořád se nic nedělo. Přesně sedmý den po objednávce mi přišel email, že má objednávka nebyla uhrazena, že si mám zkontrolovat platby jinak mou objednávku stornují. Obratem jsem jim zaslala zprávu, že si mají laskavě zkontrolovat své příchozí platby, že já vše řádně uhradila a zaslala jsem jim screen z výpisu, že mi peníze byly odečteny. Ihned na to mi přišly další 3 emaily - expedice objednávky, faktura a omluva, že prý ji už dohledali a zboží odesílají.

    Jsem z toho celkem zklamaná, ale za čaje jsem vděčná. Nevím, zda si chtěli přivydělat nebo jsou jen slepí :-)

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    pokud Vás objednávkový systém nepustil dále, chyběly některé kontaktní údaje. Je to ochrana před tím, aby objednávka nepřišla s neúplnými daty. Moje kolegyně Vám na online chatu správně napsala, že netuší co by mohlo být špatně protože nesedí u Vašeho počítače s Vámi. Určitě, ale nepotřebuje na někoho něco "svádět".

    Dále náš systém zasílá automaticky zákazníkům po 5 pracovních dnech (7 dní včetně víkendu) upozornění o neuhrazené objednávce, pokud nebyla uhrazena. Po Vašem upozornění, že platba byla odeslána, jsme řádně vše zkontrolovali a platbu dohledali (přišla daný den jako poslední a špatně se vytiskla na výpisu). Objednávku jsme ihned expedovali.

    Závěrem bych se rád ohradil proti Vašemu veřejnému nařčení o přivýdělku, které je naprosto bezpředmětné, což dokládá 99,9% kladných recenzí a naše 10letá historie.

    I přesto je Vaše recenze pro nás přínosem a ponaučením k lepší kontrole přijatých plateb.

    S přáním hezkého dne

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • dodacia doba

    pisali, ze je mozne platit kartou, ale samozrejme realita taka nebola. takze pripravit cash

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    bohužel z České republiky na Slovensko trvá zaslání objednávky standardní zásilkovou službou 2-3 dny, teď před Vánoci jsou to spíše 3 dny.

    Co se týče platby na dobírkou kartou, tak jste dostal v Emailu o expedici zprávu, že platba kartou je možná pouze v ČR - viz citace níže:

    "zboží bylo dnes odesláno na Vámi zadanou doručovací adresu. Zboží zaplatíte řidiči zásilkové služby v hotovosti nebo platební kartou (platí pouze pro ČR) při převzetí."

    Bohužel zásilková služba nám tuto možnost nenabízí, proto ji nemůžeme garantovat.

    Budeme se ale snažit naše služby i nadále zlepšovat.

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodal zcela jiné zboží, než které nabízí na stránkách

    Dát si pozor, na dodané zboží

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    Vámi objednaný karton sklenic Bristot přišly od výrobce s pozměněným logem, což jsme v předvánočním shonu nestihli zkontrolovat. Vámi reklamované sklenice byly obratem vyzvednuty a částka Vám byla poukázána ten samý den zpět na Váš účet. Za pochybení se omlouváme a věříme, že i přesto zůstanete naším zákazníkem.

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neseriózní, nabízí, to co nemá

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    bohužel Vámi objednané zboží Bodum konvice na čaj byly v den objednání, což byl víkend zakoupeny zákazníkem před Vámi a již nebyly skladem. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni objednávku stornovat. Za tuto skutečnost se omlouváme, ale není technicky možné aktualizovat skladové zásoby častěji.

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednání se zákazníkem po telefonu, kdy jsme nebyli spokojeni s kvalitou zboží. Arogantní hrubián nám vysvětlil, že jestli se nám nelíbí konec záruční lhůty, která byla do 15.11.2014, tak sebou máme mrsknout, abychom kávu stihli vypít v záruce.

    Doporučuji, zajet k našim západním sousedům a moc se od nich učit, jak jednat se zákazníkem.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    dovolte mi reagovat na Vaši negativní recenzi. Jelikož monitorujeme veškeré hovory s našimi zákazníky, jsem s komunikací mezi Vámi a kolegou obeznámen. Pominu-li, Váš zvýšený tón v hovoru již od začátku, "reklamoval" jste 8 ks zakoupených kapslí Senseo a kolega Vám 3x během hovoru nabízel, že pokud nejste spokojen s minimální trvanlivostí kapslí, která byla v den prodeje ještě více jak měsíc můžete na naše náklady dle Obchodního zákoníku kapsle vrátit nebo vyměnit. Na tuto skutečnost jste nikterak nereagoval a pouze jste pokračoval v osočování našeho obchodu. Věta, kde by zaznělo, cituji: "tak sebou máme mrsknout, abychom kávu stihli vypít v záruce" jsem v komunikaci nikde nenašel. Závěrem Vaši recenzi shledávám pouze jako snahu poškodit náš obchod a zcela bezpředmětnou.

    V případě dalších podnětů mě prosím neváhejte kontaktovat na uvedeném telefonním čísle.

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nekorenspondovalo se zbožím, které jsem objednala. Přišel mi o jeden kus méně. Při zaslání chybějícího kusu mi byla obět naúčtována celková cena objednávky.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    bohužel karton sklenic přišel takto originálně zabalený od výrobce. Obratem jsme množství reklamovali a výrobce uznal svoji chybu. Sklenice Vám byla dodána druhý den a platba poukázána na Vámi zadaný účet.Selhal zde lidský faktor při expedici objednávky, za což se samozřejmě omlouváme.

    S přáním pěkného dne

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné
    • slibujeanedodala dosud

    Neobjednavat

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    Vámi objednané zboží má uvedenou dodací lhůtu 7 prac. dní. Ne všechny barevné varianty jak je uvedeno v popisu držíme skladem. I přesto se dodavateli nepodařilo zboží, které prodáváme v Čr jako jediní dodat v termínu. Chyba je zcela na naší straně a upřímně se vám za ni omlouváme.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pracovníky, výrobky nemají 100% kvalitu

    Zboží dorazilo pomačkané a poškrábané (plechovky kávy) a hrníček s cca 0,5 cm kazem z výroby.
    První nedostatek neurvalec z obchodu "hodil" na doručovatele, že za závady může transport.
    Divil se, co se mi nelíbí...
    Já bych se nedivil, že obchod zkrachuje, ev. bude někde zmíněn jako nekvalitní.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku, mohl jste celou zásilku vrátit nebo reklamovat poškozený obal u přepravní společnosti. Bohužel jste nevyužil žádnou z možností. Po telefonické dohodě jste navrhl, že přijedete šálek vyměnit. Dodnes jste nás však nenavštívil, což nás upřímně mrzí.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • delka dodaci lhuty, nedodrzeni slibene dodaci lhuty.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr druhu kávy v kapslích.
    • Kvúli ceně za kapsle, která měla činit 8,-Kč dle tvrzení prodávajícího v elektro prodejně..
    • Objednávka internetová mi příliš nevyhovuje.
    • Při prodeji nového presovače na kávu jsme byli informováni o ceně za kapsle jiné, než jsme skutečně zaplatili. Navíc i poštovné - dostáváme se poněkud na jinou cenu 1 ks kapsle. Výběr není takový u jiných dodavatelů,je však dostupnější - mohu si koupit v obchodě v místě bydliště, kam chodím.
    • PPL - kontaktovala nás v době, kdy jsme byli v zaměstnání i přesto, že jsem tuto skutečnost uvedla v objednávce, arogantnost při doručení zboží.

    Důvody jsem již uvedla v dotazníku.Negativa bohužel převažují.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku, prodavač v jiném obchodě sdělil mylnou cenu kapslí, to my těžko ovlivníme. Pokud Vám internetová objednávka nevyhovuje, nakupte kapsle v místě bydliště. V poznámce na štítku byl uveden čas doručení, který řidič přepravní společnosti dodržel.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace.
    • Zboží vedené skladem nemají.

    Vyberte si raději jiný obchod.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Dobrý den,

    bohužel chyba se stala na straně výrobce. Telefonicky vám bylo vysvětleno, že zboží od BODUM bylo zařazeno nově do portfólia naší firmy. Za zpoždění 5 pracovních dní se omlouváme.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • prodali mi kávu, která nemá trvanlivost ani 2 měsíce, kupovala jsem více druhů tassimo kapslí kvůli nízké ceně ale polovina z nich měla krátkou dobu spotřeby, prostě mi dali to, čeho se potřebovali zbavit a to tvrdí, že spotřeba je půl roku
    • poštovné je zdarma až od 3.000,-Kč

    koupě kávy ano, ale jen když chcete jedno nebo dvě balení jinak pravděpodobně dostane kávu, kterou budete muset rychle spotřebovat kvůli krátké minimální trvanlivosti

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,
    Systém Tassimo nemá více jak 4 měs. trvanlivost již od výrobce. Jelikož se jednalo o doprodej a zboží bylo v akci kvůli trvanlivosti, jak je v E-shopu označeno, bylo určeno k okamžité spotřebě. Bohužel jste s nikým z naší firmy ohledně trvanlivosti nehovořila. TEdy nechápeme Vaši reakci.Samozřejmě můžete odstoupit od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní.

    Prodejkavy.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Prodává kávu, která je těsně před expirací. U kávy je důležité minimalizovat dobu od pražení do spotřeby

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku, 4 měsíce před datem spotřeby nepovažujeme kávu "těsně" před expirací. Od toho je balení opatřeno aroma ventilem nebo v případě mleté kávy balené v ochranné atmosféře. Dobu od pražení opravdu minimalizujeme, proto prodáváme kávy přímo od výrobců.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Neplní co nabízí

    Pozorně sledovat co objednáváte a co máte nakonec v košíku

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Dobrý den,
    jelikož jde o E-shop, kde si zákazník sám vybírá zboží, je třeba sledovat co vloží do košíku. Pokud máte potíže s Vaší objednávkou, neváhejte nás kontaktovat: [email protected].

    Prodejkavy.cz