Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • sortiment nebyl dodržen,
    • místo babičiny zahrádky došlo 2x broskev merunka, bez vyjádření ,že třeba není skladem ´??

    Reakce obchodu Prodejcaje.cz

    Dobrý den pane Krejso,
    zdravím Vás.

    Moc mě mrzí, že k tomuto nedopatření v předvánočním čase, kdy je připravováno větší množství čajů vůbec došlo. Po Vašem telefonátu, byla Vaše objednávka ve velmi krátkém čase napravena. Za toto nedopatření se Vám omlouvám. Jako kompenzaci za tuto nepříjemnost přijměte 100g ovocného čaje, který již směřuje k Vám. V případě Vašeho budoucího zájmu, mne neváhejte kontaktovat. Osobně se postarám o to, aby jste byl spokojený.

    S přátelským pozdravem a v úctě.
    Za Prodejcaje.cz
    Ivan Semančík