Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V mojom prípade dodacia doba. Dodnes tovar nemám.
    • široký sortiment
    • kvalitní značky
    • hodně položek skladem
    • nekompetentní zaměstnanci
    • chybí něco jako "kontrola kvality" vyřizování objednávek

    V kamenné prodejně v Praze jsem nakupoval pravidelně, na e-shopu to byl můj první (a asi i poslední) nákup, zkusím být stručný:
    Potřeboval jsem položku kterou neměli skladem, po mém dotazu přislíbili dodat do cca dvou týdnů, "možná dříve". Hned obratem jsem to objednal - 27.08.
    Uběhli dva, tři, čtyři týdny, pak už jsem to nevydržel a 02.10. napsal jestli se na mně nezapomělo.
    Prej se to zdrželo kvůli inventuře. Odeslali to 12.10.
    Po třech dnech mi to už zas bylo divné, napsal jsem že zásilku jsem pořád neobdržel, tracking ID mi nedodali tak jsem nevěděl co s ní je, dodací údaje jsem vyplnil správně a bez chyby.
    Poslali mi tracking ID.
    16.10. na trackingu České Pošty vidím že od datumu odeslání zásilka visí pořád na mrtvém bodě "Přeprava zásilky k dodací poště", píšu tedy zas do Prodance že s tou zásilkou je něco v nepořádku a jestli to hodlaj nějak řešit.
    Dostalo se mi poněkud zvláštní odpovědi že Česká pošta není jejich podnik a tudíž nemohou ovlivnit jejich doručování. Tak jsem si dal tu práci a zavolal na informace pošty co je s tou zásilkou. Paní na poště mi řekla že odesílatel dodal nekorektní údaje k zásilce.
    Takže zas mail do Prodance, co je vo věci a ať se na tu zásilku podívají v zákaznickém systému.
    Odpověď - "...bylo by na místě si nejdříve ověřit vlastní schopnost vyplnění objednávkového formuláře místo obviňování dostupných firem, které Vám dodávají zboží dle objednávky" (sranda, když mi nikdo ještě nic nedodal...).
    Připomínám že všechny maily ode mně jsem napsal slušně a bez zbytečných poznámek a invektiv.
    A čas běžel dál...
    22.10. mně napadla spásonosná myšlenka, napsal jsem na hlavní mail Prodance (tudíž už ne pánovi co jsem se s ním od samého začátku vybavoval), jestli by se mé objednávce mohl věnovat někdo jiný než uvedený pán, jinak se dostaneme přes 2 měsíce namísto slíbených dvou týdnů, "možná dříve". Obratem se mi ozval telefonicky jiný zaměstnanec, prej jestli mám pořád o zboží zájem (no proč asi pořád otravuju, že?).
    23.10. jsem měl zboží doma...

    Suma sumárum - 8 týdnů namísto dvou ("a možná dříve"), 10 zbytečných mailů, 2 příchozí maily s obsahem který by si žádný solidní prodejce neměl dovolit, navyše když jsem se já pořád snažil psát slušně (což bylo po 8 týdnech čekání už hodně těžké...).

    A jak by to vypadalo s objednávkou kdybych se vůbec neozval si ani nedokážu představit...

    Takže u mně bohužel takhle, e-shop v Prodance zatím postrádá něco jako "kontrolu kvality" vyřizování objednávek. Za pravdu mi dávají i velmi podobné negativní hodnocení tady (nedodání zboží, špatná/žádná komunikace).

    Kamennou prodejnu naopak hodně doporučuju, najdete tam spoustu zboží skladem, skvelé lidi a hlavně možnost si mnoho vecí okamžitě vyzkoušet naživo a bez omezení, to v jiných prodejnách nenajdete.

    Reakce obchodu PRODANCE

    Požádal bych Vás prosím o jméno a o jaké zboží se jednalo. Je mi jasné, že se nedá nic zpětně změnit a napravit, ale rád bych věděl jak se stala chyba a kdo podával systematicky nepřésné informace. Se zbožím, které není skladem, či je aktuálně na cestě je celkem často problém, že se něco nepovede. Často je na vině i záměna zboží od dodavatele, či chyba v dodávce. Jistému promile chyb se prostě vyhnout nelze a nelze to ani nijak okecat... Omlouvám se a věřím, že nás ještě zkusíte. Za úvahu stojí i prostě neprodávat nic, co není sklade. Dělá to tak např. CONRAD.. Milan Hruza 602 303 953 [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatim jsem zadne neshledal.
    • Nekomunikuje

    Posilat zpetnou vazbu na obchod ktery neprobehl, asi neco spatne. Zpetny dotaz na zbozi = nulova odezva!!! Takze asi tak nejak...

    Reakce obchodu PRODANCE

    O co prosím šlo? Prověřím co a proč se stalo...tedy nestalo... Děkuji Hruza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec se neozvali a nekomunikuji.

    Reakce obchodu PRODANCE

    O co prosím šlo? Jméno, číslo Zakázky. Prověřím... Děkuji Hruza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dlhe cakanie na tovar a ziadne informacie o tom ze tovar bude meskat

    Reakce obchodu PRODANCE

    Mohu prosím vědět o co konkrétně šlo? Na některé zboží se opravdu může čekat déle, neb továrny mají nějaké plány a někdy je púerioda výroby delší. Fakt, že jsme nepodali info je chyba a mrzí mě to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po cca 14 dnech od objednání jsem do e-shopu zavolal, kvůli stavu objednávky (obchod mě nekontaktoval). Bylo mi řečeno, že dodací doba bude 6 nebo také 12 měsíců, ale že je také možné, že po půl roce objednávku zruší...

    Děs, běs !

    Reakce obchodu PRODANCE

    Můžete mi prosím sdělit o co se jednalo? Faktem je, že některé zboží může být dlouhodobě nedostupné, ale vždy se situace dá nějak řešit a věc nahradit či sehnat... Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • široká nabídka
    • dodací doba, komunikace

    nakupovat pokud na zboží nespěcháte

    Reakce obchodu PRODANCE

    Mohl bych prosím vědět o co šlo? Opravdu u některých značek může být dodací lhůta i velmi dlouhá, ale je potřeba jednat a hledat cestu... Děkuji za trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu PRODANCE

    Na tuto reakci nelze napsat žádný komentář. Anonym nedoporučuje. Podivné je na tom především to, že Heuréka podobné reakce akceptuje. Milan Hruza

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekomunikuje, strašná doba dodání... 20 dní a zboží nemám! Rozhodně neplaťte předem!

    Reakce obchodu PRODANCE

    Vážený zákazníku. Mohu Vás požádat o podrobnější popis toho, co se stalo? Předpokládám, že jste si objednal něco, co není skladem a tedy je problém s dodáním. Eviduji zde desítky objednávek, které z nějakých důvodů není snadné dotáhnout do úspěšného konce. Né vždy je vina na naší straně. Prosím sdělte o co jde... Děkuji Milan Hruza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena. Doprava zdarma.
    • Komunikace.

    Udělejte si názor sami,odpověděli mi asi po týdnu čekání :

    Vážená paní.

    Mix Behringer XENYX 1202 nemáme skladem, ale náš dodavatel také nemá. Předpokládaný dodací termín je hanebný 3-4 měsíc.
    Za tak málo peněz nemáme adekvátní náhradu. Co teď ???

    S pozdravem,

    Zoltán Szücs

    Reakce obchodu PRODANCE

    Rád bych se vyjádřil k tomuto případu. Naše firma je historicky jeden z vytrvalých prodejců agresivní značky Behringer. Obchod s touto značkou není snadný. Velmi často se mění ceny a mnohdy jsou destruovány v celé EU jedním, či několika prodejci a je to dost nepřehledné. Ještě větší problém je dostupnost zboží, resp. velké a dlouhé výpadky a nepřesné zprávy o možné dostupnosti. Vámi vybraný pult prostě byl delší dobu nedostupný v EU. O předpokládané dostupnosti informujeme pravdivě a to tak, že čerpáme info z portálu dodavatele. V podobné funkcionalitě , ale mírně vyšší ceně máme mixy RCF a je chybou kolegy, že Vám prakticky nic nenabídl jako řešení. Za to bych se rád omluvil. Také bych se rád omluvil za sloh a pravopis kolegy. Oboru rozumí, ale jeho rodná řeč není český jazyk. Děkuji za pochopení a Věřím, že to s námi ještě někdy zkusíte. Milan Hruza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -Brutálne dlhé dodacie doby, 10 dní po objednávke tovar nemám...
    • -objednaný tovar vraj v Prahe majú ale nemôžu ho nájsť...????

    totálny amaterizmus...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obsluha je arogantní a nemá žádný zájem na prodeji.

    Jen v nouzi.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednal jsem zbozi, kde bylo dodani ihned. Potom mi prisel email, zezbozi neni a nevi kdy bude. Dal nekomunikuji a cekam na vraceni penez
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Před více jak deseti dny jsem si objednal dvě přenosky ortofon a zatím mi nic nedorazilo a nikdo se mi z prodance neozval.

    Radši bežte jinam!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nulová komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí mnoho produktů, ale komunikace je hrozná, a když je potřeba neco reklamovat - nemožné!!
    • Pracovníci
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • když je zboží skladem, je to ok, když není, počkáte si třeba i několik měsíců (B&C, Selenium, RCF)
    • zaslali jiné zboží než bylo objednáno
    • správné zboží odeslali až po 3 dnech od oznámení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nic
    • Podivný

    E shop nefunkční a hlavně v shopu jde objednat zboží které není na skladě a potom je čekací doba 2-3mesice. Nikdo vás na to ne upozorní ale v objednávce a dodacim listu je všechno ok akorát není zboží. Prodejce sam nevi. Potřeboval jsem to opravdu rychle a sorry není.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Osobní odběr v místě bydliště.
    • Objednal jsem výhradně zboží označené "skladem", dokonce i s počtem kusů k dispozici. Došlo potvrzení objednávky, v přehledu objednávek na webu se většina položek zobrazuje "není skladem", ačkoli v eshopu se stále zobrazuje "skladem". A neděje se nic, ani zpráva... Přesně totéž se stalo při minulém nákupu, tehdy po urgenci bylo zboží dodáno beze zbytku. Tentokrát urgovat nebudu, nejde zřejmě o náhodu.

    Pro mě nadále nepoužitelný.