• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota a jednání

    Reakce obchodu Printwell

    Vážení Roubalovi,
    Chybně jste objednali kazety a náš administrár chybu zjistil před odesláním objednávky. Zavolal vám a poslal email. Na základě vašeho následného emailové potvrzení jsme zaměnili chybně objednané produkty za kazety vhodné pro vaši tiskárnu. Zboží jste si osobně vyzvedli. Po několika hodinách od převzetí jste se začali domáhat jakési slevy na základě vašeho následného internetového hledání ( na kterou nemáte jakýkoliv nárok). Ano, o takovémto dodatečném požadavku na neopodstatněnou slevu jsme s vámi opravdu nebyli ochotni jednat.

    Ušetřili jsme vám peníze a starosti s vrácením nevhodného zboží, které jste původně objednali a získali negativní recenzi. Již víme, co je pravdivé na rčení: "Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán" .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po několika bezproblémových objednávkách jsem obdržel špatný toner, což se může stát. Nicméně v takovém případě očekávám po upozornění aktivní vyřešení prodejcem a ne, že se odmítne podílet na zpětném zaslání vadného kusu a následně přestane komunikovat úplně, což se stalo v mém případě. Škoda, tímto pro mne obchod končí a přitom stačí tak málo.

    Reakce obchodu Printwell

    Vážený pane Kulendo,
    Jste podnikatel (firma s.r.o) a emailem jste nás informoval, že toner který jsme vám zaslali chybně tiskně a požadaval jste vyzvednutí vadného zboží..
    Obratem jsme vám odpověděli, že službu vyzvednutí neposkytuje a požádali vás o zaslání toneru na naší adresu.
    Toner jste nám zaslal protřednictvím DPD.
    Následně jsme toner opravili a zaslali zpět na vaší adresu na naše náklady.
    Náklady na zaslání reklamace jsme vám kompenzovali převodem odpovídající částky na váš účet.
    Je nám líto vaší nespokojenosti...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jelikož ani po 10 dnech zboží nebylo doručeno, nedoporučuji. Když objednáváte kazetu, tak pravděpodobně ji nutně potřebujet.Jen otázka vrácení peněz.

    Reakce obchodu Printwell

    Vážený pane Havle,
    Objednal jste zoží, které nebylo v okamžiku objednání skladem a řádně jsme vás o stavu věci informovali v poznámce objednávky následovně:

    Předpokládaný termín doručení této objednávky nejsme schopni určit, v objednávce jsou položky, které nejsou skladem. Zapsáno: 12.3.2021 14:34:14

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nic jsem neobdržel a "ticho po pěšině"

    Reakce obchodu Printwell

    Omlouvám se za zpoždění,..
    Bohužel dorazil Koronavir zboží mělo zpoždění na letišti...

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Medailonku za týden na obojku prasklo očko a spadl z kroužku. Za tu cenu je to plastový šunt, myslela jsem, že bude kovový. Zkusím ho reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výrobek není k použití

    Výrobek se nedá použít , protože je vadné poutko. Telefonoval jsem dvakrát na firmu i email jsem zaslal , ale náprava žádná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala a zaplatila před 23 dny a k dnešnímu dni jsem nic neobdržela

    Reakce obchodu Printwell

    Omlouvám se za zpoždění,..
    Bohužel dorazil Koronavir zboží mělo zpoždění na letišti...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    DNE 9.3.JSEM OBJEDNALA A HNED ZAPLATILA MEDAJLONEK PRO PEJSKA A DO DNEŠNÍHO DNE 20.3.JSEM NIC NEDOSTALA. OBCHOD MI NEODPOVĚDĚL NA ŽÁDNÝ EMAIL.

    Reakce obchodu Printwell

    Dobrý den,
    Ano, máme s expedicí medailnoku zpoždění z důvodu koronaviru v Číně. Omlouváme se..
    O termínu expedice vás budeme informovat ihned, jakmile ho budeme znát..

  • Nedoporučuje obchod

    • Cena!!!

    https://www.ebay.de/itm/4x-Optimum-Tonerkartuschen-f%C3%BCr-Samsung-CLP315-WK-4-Farben-Toner-Serie/303283011849?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

    Reakce obchodu Printwell

    Bohužel nerozumíme vaší recenzi..
    Kritizujete naší cenu, které je levnější cena na vašem odkazu ...
    Jsme rádi že vám naše kazety dobře tisknou!.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • hodinky nepracují správně , musel jsem je vrátit a reklamovat

    hodinky nepracovali správně

    Reakce obchodu Printwell

    Vážený pane Šefci,
    Je nám líto že jste nebyl spokojen.
    Mohu vás však ujistit, že naše hodinky fungují správně!
    Je třeba si však přečíst návod k obsluze a správně hodinky propojit s mobilem.
    Pak budete 100% spokojen...

  • Nedoporučuje obchod

    • dodací lhůta

    zboží obj. dne 14.3.15 odesláno bylo až 20.3.15 do dneš. dne ani nedorazilo :-) Hlavne, že zboží bylo skladem !

    Reakce obchodu Printwell

    Vážený pane Poľanský
    Bohužel jste si nevšiml. že zboží bylo skladem na externím skladu...
    Na druhou stranu máte pravdu, že nám doručení trvalo poněkud déle než obvykle. Omlouváme se a pevně věřím, že to příště již bude včas... Mimochodem, máme sídlo firmy+prodejnu cca 3 km od vašeho bydliště.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na netu je vše skladem ale po obědnani trva 5-6 dny než zboži dorazi

    Reakce obchodu Printwell

    Dobrý den,
    Na eshopu vždy uvádíme pravdivé údaje o dostupnosti. V okamžiku vaší objednávky byl stav zboží (Není skladem
    Termín dodání neznámý, kontaktujte nás!). Bohužel, tuto informaci jste zřejmě přehlédl.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • nevím
    • Část zboží byla vadná, ihned vráceno, dodnes nevyřešeno !

    Zatím nedoporučuji, nevyřešená reklamace (nekompatibilní kazeta do tiskárny), nikdo to neřeší,
    nekomunikace....

    Reakce obchodu Printwell

    Vážený pane Pavle Řího z Hlinska,
    Ano, chybička se vloudila a jeden toner ze zásilky byl vadný. Zaslali jsme Vám nový toner 10. den po doručení vaší reklamace.
    Prosím o více soudnosti při psaní vašich recenzí...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.