-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- rychlost vyřízení, přehledné stránky, dobré ceny
-
Doporučuje obchod
Objednané zboží bylo dodáno ve velmi krátké době. K žádným problémům nedošlo.
-
Doporučuje obchod
- Po objednání přišlo zboží včas vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- levné náplně do tiskárny
-
Doporučuje obchod
- raději bych zakoupila zboží přímo na provozovně, platba hotově nebo kartou
-
Doporučuje obchod
Maximální spokojenost s kvalitou a hlavně s rychlostí doručení. Je to již můj druhý nákup u Vás. Co se starým tonerem? Vrátit, nebo recyklovat?
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
rychlé a bezproblémové doručení
-
Doporučuje obchod
- Perfektní komunikace
Zboží přišlo v rekordně krátké době.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Rychlé doručení.
-
Doporučuje obchod
- Dobrá cena
Dobrá zkušenost, dobrá cena
-
Doporučuje obchod
- Rychlé jednání, spokojenost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- zajímavá cena, rychlé dodání
- zatím nezjištěna
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
SKVĚLÝ
-
Doporučuje obchod
- Obsluha v obchodě byla velice příjemná
-
Doporučuje obchod
- přehledný web
- dobré ceny ;)
- výborná komunikace
- rychlé doručení -
Doporučuje obchod
Vše proběhlo naprosto v pořádku.Dík
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé a solidní jednání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost
-
Doporučuje obchod
tohle je jiz vas 3. dotaznik spokojenosti. Vse prislo jak a snad i bude pracovat to jak ma. na dalsi dotazniky jiz nebude odpovidat
-
Nedoporučuje obchod
Po několika bezproblémových objednávkách jsem obdržel špatný toner, což se může stát. Nicméně v takovém případě očekávám po upozornění aktivní vyřešení prodejcem a ne, že se odmítne podílet na zpětném zaslání vadného kusu a následně přestane komunikovat úplně, což se stalo v mém případě. Škoda, tímto pro mne obchod končí a přitom stačí tak málo.
Reakce obchodu Printwell
Vážený pane Kulendo,
Jste podnikatel (firma s.r.o) a emailem jste nás informoval, že toner který jsme vám zaslali chybně tiskně a požadaval jste vyzvednutí vadného zboží..
Obratem jsme vám odpověděli, že službu vyzvednutí neposkytuje a požádali vás o zaslání toneru na naší adresu.
Toner jste nám zaslal protřednictvím DPD.
Následně jsme toner opravili a zaslali zpět na vaší adresu na naše náklady.
Náklady na zaslání reklamace jsme vám kompenzovali převodem odpovídající částky na váš účet.
Je nám líto vaší nespokojenosti...