• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala 22.12.2017 s osobním vyzvednutím v prodejně v Havířově. V poznámce připsána prosba o vyzvednutí téhož dne ( pochopila bych, že není na skladu, tudíž není možné vyzvednout hned), ale po několika telefonátech, kdy jsem se snažila spojit s prodejnou, či kýmkoli jsem se ani jednou nedovolala, i když byla na internetových stránkách obchodu uvedena otevírací doba ten den do myslím 17 hodin. Dodnes se nikdo neozval, žádné info, jestli si můžu zboží vyzvednout, popřípadě kdy. Nehledě na to, že jsem obchod hledala i osobně a nemohla ho najít....žádné označení. Jen adresa, která vás dovede na místo, kde je sběrna, sklenář, prodejna lyží a ještě nějaké obchůdky, ale PrincessCar nikde.... až se nade mnou slitoval nějaký pán a dovedl mě tam, ale nikde nikdo....Chápu, že jsem chtěla koupit na poslední chvíli, ale snad by mohla být nějaká komunikace ze strany obchodu.
    • Celková spokojenost s obchodem je nulová, jen nechápu, proč mi tam zůstala označená půlka hvězdičky a nejde to zrušit.

    Reakce obchodu PrincessCar.cz

    Dobry den. Z Vasi strany je negativni recenze absolutne nevhodna, jelikoz jiz od 18.12.2017 je na strankach na hlavni strane UPOZORNENI!!!!! ze objednavky prijate 20.12. Budou vyrizovany az 8.1.2017. Taktez jsem to kontrolovala a po provedeni objednavky Vam pri souhrnu dosla take tato informace. Proto bych Vas priste rada poprosila, nez se zlobit a negativne utocit na ostatni, precist si informace, ktere eshop uvadi na strankach.
    Nebo mi prosim poradte, zdali mam upozorneni nejak vice zvyraznit, pokud jste ho prehledla jak na strankach, tak na emailu.
    A dalsi vec, osobni odber je mozny pouze po DOHODE. Taktez napsano v objednavce i na eshopu. Prosim opravdu CTETE.
    A jsem take clovek, tudiz me omluvte, ze jsem z celeho roku 2 dny pred Vanoci nepracovala.
    Preji Vam prijemny den
    Mgr. Rohelova Sylvie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to už více jak měsíc a půl a objednávka stále nikde. Z obchodu nikdo nereaguje na dotaz ohledně objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální přístup k zákazníkovi

    Skoro po měsíci zboží nedodáno,nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel komunikace žádná v jakém stavu je objednávka. Zaplaceno předem a zboží nikde...mohu na wishi objednat sama za levněji a přijde to stejně...

    Reakce obchodu PrincessCar.cz

    Milá paní Krištofová, produkt se vyrábí na zakázku. Vždy když je daný počet produktů zadáváme do výroby. Čili objednáváme co 14 dní. Váš klíč dorazí v úterý. Nicméně, pokud si jej chcete objednat z wishe, nemáme s tím problém. nicméně kvalita silikonu je úplně jinde. Obratem Vám dnes zasílám platbu zpět, ať Vám neblokuji penízky. S pozdravem Tým PrincessCar

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost ,neochota ,dlouhé trvání

    Dnes je 20.4 a Ja do teď nemam své poklice ,objednavala jsem 23.3.
    Objednala jsem špatnou velikost ,po te jsem reklamovala s tim ,ze není problém vyměnit o číslo větší . Po 14 dnech se ozvala ,ze chce peníze za rozdíl na účet,zaslala jsem.Druhy den mi paní píše ,ze vrácene poklice jsou poškozené ! Poklice jsem nepouzila. Jsem zklama a hodně,žádná omluva a nic. Tenhle obchod určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu PrincessCar.cz

    Mrzí nás špatná zkušenost s obchodme. Za špatně objednanou velikost poklic nemůžeme a delší termín dodání při výměně je standard u každého obchodníka, kdy postupujeme jak nejrychleji můžeme. Sylvie

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Barva obrazku se hodne lisi s barvou zbozi ve skutecnosti

    Reakce obchodu PrincessCar.cz

    Milá paní Eleno, děkuji za recenzi, a doufám, že i přes odlišnou barvu volant dobře slouží :)