• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofálni obsluha, stál jsem u pokladny a paní prodavačka si vesele povídala se svou známou a vůbec ji nezajímali zakaznici. Jedná pani odešla (byla neobsloužena) a já se musel po 5 min. hlasitě ozvat jestli je tu obsluha a přitom se na mě dívala a viděla, že stojím u pokladny. Pak přišla v z donucení mě obsloužila. Katastrofa.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    Každý příběh má více verzí a pravda je jen jedna.
    Při příchodu jste telefonoval a ani jste se neobtěžoval odpovědět na pozdrav, obsluha co je běžně u kasy ukazovala zákazníkovi další zboží. Ano, obsluha věděla, že tam jste, ale určitě není problém vydržet, když je obsluhován zákazník před Vámi.
    Nečekal jste ani dvě minuty...
    Tolik naše verze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží dorazilo v pořádku a načas
    • dorazilo jiné než byla provedena objednávka

    Komunikace s obchodem? Na výtku ( řetěz ke kolu 114 článků přišlo článků 116) mě bylo zřejmě panem vedoucím odpovězeno --že můžu být rád , že mě poslali aspoň nějaký a nám si ho zkrátit sám. Žádná omluva. Zdá se mě jednání dost arogantní a určitě to byl můj první a poslední nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    standardně se řetězy nýtují dle počtu článků, které potřebujete. Je téměř jisté, že pokud si kupujete řetěz bez spojky, tak si ho budete muset pomocí nýtovače nanýtovat. Tím pádem opravdu není problém od nýtovat přebývající článek, když už to nářadí máte. Je to práce na 20 sekund.
    Aspoň nějaký? Ano, to můžete být opravdu rád, protože obecně sehnat náhradní díly na jízdní kola je obrovský problém a čekací lhůty od dodavatelů se pohybují v řádů měsíců.
    Nezlobte se, ale v tomhle případu opravdu není žádný problém. A Vaše výtka je zavádějící.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodává zmetkové a nefunkční zboží

    Na u nich zakoupených pláštích Force IA-2068 Antidefekt jsem měl za 2 měsíce provozu 4 defekty na zadním kole a 1 defekt na předním kole. Předchozí mé pláště Schwalbe Land Cruisser také v kategorii Antidefekt měly první defekt po 4 letech denního ježdění. Byly v podobné cenové relaci 300 Kč za kus. Žádal jsem obchod o vrácení peněz.
    Odpověď obchodu byla - To, že je na pláštích uvedeno anti defekt znamená, že je na nich zesílena některá z vrstev. Většinou spodní gumový běhoun. Neznamená to, že budou odolné proti defektu na 100%.
    Obchod dále žádal zaslání pláštů zpět k reklamaci na moje útraty, což jsem neakceptoval vzhledem k tomu, že obchodník považuje 5 defektů ve dvou měsících na pláštích v kategorii Antidefekt za normální. Nechtěl jsem do zmetkového výrobku vrážet další peníze. Pláště jsem vyhodil a koupil jinde nové.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Po několika denní emailové korespondenci, kdy jste neustále vyžadoval něco na co nemáte žádný nárok a vydíral jste nás tím, že pokud neuděláme jak chcete, dostaneme negativní hodnocení, se nedala jiná než negativní reakce čekat.
    Dle klasických postupů jste mohl zboží reklamovat, pokud jste měl pocit, že námi dodané zboží neodpovídá uvedené kvalitě, tuto možnost jsme Vám několikrát nabídli. Neustále jste však vyžadoval vrácení peněz bez řádné reklamace, proplácení poštovného a další zcela nestandardní věci, které se neslučují s obchodními podmínkami ani dobrými mravy.
    Pod rouškou anonymity, se dobře haní, takže pane Ryšavý, dokážeme pochopit nespokojenost (i když řešení defektů je velmi ošemetná věc, kterou ovlivňuje mnoho proměnných), ale mstivost rozhodně ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle vrátili peníze zpět

    Objednávka byla ze strany eshopu s omluvou zrušena. Zboží uvedené jako skladem, skladem nebylo. Asi žádná velká tragedie, ale na první ligu v e-commerce už to nestačí.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Máme skladem přes 30t položek. Skladem znamená, že je máme fyzicky v regálu ve skladě nebo na prodejně.
    Občas se stane, že se produkt (barva produktu) zamění za jiný. Stejně jako v případě Vaší objednávky kdy místo červeného gripu, který měl být skladem, byl grip černý...
    Stávat by se to nemělo, děláme vše pro to, aby k těmto případům docházelo co nejméně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před deseti dny mi byla poslána informace, že mé bjednané zboží již bylo posláno. Při objednání jsem zvolil přepravce PPL, ale obchod změnil přeprace na Českou poštu. Jako důvod uvedli informaci, že přepravce PPL kola již nedoručuje. ( ověřil jsem to přímo u PPL a jedná se lživou informaci ). Kolo mi stále nedorazilo a já raději zakoupil toto kolo u jiného prodejce. Tento jiný prodejce mi kolo doručil pomocí přepravy PPL a to hned do druhého dne.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Kolo jsme odeslali (5.4.2021) hned další den po objednání.
    Ano, kola posíláme prostřednictví České pošty z toho důvodu, že PPL od 1.1.2021 předává nadrozměrné zásilky, pokud je vůbec vyzvedne, na DHL a čas dodání se tím výrazně prodlužuje.
    Tuto skutečnost máme uvedenou jak v novinkách na našich stránkách, tak hlavně i v obchodních podmínkách s kterými jste před odesláním objednávky souhlasil.
    Váš balík pošta nedoručila, zásilka se ztratila, to máte pravdu. Každopádně jsme udělali všechny důležité k roky k tomu aby se zásilka našla a byla doručena.
    Snažili jsme se Vám maximálně vyjít vstříc při dohledávání balíku, tak bychom alespoň očekávali, že nám dáte vědět, když již dané kolo nechcete.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V poslední době jsem obchod navštívil dvakrát a nikdy jsem předem nedostal informaci o tom že zboží je nachystáno. Nicméně jsem se sem vydal protoze jsem měl cestu kolem a obsluha v obou případech protivná jako bych tam vyloženě otravoval.
    Nicméně jinak je obchod jako takový fajn a plkný dobrého zboží za rozumné ceny.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.
    Na daný termín dle Vašeho přání jste měl objednávku připravenou.
    Vždy voláme když jsou objednávky nachystané. To že se xy zákazníkům dovolat nedá a zpět nevolají je věc další.
    Víte, je lockdown, celý obchod má velmi mnoho omezení a věřte, že je velmi náročné neustále řešit neukázněné zákazníky, kteří nejsou schopni dodržovat alespoň základní pravidla.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Potvrdi objednavku, nemají dost plášťů, tak sem objednávku zrusil.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    ano, měli jsme poslední kus. To se někdy v obchodě stane, že máme menší množství, než si zákazník objedná.
    Každopádně jsme se Vám snažili dát okamžitě vědět ( 3x jsme Vám marně volali, zpět jste nezavolal. Email odeslat nešel, zadal jste si do objednávky špatný email - proto Vám ani nepřišlo potvrzení objednávky.)
    Až v další objednávce, kterou jste učinil dva dny později, jsme se s Vámi díky opravenému emailu mohli spojit.
    Druhý plášť jsme Vám nabídli, ale nebyli jsme již schopni udržet cenu toho prvního objednaného. S tím jste nesouhlasil.

    Je škoda, že nepopisujete celou skutečnost.
    Každopádně děkujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Sedlovka byla objednaná v jiném provedení cena v pořadku ale model sedlovky objednán s jiným zámkem.

    Reakce obchodu PRIME sport expert

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Objednal jste si sedlovku přesně v takovém provedení v jakém jste dostal.
    Popis, obrázek i cena naprosto korespondovala s reálným produktem, který jste si z naší prodejny odnesl.
    Předpokládám, že když jste si pro zboží osobně přišel a zakoupil jej, bylo vše v pořádku.
    Proto zcela nerozumíme negativnímu hodnocení.