Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem zaplatil, ale pořád nemám ani po slíbené dodací lhůtě a vůbec se neobtěžují dát vědět proč. Až po tel. urgenci jsem se dozvěděl, že se dodavatel zpozdil, tak stále čekám.
Reakce obchodu PRIMAKOUPELNY.CZ
Dobrý den,
kvůli přetrvávajícím problémům s distribučními řetězci stále dochází ke zpoždění dodávek některých produktů v celém odvětví maloobchodu. Naštěstí se to týká malé části portfolia a drtivou většinu objednávek se daří dodat v předpokládaném termínu. Posunutí termínu ze strany výrobce nebo distributora u již rozjednaných zakázkách bohužel nemůžeme vyloučit. Pokud dojde k průtahu dodávky, zákazníky informujeme. Vy jste nás o den předběhl a na zákaznické lince jste dostal informaci o stavu a očekávaném termínu dodání. Pokud se nejedná o zboží na objednávku, je možné storno, kdy peníze vracíme obratem ještě v den zrušení objednávky. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Dodání sušáku na ručníky trvá už více než 3 týdny a nepovažuji za seriozní, že o tak dlouhé dodací lhutě není zákazník informován dopředu a nechají ho zaplatit výrobek.
Reakce obchodu PRIMAKOUPELNY.CZ
Dobrý den, zboží, které jste si objednal bylo "na objednání" s termínem dodání cca 2 - 4 týdny. Bezprostředně po objednání jsme Vám ještě zasílali informativní email s tím, že zboží bude naskladněno cca za 3 - 4 týdny. Tudíž není pravda, že jste z naší strany nebyl informován o dodací lhůtě. Zboží jste nemusel dopředu platit, měl jste samozřejmě možnost objednat na dobírku.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod pouze potvrdil objednávku a po měsíčním čekání jsme volali co se děje a bylo nám řečeno , že zboží bude až příští rok.Kdybychom nevolali, čekali bychom do nekonečna... Nedoporučuji !!!!!
Reakce obchodu PRIMAKOUPELNY.CZ
Dobrý den, moc se omlouváme za průtahy v dodávce zboží. Zboží, které je na objednání a importuje se ze zahraničí (zpravidla je země výroby Čína) nabírá zpoždění s ohledem na výrobní a logistické kapacity způsobené aktuální pandemickou situací. Od importérů dostáváme informace o zpoždění dodávek průběžně a může se stát, že nás klient s dotazem předběhne, než dostane informaci od nás. Klienty se vždy snažíme obratem informovat. Neustále se naše procesy snažíme zlepšovat, aby naši zákazníci měli informace včas. Bohužel ne vždy se to podaří i s ohledem na to, že se informace o průtahu zaseknou na straně výrobce. Zákazníci se na nás mohou vždy obrátit s dotazem na stav objednávky. Reagujeme na e-maily i telefonáty obratem od pondělí do neděle od 8:00 do 17:00, vždy mluvíte s živým kolegou ze zákaznické linky, žádným automatem. Ještě jednou se Vám za komplikace omlouváme, pevně věříme, že příště bude situace již příznivější.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazí zítra a to po třech měsících.
Reakce obchodu PRIMAKOUPELNY.CZ
Dobrý den, moc se omlouváme za průtahy v dodávce zboží. Zboží bylo na objednání s předpokládanou lhůtou doručení za 8-10 týdnů. Bohužel nám výrobce termín dodání několikrát posunul o čemž jsme Vás vždy obratem informovali. Aktuální situace je u všech výrobců velmi podobná. Zboží, které je na objednání a importuje se ze zahraničí (zpravidla je země výroby Čína) nabírá zpoždění s ohledem na výrobní a logistické kapacity způsobené aktuální pandemickou situací. Ještě jednou se Vám za komplikace omlouváme, pevně věříme, že příště bude situace již příznivější.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
...zboží přišlo poškozené a nedostatečně zabalené...
Reakce obchodu PRIMAKOUPELNY.CZ
Dobrý den, zboží bylo pečlivě zabaleno a označeno pro přepravní společnost jako křehké. Pokud zboží i přesto dojde poškozené, máte možnost jej reklamovat do 24 hodin od převzetí zásilky, viz e-mail k převzetí zásilky, kde máte tuto informaci velkým červeným tučným písmem zvýrazněné (stejně tak tuto informaci zdůrazňujeme v našich obchodních podmínkách). Obratem vždy řešíme s přepravní společností a zákazníkům takovéto reklamace vyřizujeme kladně. Žádnou reklamaci jsme od Vás neobdrželi.
-
Nedoporučuje obchod
na internetu mají psáno zboží skladem a když si objednáte,odepíšou,že doručení od dodavatele bude až za 6 týdnů.Když něco nemám,neinzeruji,že to mám skladem a ještě k tomu asi 10 kusů
Reakce obchodu PRIMAKOUPELNY.CZ
Dobrý den, velmi si omlouváme za uvedení nesprávné skladové dostupnosti. Vždy se snažíme mít všechny informace aktuální. Bohužel se to ne vždy podaří, s ohledem na výpadky dodávek způsobené aktuální pandemií a z důvodu neaktuálních informací o skladové dostupnosti ze strany výrobců (našich dodavatelů). Počty kusů skladem neudáváme, to jste si nás asi spletla s jiným e-shopem :-). Každopádně se ještě jednou omlouváme a pevně věříme, že příště vše dopadne k Vaší spokojenosti.