Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • zakoupil jsem oximetr, který nefunguje,takže řešíme reklamaci

    zakoupil jsem oximetr, který nefunguje,takže řešíme reklamaci

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený zákazníku,

    oxymetry na trh uvádíme již delší dobu s naprostým minimem reklamací. Pokud bylo zboží odevzdáno nebo odesláno k reklamaci, budeme se snažit celou záležitost vyřešit co nejrychleji.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    dodaná matračka složená napůl, dlouho překlad a ještě na jednom místě díra v potahu, kdybych nemusela platit poštovné, tak bych zboží vrátila

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Hudečková,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Při uznané reklamaci máte možnost požádat o proplacení nákladů na zaslání zboží k reklamaci. Podací lístek stačí zaslat emailem na naše reklamační oddělení. S reklamačním oddělením se můžete spojit na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží doručeno až za týden
    • asi stávka pošty
    • polštáře příliš nízké, nepodporují anatomii šíje. Jen velmi slabě.

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane homolo,

    objednávku jste na našich internetových stránkách zadal v neděli 26.9.2021 Po zpracovnání objednávky jste obdržel emailové potvrzení s informací, že zboží bude na Vámi vybranou balíkovnu do 5 pracovních dnů. Zásilka byla na balíkovnu doručena 1.1.2021 a Vy jste si ji vyzvedl 2.10.2021, tady do 4 pracovních dnů bylo zboží u Vás.
    Anatomické polštáře na trh uvádíme již několik let s naprostým minimem reklamací. Pokud jste s výrobkem nespokojen, máte možnost výrobek reklamovat nebo v zákonné 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince 800 800 280 v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení.
    • Bohužel v balíku chyběla ruční pumpa,bez které nemůžeme vířivku dopumpovat a tudíž nemůžeme vířivku používat a co se týče reklamace,tak doposud jsme podstoupili 4 telefonáty a 2 emaily a zatím bezúspěšně:-(

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Šamšulová,

    je nám líto, že máte se zakoupeným výrobkem problém. Firma Bestway, která Vámi zakoupený bazén dodává, řeší chybějící zboží a reklamace sama. Pokud jste reklamaci zaslala na námi poskytnutou emailovou adresu [email protected] a dosud se Vám nedostalo odpovědi, doporučujeme zaslat urgenci reklamace.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Prima dárky jsou pouze zprostředkovatelem TV produkt, to jsem netušila.
    Tomu také odpovídá kvalita objednaného zboží, po rozbalení mobilní
    skříně na mě vypadly dva jezdci od zipu, které tam nebyly vůbec nasazeny.
    Skříň jsem ale nutně potřebovala a tak mám dole dva větrací otvory.
    Ve srovnání s takovou skříní s Jysku, za stejnou cenu se kvalita nedá srovnat.

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Jantošová,

    je nám líto, že jste s nákupem nespokojena. Informace o tom, že zboží technicky zajišťuje náš smluvní partner TV Products CZ je uvedena na našich internetových stránkách .
    Pokud máte se zakoupenou skříní nějaký problém, obraťte se, prosím, přímo na naše reklamační oddělení na telefonní lince 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin. Naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nefunkční pokladna

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane Vlčku,

    v době Vašeho nákupu jsme řešili technický problém připojení pokladny, proto Vám pracovnice prodejny vystavila náhradní prodejní doklad ručně a požadované zboží jste si spolu s ním odnesl. Tištěný paragon je pro Vás stále uložen na prodejně, kde si jej můžete vyzvednout. V případě dotazů se můžete telefonicky spojit s prodejnou na čísle 739 209 692 v pracovní dny od 9 do 18 hodin. Naši zaměstnanci se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Hrozná pouťovina

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane Klimeši,

    je nám líto, že jste se zakoupeným pařeništěm nespokojen.
    Zboží na trh dodáváme již delší dobu s naprostým minimem reklamací.
    Do dnešního dne jste se na nás neobrátil telefonicky ani emailem s dotazem týkajícím se zakoupeného zbožím. Bohužel se nám nepodařilo se s Vámi spojit, abychom se zeptali, zda si přejete zboží vrátit nebo reklamovat. Jestliže chcete některou z těchto možností využít, obraťte se na naší zákaznickou linku, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • nemožna reklamace

    ???

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane Bobku,

    je nám líto, že jste se zakoupeným zbožím nespokojen. Reklamaci můžete projednat na emailu [email protected]
    nebo na telefonním čísle 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin. Naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba na vyřízení odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nefunkčnosti zboží

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane Slavíku,

    vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy je do 14 dnů, což je zcela v souladu s nařízením obchodního zákoníku.
    S dotazy se můžete obrátit na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] nebo telefonicky na lince 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin. Naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • anonimita
    • v době předvánočního spěchu (listopad) nestíhají zpracovávat požadavky
    • pokud jim nedáte veškeré osobní údaje, nenakoupíte

    Obchod sbírá vaše OÚ v takovém rozsahu, že je to mimo údaje nutné pro uzavření obchodu.
    Pokud zvolíte např i 10 minutový mejl, nechtějí dokončit objednávku. Pokud tedy neodevzdáte mejl, telefon, adsresu je zle.

    Tentop obchod rozhodně nedoporučuji, pokud nechcete být v databázích na prodej

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane Žáku,

    na našich internetových stránkách jste zadal objednávku na sortiment „Elektrický ostřič nožů Profi“ s osobním odběrem na prodejně v Praze na Václavském náměstí. Do objednávky jste neuvedl povinné údaje, proto jsme byli nuceni objednávku zrušit.
    O této skutečnosti jsme Vás informovali emailem. Zopakujeme tedy, co jsme Vám do emailu již psali.
    Pokud evidujete e-shopový nákup, uzavíráte s naší společností platnou kupní smlouvu, která musí mít všechny náležitosti.
    Na základě této smlouvy čerpáte určité výhody např. možnost odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě.
    Jestliže si nepřejete uvádět do objednávky své údaje, nemusíte zadávat objednávku, ale zboží můžete zakoupit v klasickém pultovém prodeji. Vámi žádané zboží je dostupné na všech našich pražských prodejnách.
    Doporučujeme Vám přečíst si na našich internetových stránkách prohlášení o ochraně osobních údajů, které je zcela v souladu
    s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za jedenáct dní to dosud ani po urgenci nedorazilo

    Děs běs

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane Spanlangu,

    objednávku jste na našich internetových stránkách zadal ve večerních hodinách 28.12.2018 Jako způsob platby jste si vybral platbu předem. Po připsání částky na náš účet (3.1.2019) jsme objednávku předali Vámi vybranému dopravci, tj. Uložence.
    V potvrzovacím emailu jsme Vás informovali o doručení zásilky do 7 pracovních dnů. Pro urychlení dalších objednávek doporučujeme vybrat jiného dopravce nebo zboží odebrat na některé z našich pražských prodejen.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží velmi špatné kvality, vzhledem k tomu, že se jednalo o vánoční dárek, nestihla jsem vrátit.
    • Koník nešel vůbec sešroubovat a sestavit. Madlo - kde se dítě při houpání drží, nemělo závit vůbec, na nohách koníka závity v takové kvalitě, že je bylo třeba znovu závitníkem opravit.

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Lepíková,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Zboží jste od nás obdržela 6.12.2018, Pokud bylo zboží nefunkční, na vrácení nebo výměnu výrobku byl dostatek času, mohli jsme se domluvit i na tom, že si náhradní zboží vyzvednete na nejbližší prodejně. Do dnešního dne jste se na nás s reklamací neobrátila ani telefonicky ani emailem. Na reklamaci máte samozřejmě nárok 2 roky po zakoupení výrobku. Spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] nebo telefonicky na lince 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin. Rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

    • Poškozené zboží

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážený pane Záveský,

    pokud k Vám dorazilo poškozené zboží, obraťte se, prosím, přímo na naše reklamační oddělení, abychom mohli celou situaci řešit. Do dnešního dne jste se s námi nekontaktoval ani telefonicky ani emailem. Telefonní číslo na reklamační oddělení je 387 020 570, dostupné v pracovní dny od 8 do 15 hodin.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • je to TV product

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Sekaninová,

    Vaše objednávka byla v pořádku vyřízena a do dvou dnů doručena na Vaši adresu. Do dnešního dne jsme u Vaší objednávky nezaznamenali reklamaci ani jiný požadavek týkající se zakoupeného zboží. Nechápeme tedy důvod Vaší nespokojenosti a negativního hodnocení, protože informace, kdo eshop provozuje, je na webu uvedena. Pokud máte s výrobkem nějaký problém, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis. Naši pracovníci se Vám budou věnovat.

    Jana Kodadová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • myslela jsem, že budu mít zboží v pořádku co nejdříve ale nebylo to tak ( zboží dorazilo úplně jiné a výměna jak máte nastaveno byla zdlouhavá a zboží bylo poškozené)
    • člověka co balí objednávky

    dříve jsem věřila v rychlost a kvalitu nákupu přes eshop ale po této zkušenosti už moc nakupovat asi nebudu

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Faifrová.

    omlouváme se za chybu naší expedice. Výměna zboží proběhla v nejkratším možném termínu.

    Jana Kodadová
    pracovnice zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kvalita nabízeného zboží je ještě horší, než z vietnamské tržnice, všechno co nabízejí je na jedno použití.

    Vyhněte se tomuto obchodu velkým obloukem, prodávají nekvalitní zboží, případnou reklamaci vám nikdy neuznají - na vině je vždycky zákazník !!!

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Finoghenov,

    je nám líto, že jste s naším výrobkem nespokojena. Nicméně pokud je zboží mechanicky poškozeno, nelze závadu uznat jako reklamaci. Jestliže jste nespokojena s vyřízením reklamace, máte možnost se obrátit na vedoucí reklamačního oddělení na emailu [email protected]

    Jana Kodadová
    pracovnice zákaznického servisu

    • Nevím jestli je to chyba obchodu ale elektrický ostřič nefunfuje

    Reakce obchodu Prima-Darky.cz

    Vážená paní Šormová,

    předpokládáme, že hodnotíte jiný nákup. Objednávku jste na našich internetových stránkách evidovala 15.11.2016 ve 20.27 hod a ve 20.31 hod jste odeslala email se stornem objednávky. Objednávka tedy nebyla vůbec realizována.

    Jana Kodadová
    pracovnice zákaznického servisu