-
Bohužel, musím se přidat k těmto negativním referencím o eshopu prima cena, který je nejen nespolehlivý, ale zároveň prolhaný a arogantní. Zvažuji žalobu na tento obchod nejen z důvodu nedodání zboží do dnešního dne, ale zároveň pro vzniklou škodu, která jejich vinou vznikla. Varuji všechny před těmito šmejdy, kdy ani nezveřejňují, odkud zboží je dováženo (informaci jsem dostala z jiného obchodu, který má podobné a srovnatelné zboží), a tím se vymlouvají na nedodání zboží, ale hlavně absolutně kašlou na zákazníky a nejsou schopni a ochotni se omluvit, vysvětlit a nabídnout řešení. Prima cena patří do dějin sprostoty bolševického pohrdání!
-
Již 3 měsíce čekám na dodání křesla které jsem předem zaplatila ale zatím marně.Na odpověď že ruším objednávku a žádám vrácení peněz zatím žádná odpověď.Tento obchod už NIKDY
-
Stále čekám na vrácení peněz.Stále nedostupný telefon a na zrušení smlouvy taky žádná reakce.Opravdu prima cena jen mám obavu zda si to špatně vysvětlili a peníze přijali jako bezúročnou nenávratnou půjčku.Jsem zhnusena.
-
-
11.12.2020 jsem objednal křeslo, které bylo prezentováno jako SKLADEM. Objednal jsem a ihned zaplatil celou částku převodem na účet, abych mohl darovat na Vánoce. 15.12.2020 mi zavolali, že dodací lhůta bude až v únoru 2021. Objednávku jsem stornoval a o stornu mi byl zaslán mail, že je objednávka stornovaná. Bohužel peníze jsou na účtu Prima ceny a o tom, že by se alespoň ozvali, nebo nějak reagovali na moje urgence si mohu nechat zdát. Takže nedoporučuji platit předem, pokud nebudete mít zboží doma. Samozřejmě se obrátím na ČOI.
-
Absolutně nestandardní jednání, absolutně protiklienský přístup. V životě jsem takové jednání nezažila . Určitě nedoporučuji !!!
-
Absolutně nestandardní jednání, absolutně protiklienský přístup. V životě jsem takové jednání nezažila . Určitě nedoporučuji !!!
-
Absolutně nestandardní jednání, absolutně protiklienský přístup. V životě jsem takové jednání nezažila . Určitě nedoporučuji !!!
-
Šilené obchodní podmínky v rozporu s občanským zákoníkem. Špatná komunikace a o domluvě a dodání zboží ani nemluvě. Vše je otočené proti zákazníka a v jeho neprospěch! Při zrušení objednávky v řádném termínu absolutní neochotu se domluvit na spravedlivém řešení, místo toho vyvolávání s výhrůžkami, automatické naúčtování 3/4 z ceny objednávky jako “storno poplatek”, pak pokládáni telefonu a vyhrožování ve vekslstylu z 90 let! Pravděpodobně “pan s paní” ještě žijí v jiném období!
Tento způsob obchodování opravdu nepatří do 21.stoleti! Radim vyhnout se jim obloukem. -
Jedna dnešní perlička, konverzace, kterou se mi po dvou měsících podařilo navázat s obchodem www.prima-cena.cz. Čtěte prosím zespoda nahoru, aby Vám to dávalo smysl...
Podívejte se chyba se stane, a rozhodně se stala, protože objednávka v systému byla vedena jako vyřízená, ale dá se připomenout slušně a bez výhružek a vulgarismů viz vaše poslední zpráva a my bychom objednávku obratem vyřídili, vám se omluvili a přidali ještě slevu za tu chybu ale když nám někdo začne hed vyhrožovat úřady tak proč se tím více zabývat.
Řečeno vaší terminologií čím více se s hovnem člověk maže tím více smrdí. Takto jsme to vyřídili okamžitě a máme klid.
S pozdravem
T.Kysela
www.prima-cena.cz
From: Mrkvička Petr
Sent: Wednesday, February 19, 2020 2:01 PM
To: [email protected]
Subject: RE: 2019047006
A co sem asi měl po dvou měsících dělat? To si mám nechat srát na hlavu a jen tak mít někde skoro dva tisíce v luftě? To si děláte ale hodně blbou legraci.
From: [email protected] <[email protected]>
Sent: Wednesday, February 19, 2020 2:00 PM
To: Mrkvička Petr
Subject: RE: 2019047006
Dobrý den,
Kdyby jste si odpustil řeči o obchodní inspekci a policii tak bych vám to poslal ale v tomto případě jsme to udělali takto.
S pozdravem
T.Kysela
www.prima-cena.cz
From: Mrkvička Petr
Sent: Wednesday, February 19, 2020 1:01 PM
To: [email protected]
Subject: RE: 2019047006
Kdybyste raději poslali objednané a přes dva měsíce zaplacené zboží. Dva měsíce skladuju v garáži dcery vysněnou postel, protože se čeká na matraci. Firma jako je tahle, to se vážně nevidí často.
From: [email protected] <[email protected]>
Sent: Wednesday, February 19, 2020 8:48 AM
To: Mrkvička Petr
Subject: RE: 2019047006
Dobrý den,
Objednávku jsme zrušili a peníze zaslali zpět na váš účet.
S pozdravem
T.Kysela
www.prima-cena.cz
From: Mrkvička Petr
Sent: Wednesday, February 19, 2020 7:18 AM
To: [email protected]
Cc: [email protected]; [email protected]; [email protected]
Subject: 2019047006
Dobrý den,
Žádám Vás o okamžité zaslání zboží z výše uvedené objednávky, která měla být doručena do 20.12.2019. Objednávka je již dva měsíce zaplacena, zboží na svých stránkách neustále uvádíte jako dostupné, a ani po dvou měsících není zboží dodáno. Tudíž Vás žádám o dodání do data 26.2.2020 a zároveň o slevu ve výši 20% z ceny zboží, tj. vrácení částky 352,- Kč na účet, ze kterého byla tato objednávka zaplacena. Na telefonních číslech, které uvádíte jako kontaktní, je buď obsazeno, nebo je nikdo nezvedá, takže kontakt s Vaší společností je nemožný. Pokud nebude zboží do mnou uvedeného data, postoupím toto České obchodní inspekci a zároveň Policii České republiky k prošetření trestného činu neoprávněného obohacení.
Petr Mrkvička -
Doporučuji brát s nadhledem pozitivní hodnocení tohoto serveru od Anonymních recenzentů. Myslím, že se jedná o samohodnocení obchodu....
-
Dnes je to už 71 dní od doby, kdy nám přišlo křeslo bez jednoho dílu, takže nejde smontovat a používat. Ihned po doručení jsem volal na prima-cena a pak poslal e-mail s informací o čísle objednávky (je to 2019044314) a se žádostí o zaslání chybějícího dílu co nejdříve. Myslí někdo, že se ozvali? Nikdy. Vždy jsem volal nebo psal jenom já, vždy bez odpovědi.
Na číslo reklamace se nikdy nelze dovolat-hlásí se jako "momentálně nedostupné". Na čísle obchodu to paní občas zvedne, ale vymlouvá se, že ona s tím nemá nic společného, že to musím řešit s kolegyní z reklamací.Tak jsem ji žádal, ať to paní předá, ona to slíbila a tím to vždy skončilo.
Chtěl jsem nekompletní křeslo poslat zpátky s žádostí o vrácení peněz, ale jsem si na 200% jistý, že bych neměl ani křeslo, ani peníze.
Tak se asi chovají firmy, kterým se říká ŠMEJDI. Pokud se nechcete spálit, nikdy si u této firmy nic neobjednávejte. -
Dobrý den,
můžete mi někdo prosím objasnit chování e-shopu Prima-cena.cz? NIKDY jsem se s ničím podobným nesetkala. Předem upozorňuji, že jsem v e-shopu nikdy nenakupovala, nemám k nim žádnou vazbu ani nic podobného. Ale protože se zajímám o recenze zákazníků, přečetla jsem dost recenzí pro tento e-shop a to co mě zaráží, je neskutečná drzost e-shopu Prima-cena.cz. Reakce tipu, cituji: nebo to skutečně bude mít dohru na zcela jiné půdě ?! WTF? Zcela otevřeně na největším zbožovým porovnávači cen vyhrožujete zákazníkovi?? Ať už lhal, nebo ne, tak tohle je nehoráznost. Všechny Vaše reakce na negativní recenze jsou mírně řečeno agresivní a naprosto neprofesionální. Další věc, netuším jak to chodí na Heuréce s anonymitou, ale pokud vidím recenzi, kde je napsáno anonymní uživatel, jak ho může e-shop oslovit?-
Dobrý den,
E-shop může reagovat v případě, že zákazníka skutečně eviduje ve svém systému. Bohatě stačí u recenze uvést číslo objednávky...
Nám na základě negativní recenze volali pár dní poté, doptali se na podrobnosti a konečně začali skutečně jednat...
Co se týká jednání obchodu jako celku, bohužel...
Mgr. S. Zimková Burešová
-
-
Dobrý den, tak jsem právě zjistila, že jsem se též zařadila mezi "zoufalce", kteří se nechali napálit nespolehlivostí této společností. Objednala jsem si křeslo Charlot, které bylo přivezeno, ale bohužel až při vybalování bylo zjištěno, že zboží je poškozené. Firma nereaguje na emaily, a když se náhodou dovoláte na objednávkový tel. spojení, protože číslo na reklamace je neustále vypnuté, tak se paní začne vymlouvat na to, že to musím řešit s kolegyní, ale už mi neporadí jak, když se nemohu dovolat a na emailovou korespondenci nereagují. Vzhledem k tomu, že s podobnou zkušeností se nás setkalo více, budu tuto záležitost řešit s ČOI, předám podnět na Finanční úřad, případně trestní oznámení, budu medializovat atd., prostě využiji všechny možnosti. Cena za zboží není závratná, ale v žádném případě si nehodlám toto chování a jednání líbit!!! Iveta Bielická
-
Koupila jsem si u vás křeslo Charlot. Včera dodáno. Jen bych se chtěla zeptat proč mi nebyl doručen dárek relaxační přístroj Tempo. Moje objednávka č. 2019041029 ze dne 22.6.2019
-
Dobrý den,u této společnost jsem si objednala jídelní židle když je zaplatím přes učet budou mi dodány do 3 dnů to že přišli až za 14 dní jsem přehlédla,ale přišli mi toto pondělí 10.6.2019 jelikož při rozbalování měla jedna židle kratší nohu cc 2cm další jsme už nerozbalovali spoje na židlích jsou ostré a nebezpečné při běžném používání se můžete zranit .Tak od uterý volám na reklamační centrum kde jsem se doposud nedovolala když jsem zavolala paní kde jsem židle objednala odkázala mě na reklamaci vymlouvala se že jsou tam jen dvě a nestíhají,ale to není můj problém komunikace s touto firmou je hrozná a už si od ní nic neobjednám č. ob. 2019040547 z pozdravem Mročková
-
Dobrý den,
31.3. 2019 jsem si objednala obývací stěnu ARS za 12.924,-. Zboží mi dovezli 9.4.2019-zatím vše v pořádku.Ovšem při vykládce jsme zjistili, že chybí jeden díl stěny. Hned jsem volala na reklamace a paní mi sdělila, že se podívá do skladu a že mi bude dodatečně dodána....čekala jsem další dva dny a nikdo se neozval.Tak jsem 11.4.2019 napsala oficiální reklamaci. To, že má být dle zákona reklamace vyřízena do 1 měsíce, jsem si myslela, že platí pro VŠECHNY. Ale asi né pro tuto firmu. Dnes je 15.5.2019 a stále se nic neděje...OD FIRMY PRIMA-CENA BYCH SI UŽ NIC NEOBJEDNALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lenka Kolínková
č. objednávky-č.objednávky:2019038934 -
Hezky den, vzhledem k tomu, že rozumná domluva z vaši strany žádná, chtěla bych Vás pouze upozornit, že objednávka, která byla učiněna 22.11.2018 a obratem i zaplacená, stále, do dnešního dne nebyla vyřízena. Neustále sliby, výmluvy apod. Začátkem ledna jsem prostřednictvím e-mailu žádala o vrácení peněz na můj účet a dostala jsem odpověď, ze peníze budou odeslány v následujících 14ti dnech. Už je to měsíc a peníze stále na úctě nebyly připsány. Absolutně neprofesionální jednání a klamani zákazníka. Vzhledem k tomu, že od posledního e-mailu se mi z vaší strany dostává akorát tak ignorace, budu nucena podniknout určitě kroky, které jsou spojeny s návštěvou PČR. Děkuji s přáním příjemného dne Klučková.
-
Po vložení zboží do košíku vyskočí tzv. "kolo štěstí", vytočila jsem si slevu 300kč, po vložení slevového kódu do kolonky k tomu určené bylo psáno, že z technických důvodů nelze uplatnit, zajímavé, mamka to zkusila vytocila 100kc, a to ji slo... Tohle je jasné klamani zakaznika, vse mam nafocene a pokud se s obchodem nedohodnu, zasilam na ČOI... Tot vse, uz jen to kazi dojem tohoto eshopu ☹️
-
co takhle odpovídat na emaily a reklamace, místo vysedávání zde a obhajování se a označovat všechny za lháře a pomlouvače?
-
kateřina: A o jakou objednávku se jedná? Jestli tedy u nás vůbec nějakou jste kdy měla. Pokud ano pak nám napište její číslo aby se dalo na daný příspěvek reagovat. Děkujeme. www.prima-cena.cz
-
NEdoporučuji tento obchod. komunikace z jejich strany ať už telefonická či emailová velmi špatná,dlouhé prodlevy v informovanosti o průběhu objednávky-dlouho člověk neví na čem je,kde je zboží, a nakonec se zjistí, že to neví pořádně ani obchod..názorná ukázka že je lepší si připlatit za zboží v jiném ale za to známějším obchodě..