Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Stefan Sklenár: Vážený prolhaný pane Sklenáre, ten výraz který jste použil nikdo vůči vám nepoužil. Od začátku jste vy jediný kdo je naprosto sprostý a to na téměř všechny pracovníky. Telefonní hovory jsou toho důkazem. Velmi důrazně si vás dovolíme upozornit aby jste upustil od neskutečného lhaní které zde předvádíte nebo to skutečně bude mít dohru na zcela jiné půdě. Jediná chyba, které se stala byla ta, že jste dostal jiné zboží a to jsme vám obratem sdělili, že stáhneme zpět a vrátíme peníze ale ač nevíme proč tak s tímto jste měl problém. To, že zboží bude staženo a budou vám vráceny peníze a žádné jiné zboží dodáváno je výsledek toho jak se chováte a co zde předvádíte. Každý člověk má právo na svůj názor a to my plně respektujeme ale musí si uvědomit, že si za něj nese plnou odpovědnost. Uvědomte si, že na vše jsou záznamy a je možné je kdykoliv použit. A pokud si myslíte, že my jste tu od toho aby jste na nás sprostě řval a nadával nám tak jste se opravdu velmi zmýlil. Bez služného jednání není možné jednat a řešit nic. www.prima-cena.cz

  • Prima-Cena: Vážený pane, som síce slovenský občan , ale trvalo žijúci v ČR a nesprávny tovar Ste nedoručovali na Slovensko , ale do Českej republiky ! Reklamoval som odpoveď na reklamáciu , občianským zákonom stanovená lehota do 3 pracovných dní ! Vy na dodávku v hodnote necelých 700.- Kč máte iný meter, ako na soupravu za 20 tis.? Vrcholom je že tvrdíte, že Ste v ničom nepochybili, teda že Ste dodali iný tovar ako som objednal a zaplatil je u Vás bežné ? Všetky fakta o Vašom postupe sú moje urážky ? Čo do toho pletiete Slovensko ? Vrcholom bol dnešný telefonát od Vás : nič Vám už nedodám, slovenský hovado !
    Tak toto je zástupca firmy Prima-cena

  • Stefan Sklenár: Dobrý den pane Sklenár, nevím jak to máte u Vás na Slovensku ale u nás je dána lhůta na vyřízení reklamace 30 dní. Jestliže jste reklamaci podal dne 15.1.2018 pak jako taková má být vyřízena nejdéle do 15.2.2018. My jako firma jsme v ničem nepochybili. Každá firma má určité procento reklamací, tomu se zkrátka předejít nedá a my jsme ve své historii vždy a každou vyřídili. Ostatní snůžku vašich subjektivních dojmů přejdeme bez komentáře, protože to zkrátka ani nemá cenu komentovat. Ještě dodám, že ve Vašem případě se jedná o malý konferenční stolek v hodnotě necelých 700,- Kč. Proč to uvádíme, protože občas se stane, že se reklamuje sedací souprava za 20 tisíc a zákazník nám zde nepíše urážky po nějakých 10 dnech od podání reklamace. My standardně do SK nedodáváme ale když už někdo něco chce od Vás tak se snažíme mu to dodat ale takový lidé jako jste vy nás utvrzují v tom, že do budoucna budeme objednávky odjinud než z ČR ihned rušit, protože nám to za toto nestojí.

  • Nedoporučujem túto firmu na nákup ! Po 20 dňoch po zaplatení tovaru nemám ani peniaze ani tovar !! Moju skúsenosť posúďte sami : Potvrdená objednávka 5.1.2018 Dodaný iný- neobjednaný tovar 15.1.2018. Reklamácia podaná 15.1.2018 Telefonická urgencia odpovede 19.1.2018 prísľub odpovede na reklamáciu. Mailová urgencia odpovede na reklamáciu 23.1.2018. Odpoveď na vybavenie reklamácie máme 30 dní !!!! Občianský zákonník stanovuje odpovedať na reklamáciu do 3 dní ! Predajca / Ludvík Zvolenský / navrhuje, aby som vrátil tovar a po obdržaní mi zruší kúpnu zmluvu a vráti peniaze ! Nie že by sa ospravedlnil za nedodržanie lehoty odpovede na reklamáciu a za to, že poslal neobjednaný tovar ale zdôvodňuje to jeho nákupom zo zahraničia....Som zvedavý , kedy dostanem skutočne objednaný a zaplatený tovar ! Nikdy viac nenaletím na vraj " Prima cena " Vaše problémy nevyváži cena o pár korún nižšia ako u serióznych firiem.Doporučenie pre iných :
    N E K U P O V A Ť U T EJ T O F I R M Y !!!!!!!

  • [email protected]: Vážený pane Berane, bohužel jsou věci, které se z naší strany nedají ovlivnit a jednou z nich je to co dodavatel sdělí a co potom naloží na auto. Podle našich informací mají na skladě z důvodu předvánočního shonu mnoho brigádníků a nových lidí a moc to tam nefunguje protože dochází k rozdílům v tom co vám dodavatel sdělí před dodací list a realitou, která je na autě. To, že se vám stalo co se stalo nás samozřejmě mrzí ale sice jen velmi zřídka kdy k tomuto dochází. www.prima-cena.cz

  • Dne 27.10.2017 jsem si u PrimaCeny objednal sedací soupravu.O několik dní později se mi ozvala paní s tím že sedací souprava bude naskladněna 9.11.2017 a do pár dní mi bude doručena.Čekal jsem však marně.Za několik dní se mi ozvala paní že mají s dodavatelem problém ale že bude naskladněna 30.11.2017 a pak mi bude dodána.6.12.2017 mi volali že je problém a že bude naskladněna až 25.1.2018.To už mne naštvalo tak jsem jim řekl že si jí můžou nechat.Proto všechny případné zájemce varuji aby si rozmysleli u této rádo by firmyněco objednávat!!!

  • Ivana klimešová: Vážená paní Klimešová, snažím se s vámi spojit na tel. čísle, které jste uvedla u objednávky již cca měsíc a neustále mi to hlásí, že s volaným číslem se není možné spojit. Platbu za zrušenou objednávku jsme dávno zaslali na účet ze kterého nám přišla. Můžeme vše doložit výpisem z účtu. Jediné v čem spatřuji problém je to, že onen účet je jakési Twisto payments. Nicméně vždy vracíme peníze na účet ze kterého jsme je obdrželi. Toliko k problému, který vlastně není a kdyby se bylo možné s vámi normálně spojit pak bychom vám toto vše sdělili telefonicky.
    S pozdravem www.prima-cena.cz

  • Dne 24.5.2017 jsem si u teto firmy objednala konferenční stolek BA-2 Ellipse, sklo / chrom u kterého bylo napsané že je skladem, druhý den mi paní volala že skladem není a že přijde do 14-ti dní, stolek jsem potřebovala nutně, tudíž jsem ZAPLACENOU objednávku stornovala. Dne 5.6. 2017 jsem žádala o vrácení peněz na mnou uvedené číslo účtu na email [email protected]. Stále se nic nedělo tak jsem 26.6.2017 volala do teto firmy a dožadovala se vysvětlení, tam mi však paní řekla že jsem to poslala na špatný email. Ještě v ten den jsem přeposlala ten samý email na [email protected], [email protected] abych předešla tomu že jsem to opět poslala špatně.Peníze však stále nikde. Dne 1.8. 2017 opět volala a opět jsem byla napomenuta že jsem to poslala špatně, že to musím poslat na [email protected], a už jsem z toho jelen. Tudíž v ten den jsem to poslala na všechny 3 emaily a do dnešního dne stále nic. Dnes 22.8.2017 jsem opět volala a pardon že se dožaduji svých peněz na zpět a dovoluji si neustále otravovat , ale už mám z toho opravdu nervi v kýblu, 1.039 Kč opravdu není malá částka , za tyto peníze jsem mohla dceři nakoupit pleny nebo sunar. Neustále výmluvy že tam kolega není mě opravdu nebaví. NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD A DOŽADUJI SE VRÁCENÍ PENĚZ. Tento obchod by se měl REVANŠOVAT za to jak jedná se svými zákazníky.

  • Doplňuji svůj příspěvek níže,ihned po napsání příspěvku se mi druhý den obchod ozval a vše nečekaně rychle vyřešil k mé spokojenosti,nicméně podotýkám,že je jedno,jestli se jedná o zboží v hodnotě 710,-kč,nebo 7100,-kč,pokud Vám skoro 2 měsíce doma na zemi leží kupa trubek a věšák,který potřebujete nejde zkompletovat,a čekáte a čekáte,tak se tak akorát na......Na mé straně chyba nebyla.Ale jsem ráda,že vše dopadlo dobře a děkuji.

  • Marie: Vážená Marie, když dostaneme zprávu od výrobce, že vám zasílá to co bylo předmětem reklamace tak to bereme za závazné stanovisko a bereme to jako vyřízení reklamace. To, že Vám nic nedošlo se dozvídáme až nyní prostřednictvím tohoto komentáře. Samozřejmě, že danou situaci necháme prověřit. Nemohu souhlasit s tím, že bychom nereagovali jak na maily tak na telefonu. Pokud ale mail nedostaneme tak na něj nemůžeme reagovat. Chtělo to třeba i zavolat a sdělit nám, že je někde stále problém. A nutno podotknout, že se tu bavíme o zboží v hodnotě 710,- Kč. Zboží v této cenové relaci zpravidla vyměňujeme hned a reklamaci si pak řešíme s výrobcem již samy ale v tomto případě bylo sděleno, že Vám díly zašlou a s tím jsme to také vyřizovali. Váš Prima obchod s Prima cenou - www.prima-cena.cz

  • Napsala jsem pozitivní recenzi na Prima-obchod,čehož lituji a musím své stanovisko změnit a varovat další nakupující,objednala jsem si Věšák Charles,rychlé dodání,bohůžel zboží ne vlivem přepravy poškozeno,okamžitá reakce pana Kysely,byla jsem nadšená,pozitivní přístup,nic nebylo problém,reklamaci jsem vyřizovala 2.2.2017,6.3.2017 jsem se dotazovala,zda-li bude reklamace vyřízena v 30 denní lhůtě,došla mi odpověď,že nové díly mi byly zaslány dodavatelem a tímto je reklamace Prima obchodu vyřazena ze systému,do dnešního dne,nemám žádné díly,na e-maily už nikdo neraguje,budu tedy muset vše řešit přes ČOI.Toto byl můj první a poslední nákup tomto obchodě a varuji ostatní.

  • Velmi děkuji za rychlé a vstřícné vyřešení problému, ke kterému došlo v komunikaci. Dodané křesla jsou moc pěkné a snad budou dlouho funkční. Děkuji SM

  • Ivana Balcarová: Dobrý den Ivano, nejprve bych rád uvedl, že zboží Vám bude dovezeno zítra tj. 10.8.2016. Celá záležitost je specifická v tom, že objednávku u nás máte již delší dobu. Máte ji zaplacenou takže pro nás nebyl žádný problém počkat s dodávkou cca 4 měsíce, což byl Váš požadavek. Jistě si vzpomenete, že jsme při přiblížení termínu několikrát chtěli zboží dovézt ale z různých důvodů to nebylo možné. Vždy jsme to brali jako bezproblémovou záležitost. Stejně tak se může stát, že v daném období nemáme vytížené auto na daný směr a může pak dodání doznat prodlevy.

  • Jsem rozčarována. Již v květnu zaplacena pohovka, domluveno dodání v červenci. Teleonát cca dne 19.7., slíbeno dodání v dalším týdnu, celý týden se nikdo neozval, v pátek jsem telefonovala já, vysvětlení, že tento týden se k nám nejede, ale příští týden určitě.... Další telefonát 1.8., dodání slíbeno na 2.8., paní netušila nic bližšího, ani jestli dopoledne nebo odpoledne, ale slíbila, že mi ještě ten den zavolají. A že řidič stejně bude volat cca půl hodiny před doručením. 2.8. se do 12,30 hod. nikdo neozval, takže jsem opět telefonovala a bylo mi sděleno, že pohovka v rozvozu není...., ale do konce týdne bude jistě přivezena. Bohužel to byl opět planý slib, mrzící mě o to víc, že jsem na to celý týden čekala, přičemž se léčím s těžkým nachlazením a není lehké neustále čekat na telefonu a bát se že promeškám hovor. Ivana Balcarová, objednávka č. 2016012503

  • roman: vážený zákazníku, co se týká vašeho příspěvku, tak k němu můžeme sdělit toliko: objednávku jste u nás udělal ve večerních hodinách a následně, téměř obratem ji zrušil. Zřejmě Vám šlo pouze o to získat dotazník a moci negativně ohodnotit náš obchod. O nákup jako takový Vám vůbec nešlo. Pokud heureka recenzi odstranila pak to bylo na místě neboť jste ani nemohl objektivně nic hodnotit když k žádnému obchodu nedošlo.

  • vážený anonymní zákazníku, bohužel se dá jen těžko reagovat na příspěvek u které se autor nepodepíše. Obecně ale můžeme říci, že reklamace řešíme vždy a s maximálním ohledem na přání zákazníka. Pokud nám sdělíte více informací, nebo alespoň oč se jedná, můžeme zareagovat konkrétněji.

  • Dobrý den, opravdu si dejte pozor na tento obchod, jak říká p. Roman. Reklamovala jsem u nich sedací soupravu a došlo to tak daleko, že jsem musela využít služeb ČOI. Rozhodně nedoporučuji tento obchod. Pan Kysela stále sliboval ohledně reklamace a jak se říká sliby, chyby. Tak už to řeší ČOI.

  • Pozor na tento obchod! Napsal jsem jim negativní hodnocení a oni zneužili mých dat, upravili mail, a poslali jej do heureky s žádostí o smazání hodnocení mým jménem. No hrůza co se dnes děje. Navíc jim to v pohodě prošlo a recenze byla smazána. Pak mají být hodnocení o objektivní. Všiml jsem si toho jenom náhodou, když jsem zase něco sháněl, ale zde již vím, že nenakupovat.

  • Velice ocenuji přístup pracovnic a vedoucího Prima cena
    za jejich postoj a pomoc zdravotně postiženým mám
    velice kladnou zkušenost kdy mě pomohli s výběrem
    relaxačního křesla pro mou osobu i možnost domluvy
    zaslání na mou adresu dle mého požadavku

  • měl jsem obdržet dotazník na můj nákup u u Prima cena
    dotazník jsem neobdržel nakupoval jsem u této firmy a s
    jednáním i komunikaci jsem byl velice spokojen a čekám na
    kupon na slevu od firmy Prima cena děkuji za odpověd proč
    jsem neobdržel email s dotazníkem děkuji strnad