Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel nekvalitní látka..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunguje platba kartou, vše probíhá normálně, ale už před platbou mají upozornění, že se to nemusí podařit a taky nepodařilo, objednávku jsem zrušila

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Speedy shipping
    • Additional packing charges. the cost should've been inside the price.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    o ceně balného jste informován, před dokončením objednávky, takže o poplatek navíc se nejedná. Máte pravdu, že poplatek by mohl být schován v ceně zboží nebo dopravy, ale nic to nemění na skutečnosti, že by byl Vámi zaplacen.

    Děkujeme za podnět k dalšímu zlepšení.
    S pozdravem Příjemný dům

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava Fofr to tedy není,čekám týden na balík a ještě mi nedorazil a ještě doprava stoji 195 Kč.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    to, že jsme nesplnili představy o doručení nás mrzí, ale slibovaný termín dodání do 22.5. jsme dodrželi.

    Děkujeme za podmět k dalšímu zlepšení.
    Příjemný dům

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodáno, žádná komunikace, poslední zpráva před 7 dny: Vaše objednávka č. 80077769 byla právě zpracována.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše představy o termínu dodání.
    V informaci o zpracování je doplněno, že předpokládaný termín dodání je 2-5 pracovních dní, což dodržíme. Zboží dnes budeme předávat dopravci.

    Děkujeme za podmět k dalšímu zlepšení.

    Příjemný dům.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbytek hraček v poradku
    • Rozbitá kuchynka reklamaci nikdo neresi

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Vaše reklamace jistě byla nakonec v řádné době vyřešena. Jsme lidé a občasným reklamacím se prostě nevyhneme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Prislo mi jine zbozi

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den, pokud je zboží poškozené či nesprávné, můžete reklamovat. Vaše reklamace bude vyřízena v co nejkratším termínu. Děkujeme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uplynul týden a nic jsem nedostal.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ráda bych ohodnotila obchod, ale vzhledem k tomu, že objednávku jsem udělala a zaplatila před týdnem a od té doby čekám a nic se neděje, nemám zatím co hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6.9.2022 objednávka + zaplaceno
    13.9.2022 má být teprve odpoledne doručeno (doufám)

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den, za delší dobu dodání se omlouváme, ale ne vždy je to v naší moci. O delší době dodání jsme Vás telefonicky upozorňovali a z Vaší strany se nezdálo, že by to byl problém. Mrzí nás tedy Vaše hodnocení. Mějte se dobře.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 6 dnech jsem zboží nedostal.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    z důvodů čerpání k dovoleným, došlo k prodlení s expedicí.

    Za vzniklou situaci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problém e-shopů je, že se uvádí že zboží je skladem ale přitom ve skutečnosti není. Spoléhají se na sklady dodavatelů. To je neseriózní jednání 80% prodeje na internetu.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce i zkušenost nás moc mrzí. Vlastně i to , že hodnotíte ostatní e-shopy společně s objednávkou na tom našem :-(.
    Po přijetí objednávky jsme Vás telefonicky kontaktovali s omluvou, že na skladu došlo k chybnému naskladnění zboží a zahradní hadice 3/4" jsou zaměněné za 1/2", tedy můžeme obratem odesílat 1/2".
    Chápu, že takovou hadici jste nepotřebovala a objednávku jsme po domluvě stornovali.

    Ještě jednou se tímto moc omlouváme, bohužel někdy přijde zboží již od dodavatele chybně označené a chyba se odhalí při expedici, nebo někdy až u zákazníka.

    Přejeme krásné léto a příjemnější zkušenosti z e-shopy.
    S pozdravem Přímený dům, LM

    • dodnes nemám objednané zbozi

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    za pozdní dodání se omlouváme.

    Příjemný dům, L.K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chcete hodnocení vašeho obchodu, ale zboží ani po šesti dnech nemám proto hodnotíme záporně.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den, za zpoždění dodání se velmi omlouváme, bohužel ne vždy je toto v naší moci. Sem tam se prostě doručení protáhne z různých důvodů, které nemůžeme ovlivnit a proto nás mrzí Vaše takto negativní recenze :-/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Utěrky se po vyprání jsou polovičnítohle jestli je bavlna, tak já jsem superman!Utěrky made in Indie nebrat!

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    Vaše negativní zkušenost nás mrzí, ale vycházíme z informací od dodavatele.
    Pokud nejste se zbožím spokojen můžete ho vrátit.

    S pozdravem
    Příjemný dům, LK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Konstrukce trampolíny je šílená. Poslední kus ramene trampoliny mi tam nešel vsunout vubec. Za me by to melo jit hladce a rukojet- madlo je k zemi asi o 1,5 cm výš, tím pádem nadzvedává nohy trampoliny do vzduchu. Lak z konstrukce je odřený.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    Vaše negativní reakce nás samozřejmě mrzí, ale jste první, která je s tímto zbožím nespokojená.
    Záruka na zboží je 2 roky, můžete reklamovat.

    S pozdravem Příjemný dům, LK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka 6.3. poslané až 21.3 a to bylo zboží skladem. Nechci vědět kolik času by chtěli, kdyby zboží bskladem nebylo. V dnešní době 14 dní než pošlou zásilku je až moc.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    předně se moc omlouváme za takovou zkušenost.
    U této objednávky došlo k problému s přenosem informace o přijaté platbě. Bohužel objednávka čekala na potvrzení zaplacení. Až po urgencích, se ukázalo, že je z vaší strany uhrazená. V tu chvíle jsme expedovali.

    Za tyto komplikace se moc omlouváme. Systémová chyba byla opravena a tento problém by se již neměl projevit.

    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem Příjemný dům, LM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejeví o mě a objednávku zájem.Nepochopitelné jednání se zákazníkem.

    Reakce obchodu prijemny-dum.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, ale nevím zda se nejedná o omyl. Vaši objednávku jsme přijali 9.3.22 v 18.28 a dodali 11.3.22 v 11.57.
    Málokdy se nám takto zadaří ;-).
    Prosím tedy pokud se opravdu jednalo o nespokojenost z Vaší strany kontaktujte nás na e-mail: [email protected] pro vyjasnění. Reakce, kterou popisujete by byla nepřípustná.

    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem Příjemný dům, LM