Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prstýnek jsem vyzvedla poškrábaný, zjevně se jednalo o vzorek, což v eshopu nebylo uvedeno.

    Reakce obchodu Preciosa

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Věřte, že nás vzniklá nepříjemnost opravdu mrzí.
    Již jsme Vám poslali email a věříme, že tuto situaci vyřešíme co nejdříve a k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám hezký den.
    Vaše Preciosa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla jsem z obchodu vyhozena se zmateným vysvětlením máme zavřeno, když jsem argumentovala že je vstup otevřený, tak máme otevřeno. Tři hodiny ztraceného času (hodinu a půl tam, hodinu a půl zpět), a ještě jsem si připadala jako onuce. Nj, není nad vstřícný přístup.

    Reakce obchodu Preciosa

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Věřte, že nás opravdu mrzí Vaše špatná zkušenost.
    Ochranka obchodního centra měla za úkol po dobu 10 minut nepřítomnosti kolegyně pohlídat prodejnu, protože kvůli technickým problémům nebylo možné prodejnu uzavřít a vyvěsit informaci o krátké pauze.

    Pokud se k Vám člen ochranky choval nezdvořile, omlouváme se za něj. Měl pouze vyjasnit situaci a požádat Vás o krátké posečkání, než se kolegyně vrátí.

    Pokud budete mít zájem, zašleme Vaši objednávku na Vámi zvolenou adresu s poštovným zdarma.

    Přejeme Vám hezký den
    Vaše Preciosa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Náušnice nevypadají jako na obrázku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vzala jsem si řetízek jednou jedinkrát ..měla jsem ho na sobě asi dvě hodiny a upadl mi kousek z přívěsku... Už nekoupím...

    Reakce obchodu Preciosa

    Dobrý den, Karolíno,
    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Výrobek máte možnost do 30 dnů vrátit bez udání důvodu nebo reklamovat. Dopravu k nám platíme my. I v případě reklamace můžete ihned požádat o vrácení peněz. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc.
    Krásný den
    Vaše Preciosa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jediná pobočka v Praze.
    • Malý výběr velikostí prstenů.
    • Malý výběr zboží celkově.
    • Předražená nekvalita.

    Jediná pobočka v Praze, ale to by nevadilo. Problém jsou velikosti. velikost 53 na netu není reálná velikost 53 (ale menší), náušnice skoro za dva tisíce na netu vyfocené s modrofialovým odleskem (nachlup stejně jako má swarovski), v reálu obyčejné modré... přišla jsem tam s fotkou na mobilu, přesto takové náušnice s tím odleskem neexistují, tvrdila mi, že jsou to tyto (obyčejné modré). WTF. Pominu fakt, že třetí den mi na těchto samých stříbrných náušnicích za skoro 2 tisíce vypadl kamínek (jsou údajně lepené, nikoliv vsazované) takže tam běžet s reklamací.. po opravě jsem je odložila do krabičky, protože nosit je s nechutí.. to je lepší nenosit je vůbec. Nehodlám tam furt běhat s vypadlým kamínkem. Kdybych netoužila po retro prstýnku co byl k sehnání jen u nich, tak bych si ušetřila jak nervy, tak čas. Jestli jsem tam nemusela jet 5x, tak ani jednou. Chci snadné, rychlé obchody se zbožím, které odpovídá popisu a fotce. A to se u nich ne vždy děje. Takže za mě : Už nikdy víc.

    Reakce obchodu Preciosa

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vám naše nabídka nevyhovuje. Na eshopu máme přes 1000 výrobků a na prodejní místa, která v Praze máme 2, se bohužel všechny nevejdou. Vybrané náušnice mají barvu, které je docíleno pokovem. Jak uvádíme i na eshopu v popisu výrobku, barva se může lišit v barevném odstínu. Důvodem je právě použitá speciální technologie pokovu.

    Pokud řešíte reklamaci výrobku, můžete výrobek zdarma odeslat přes Zásilkovnu (více informací na eshopu), vyřídíme ji k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám krásný den
    tým Preciosa

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Výrobky krásné, ale...i když jsem popsala v dotazníku, proč i druhé naušnice vracím, nikdo se mi nenabídl s radou - pomocí, že tedy mám zkusit ty nebo ty, když zjevně potřebuji radu od obchodu.Z fotek velikost není patrná. Tak holt počkám, až se otevřou kamenné obchody.Zaplatila jsem 2x poštovné a nemám nic.
    Výhoda je, že vrácené zboží můžete nechat v zásilkovně, ale nikdo mi nedal žádné potvrzení, že přebírají, tak mi visí ve vzduchu cca 2000Kč:-( Radka

    Reakce obchodu Preciosa

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za vzniklé nedorozumění. Problém již spolu řešíme a budeme se snažit, aby vše dopadlo k Vaší spokojenosti.
    Pokud máte nějaké dotazy k Vašemu nákupu či reklamaci, vždy nás můžete kontaktovat na emailu nebo telefonu a naše obchodní oddělení se Vám bude ochotně věnovat.
    Neustále se snažíme naše služby zlepšovat a našim zákazníkům vycházíme maximálně vstříc.

    Přejeme Vám krásný den
    Vaše Preciosa