• Pokud není s odůvodněním vyřízena do 10 dnů a bez vysvětlení - není co dodat:-(

    Reakce obchodu PRETTY WOMAN

    Dobrý den, ne vždy je chyba nedodání balíčku na straně eshopu. Pokud na eshopu netušíme, že Vám nebyl balíček doručen, nemůžeme podat ani žádné vysvětlení. Kdykoliv se zákazník ozve, že mu balíček nebyl delší dobu dodán, vždy se snažíme vyřešit, vykomunikovat s kurýrem a chyby napravit. To že Vám neprošla platba, také nebyla naše chyba a přesto jsme Vám ihned psali, abychom zajistili náhradní způsob platby a balíček Vám mohli odeslat. Věříme, že objednávka Vám v pořádku dorazí ke spokojenosti nás všech.
    Vždy se snažíme zákazníkovi vyjít vstříct a ze zkušenosti s jinými eshopy mohu s klidným svědomím říci, že opravdu pro naše zákazníky děláme vše, aby byli spokojeni a na náš eshop se rádi vraceli.
    Přeji krásný slunečný den. Vás eshop Pretty Woman

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Byla jsem ráda,že je vše levné a mohu si to vyzvednout v ÚL.
    • Špatně značení firmy. První jsem šla do skladu kde je velký nápis firmy,ale pani mě poslala jinam kde bylo značení,ale před cedulí byl velký strom,tak si toho sotva člověk všimne.

    Vše by bylo ok. Ale když jsem se konečně dostala do kanceláře,kde sedí 2 nepříjemné pani. Které vás ani nepozdraví a koukají na vás jako na vetřelce a pak vám ještě řeknou,že zboží tu je už týden. Tak jsem si řekla,že i když jsem se zbožím spokojená,tak už si ho nikdy neobjědnám.Což je škoda. Ale osobní přístup a milé slovo udělá hodně. Přece jen konkurence je velká. A už jsem našla přírodní kosmetiku od moc hodného a milého pána, který mi rád poradí a vše zařídí a ještě se dokáže usmát.:-) A za ten úsměv se neplatí.

    Reakce obchodu PRETTY WOMAN

    Vážená paní Lusy, bohužel jsem v době, kdy jste si přišla vyzvednout zakázku měla dovolenou, tak nemohu posoudit, jak Vaše návštěva proběhla, ale velice pochybuji o tom, že Vás kolegyně ani nepozdravily, jak píšete. Vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříct, a poskytujeme i nadstandartní služby, například telefonát, když nějaké zboží došlo a podobně, což mě osobně se u žádného eshopu nikdy nestalo. Prostě poslali polovinu zboží a ani nedali vědět. Pokud ovšem vstoupíte do kanceláře a ani neřeknete, co je Vaším přáním, kolegyně opravdu na první pohled nemohly vědět, že si jdete vyzvednout zboží z eshopu. Bohužel každému člověku se nezavděčíte a je mi líto, že jste měla s vyzvednutím zásilky dle Vašich slov tak nepříjemnou zkušenost.

    Ohledně špatného značení zkusím domluvit nápravu s majitelem objektu - děkujeme za upozornění.
    Hezký den
    eshop.rudorfer.eu