Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízké ceny
    • Nedostatečná kvalita
    • Špatné pražení
    • Nedoručili mi to, co jsem si objednal.

    Reakce obchodu PRAŽENÁ KÁVA

    Dobrý den,
    tato recenze nás samozřejmě mrzí :-( Mám pár otázek také. Proč jste nás nekontaktoval pane M. V. , když Vám nepřišlo to co mělo? A co Vám tedy přišlo? Doposud a to už máme 25.4.2020, čili 11 dní od objednání a následující den po objednání odesláno, do teď od Vás až na tuto recenzi žádná snaha o kontakt z Vaší strany, jak můžeme potom sjednat nápravu či případně nějaké jiné řešení? Špatné pražení na filtr, že by moc světlé a tím i kyselé, když si z toho uděláte presso? Na to pražení na filtr ale není určeno. To je bohužel pochopitelné že to bude kyselé :-) Nedostatečná kvalita se u Vás pozná jak? Vaše recenze nám přijde trošku zavádějící a s jiným úmyslem, než aby hodnotila skutečnost kterou měla.
    Prosím Vás tímto o vyjádření na email : [email protected]
    S pozdravem a poděkováním za odpověď na naši reakci za COFFEEDREAM - Petr M.