Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
prostěradlo je velmi slabé a na rozměr 120-200 je dost malé
Reakce obchodu PovlečTO.cz
Dobrý den,
každé prostěradlo se dělá s přesahem, tak aby se dalo natáhnou na 20 cm matraci,
prostěradla tohoto rozměru měsíčně prodáme více jak 100 kusů a s podobnou výtkou jsem se
ješte nesetkal.
Příště dopuručuju důkladně přečíct popis produktu, protože pokud máte matraci vyšší jak 20 cm,
tak prostěradlo sice na postel natáhnete,
ale tím se plocha prostěradla "roztáhne" a materiál se potom zdá "slabší". -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží mi bylo dodáno až v pondělí místo pátku odpoledne
Reakce obchodu PovlečTO.cz
Dobrý den,
prošel jsem si důkladně, co všechno vím o vaší objednávce
1. Učinil jste objednávku 7.1. 21:20 hod
2. Objednávka byla 8.1. připravena k přepravě,
ale vy jste si dosti neslušným způsobem vynutil, že chcete zásilku dostat v pátek odpoledne.
3. Zásilka byla 10. 1. tedy ve čtvrtek předána přepravci
4. Zásilku vám přepravce doručoval v pátek 11.1. v 11:06,
ano není odpoledne,
ale to my nemůžeme ovlivnit, je už na inteligenci každého zákazníka jak tuto
situaci vyřeší.
Zákazník dostane v den doručování sms zprávu s časem doručování a kontaktem na přepravce.
Takže se s přepravcem domluvím, ať ho doveze odpoledne a nebo případně
pokud již stojí před vaším domem a má pro vás balík, tak se s ním domluvím, ať ho doveze později.
Z mého pohledu je odpoledne asi tak ve 12:01, takže by to znamenalo,
že by přepravce objel další dvě ulice a pak se vrátil k vám.
Zákazníkům vycházíme vždy vstříc, a to i přes velice nevhodné chování, a i pro vás jsme udělali co bylo v našich silách. Ale když chce někdo uškodit cizím, tak to prostě udělá,
věřím, že ikdyž by vám to doručovali ve dvě hodiny, tak nám tady napíšete, že jste to chtěl o půl 3, protože jste zrovna došel z práce a vaříte si párky.