Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Dosud zboží nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
Mají nepořádek na skladě. Objednané zboží, které skladem mělo být, nebylo, což mi dali vědět až po několika dnech. Tudíž by i přes objednání jiného podobného zboží nedorazilo včas.
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
mrzí nás, že došlo k chybě na skladě a Vámi objednaná čelenka dostupná nebyla. Na objednávku, kterou jste odeslal v neděli večer Vám kolegyně odpověděla v úterý s velmi obsáhlou nabídkou jiných a dokonce levnějších čelenek s dostupností do týdne.
Chápeme, že to nebyla přesně ta ona, kterou jste zřejmě potřeboval, takže po dohodě jsme Vám obratem vrátili platbu.
Snad se Vám podařilo najít čelenku, přesně podle Vašich představ. -
Nedoporučuje obchod
- mají napsáno že zboží je skladem ale dva dny po objednání přijde e-mail že není skladem
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
chápeme že jste rozhořčený, jelikož Vámi vybraná deka již není vůbec k dostání. Objednávku jsme obdrželi 18.1. v 22:55 a informovali Vás o nedostupnosti hned druhý den, 19.1. v 11:21. Zároveň s nabídkou na jiné deky i za výhodnější cenu.
Ačkoli nás velmi mrzí Vaše hodnocení, doufáme, že se Vám nakonec podařilo sehnat, co jste potřeboval. -
Nedoporučuje obchod
Na objednávku som čakala skoro 4 mesiace a prišli mi uzdečky s úplne iným nánosníkom ako som si reálne objednala. Daný model Marysville som si vybrala práve kvôli širšiemu prevedeniu nánosníka. Pred expedovaním som sa uisťovala či mi bol správny model podaný do prepravy, dostala som potvrdenie, že áno... Veľké sklamanie.
-
Nedoporučuje obchod
Nabízeli zboží, které vůbec neměli a ozvali se až po platbě. Část objednávky jsem zrušila, část dorazila a část nepřišla vůbec.
-
Nedoporučuje obchod
- poté , co jsem vše zaplatila, že jedna položka má dostupnost max. 10 dní , stále mi nic nedošlo !!!
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
velmi nás mrzí zpoždění způsobené nepředvídatelnou nedostupností u výrobce. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
žádna snaha a žádná komunikace.
-
Nedoporučuje obchod
- Na e-shopu dodání do 3-7 dnů, ale v emailu psali, že budou odesílat až na konci října
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Bohužel nedokážeme předpovědět stav zásob u výrobce a proto jsme Vás obratem informovali o delší době dodání. Samozřejmě chápeme, že nechcete čekat měsíc na dodání vybraného zboží a objednávku jsme stornovali.
Ještě jednou děkuji.
Röschová Lenka -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem hnede rajtky, po tydnu mi bylo sdeleno ze maji jen cerne i kdyz hnede mely byt skladem. Vzhledem k tomu ze to bylo tesne pred Vanoci neznylo mi nez vzit ty-do teto chvile (10 dnu od zaplaceni) zatim nic nedorazilo :(
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost a naprosto ji v tomto předvánočním čase chápeme. Při objendávání pro Vás zřejmě nebylo dost patrné, že objednané zboží není aktuálně skladem. Děkujeme za tuto zpětnou vazbu a vynasnažíme se skladovou dostupnost do budoucna více zvýraznit. Bohužel v předvánočním shonu došlo k omylu a záměně barvy na straně dodavatele, o čemž jsme Vás ihned po zjištění informovali. Jelikož jsme zásilku expedovali v pondělí 17.12. můžete ji již každým dnem očekávat. Pokud by se barva rajtek pod stromečkem nelíbila, můžete je zdarma vyměnit až do 12.1. 2019
Děkujeme a přejeme krásné prožití Vánočních svátků.
Za tým JP DULKAJ, Lenka Röschová -
Nedoporučuje obchod
- velký výběr
- přiměřené ceny
- 1 prodejna v Lanškrouně
- moje zboží bylo vyrobené v Číně
Nemám s tímto obchodem velké zkušenosti, ale asi bych ho moc nedoporučoval
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Mrzí nás Vaše nespokojenost, potažmo, že náš obchod nedoporučujete.
Na naši jedinou prodejnu v Lanškrouně jsme pyšní, prodejnu neustále vylepšujeme, hledáme nové dodavatele, přísně lpíme na kvalitě produktů, ale i na přívětivých cenách. Zkrátka snažíme se pro zákazníka udělat první i poslení.
Dle mého názoru sktečnost, že je některé levnější zboží, jako alternativa pro zákazníky, kteří nechtěji do vybavení tolik investovat, vyrobeno mimo EU, např. Indie, Pakistan, Čína apod. neznamená, že je nekvalitní a může po léta dobře sloužit. Pečlivě si vybíráme produkty, které prodáváme.
Ještě jenou děkuji za recenzi a byli bychom velmi potěšení, když ještě jednou zvážíte názor na náš obchod.
S přátelským pozdravem, Martin Dulkaj -
Nedoporučuje obchod
- dlouhá doba objednání , na stránkách prezentují to co nemejí, nerespektují adresu dodání
- prezentují to co nemají
- dlouhá doba dodání
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi.
Ještě jednou se Vám velice omlouvám, že v předvánočním obchodním shonu kolegyně zaměnila fakturační a doručovací adresy. Opravdu nás to velice mrzí, každý se může zmýlit, chybu přiznáváme a o její nápravě jsme začali ihned jednat.
Zboží, které jste objednala, bylo v daný okamžik vyprodané. My jsme se o nedostuposti dověděli až po Vaší objednávce. Následně Vám byly nabídnuty alternativní produkty za zvýhodněnou cenu. Vámi vybraný produkt jsme následně objednávali ze Německa, kde byla v předvánočním čase opravdu delší dodací lhůta.
Uznáváme naše pochybení s adresou a mrzí mě, že jsme s Vámi lépe nekomunikovali ohledně zboží.
Na základě Váší rezenze jsme v administrativě systému a napojení na jednotilivé přepravce programově vyloučili možnost záměny adresy. Tato úprava již funguje a děkujeme, že jste nás Vaší recenzí posunula dopředu.
S přátelským pozdravem, Martin Dulkaj -
Nedoporučuje obchod
- Prosila jsem paní N. Jadrníčkovou, aby objednanou deku( 125 pony) před odesláním změřila. Po telefonickém hovoru, kdy mi řekla, že deka má rozměry 125cm a 70cm jsem deku doma rozbalila a naměřila jsem 130 a 90cm. Takže odstávče jí má až pod frpy dlouhou. Naštěstí jsme jí oblékly dospělé kobyle. Ale hříbě zůstalo bez deky. Tak nevím, kde se stala chyba :-(
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
je nám líto, pokud vzniklo nedorozumění ohledně velikosti deky. Nicméně v případě Vaší nespokojenosti bylo možné deku vrátit či vyměnit za jinou. Zboží měníme zdarma, takže byste se nemusela obávat o další výdaje spojené s výměnou zboží.
S pozdravem, Lenka Röschová -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- komunikace
- dodací termín
sortiment ok
ceny jinde jiné výhodnější
pro chovatele anoReakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení.
Objednal jste melasu, která bohužel nebyla skladem. Obratem jsem Vám osobně volal (tento způsob komunikace jste zvolil jako preferovaný v objednávce), kdy jsme se domluvili na termínu dodání do 1 týdne, říkal jste doslovně, že Vám to tak vyhovuje.
Vy jste pak objednávku po třech dnech zrušil z důvodu, že jste někde našel 5 kg melasy o 9 Kč levnější. A my jsme zrušení objednávky ochotně akceptovali.
Jako zákazníka si Vás vážím, nicméně na naší straně nevidím důvod pro negativní hodnocení.
Budu rád, když mi svoje hodnocení objasníte.
Děkuji
S přáním pěkného dne, Martin Dulkaj -
Nedoporučuje obchod
- Je mi líto, ale popis v e-shopu neodpovídal skutečnosti. Musela jsem zboží vrátit.
-
Nedoporučuje obchod
- -
- Na vše se musí čekat dlouho, na email s informací i na naskladnění produktů (které se i přesto na stránkách tváří, jako že už naskladněné jsou).
Je to 50 na 50, já už si v tomto obchodě ale jen tak neobjednám... Nemohu si dovolit neustále čekat na každou objednanou věc...
Reakce obchodu Jezdecké potřeby DULKAJ
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Poslal jsem Vám již dva emaily, na které jste bohužel nereagovala.
Konkrétně ve Vašich dvou objednávkách probíhala komunikace z naší strany prakticky obratem. Veškeré dostupnosti byly uvedeny v popisku produktu. Kdyby jste objednávky nezrušila, splnili bychom i termín, na kterém jsme se domluvili a dodala jste, že si ráda počkáte. Celé mi to připadá jako nedorozumění, které nás Však poškozuje.
Budu velice rád za Vaší reakci.
S pozdravem, Martin Dulkaj