Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jak mám hodnotit co mě nebylo doručeno a ani nevím kde je.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Od 22 ještě nemám zásilku, je 25

    Špatná komunikace, dlouhá doba dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jak sám obchod píše, objednáno před šesti dny. Asi velká vzdálenost z Prahy do Teplic. Zboží stále někde na cestě. Tudíž to zde uvádím, jako nevýhodu obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velká balení a výhodné ceny
    • Příšerně dlouhá dodací lhůta
    • Zboží fyzicky není na skladě, ale na webu je jako skladem
    • Komunikace špatná
    • Už 6 dnů čekám na dodání, ale dotazník přijde ještě než je zboží vůbec vychystané a odeslané

    Arax míval jméno a poslední dobou to je hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Extrémně neskutečně dlouhá dodací doba. Opakovaně. Tentokrát zatím zboží nebylo dosud ani odesláno. Tudíž netuším, za kolik týdnů objednávka dorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi zatim nedorazilo, cekame uz vic, nez tyden, a zadna zprava.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dosud nedoručeno
    • na e-maily neodpovídají
    • znaky podvodného chování
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Na objednávku čekám 14 dnů a stále nemám tušení, kdy dorazí, zato fakturu, tu už mám
    • Několik urgencí - nejprve stěhování, nefunkční systémy, abych se dozvěděl po dvou týdnech, že polovina objednávky nebude, není na skladě
    • Jedním slovem STRAŠNÝ, už nikdy více !!!!

    Nejhorší shop, co jsem snad kdy navštívil. Pokud můžete, nakupte jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Na eshopu nabízejí produkty které nejsou skladem že si nechají zaplatit
    • Po týdnu napíšou že zboží není a nenabídnou ani žádnou alternativu dlouhá doba vrácení peněz
    • Špatná komunikace

    Obchod nedoporučuji Byl jsem velmi zklamán

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chtějí vše zaplatit předem a jakmile mají peníze, už je to asi nezajímá, ani na dotaz po sedmi dnech od nákupu neodpovídají, zajímavý přístup a to píšou, že mají vše skladem a dodání do tří dnů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pokud chcete čekat na něco co nikdy nepřijde

    19.7.22 jsem objednal a ihned zaplatil. 20.7.22 přišlo potvrzení o platbě a od té doby se nic nedělo. Zboží bylo vše skladem. Po 10 dnech jsem prvně napsal e-mail s dotazem -> bez odezvy... další den jsem tedy zavolal na linku s dotazem na objednávku, slečna mi řekla, že následující den mají přijít chybějící arašídy a že následující den objednávku odešlou. Do dnes opět bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dlouha doba dodani (prodlouzeni ale bylo avizovano, tak bych se s tim smirila), pokud by zasilka prisla kompletni: cca po mesici cekani mi zasilku poslali, ale byla odstranena pulka zbozi - nedostupne. Navic bez predchoziho upozorneni. Take avizovany darek k nakupu byl odebran (i presto, ze zredukovana objednavka stale byla v hodnote pro obdrzeni darku). Na email uz nikdo neodpovedel.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízejí něco co nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před měsícem, zaplatila ihned a dosud mi nebylo doručeno, na e-maily nikdo nereaguje a telefony nikdo nezvedá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ještě nebyla ani potvrzena objednávka, tak co chcete asi hodnotit. Kupujte jinde, tady je to ztráta času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nic, čekám, ale zatím ani prd.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • čekám 10 dní a přitom psali ze zboží mám rezervováno.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velmi dlouhá čekací doba.
  • Zboží jsem si objednala v sobotu a v pátek jsem stále bez něj, to je dost dlouho ne?

    Reakce obchodu PotravinyArax.cz

    Dobrý den, vážená paní Růžičková, dovolte mi reagovat jménem našeho e-shopu na Vaši negativní recenzi.
    Doručení objednávky bylo zdrženo díky vysokému počtu objednaného čerstvého produktu (chléb lavash), který jsme ve Vámi objednaném množství již neměli skladem a čekali jsme na čerstvou várku. Kolegyně se Vám bohužel nedovolala, což jak jste sama v další komunikaci potvrdila, bylo proto, že nepřijímáte cizí čísla. Chyba na naší straně vznikla obyčejnou lidskou zapomětlivostí, jelikož jsme Vám hned neodeslali informativní e-mail o zdržení objednávky. Za to se upřímně omlouváme. Pevně věřím, že nám dáte ještě šanci přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb i produktů, které náš obchod nabízí. Doufám, že Vám zaslaný dáreček udělal alespoň trochu radost a již nyní se těšíme na další objednávku. Za tým Potravin ARAX Zdravko Pohanka