Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Reklamní tabule byla ohnutá, dána do obalu v menší velikosti než výrobek.Cena poštovného mne odradila od reklamace, syn si to dal do žádaného tvaru.
  • ZATÍM SEMTO NEDOSTAL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednáno vliesova tapeta, doručeno papírová. ❗

    • Prodávají zboží které neodpovídá nabídkou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný výběr
    • Cedule jsou fakt pěkné
    • Cedule byla velmi špatně zabalena (v podstatě jen velká obálka s jedním kartonem), takže došla prohlá a to tak, že už ji nikdo nenarovná (což u dárku zamrzí - zkuste někomu dát něco takhle ohlého, to je na ostudu)
    • Eshop neudává informaci, že zaslané zboží je určeno přímo k vyhození do popelnice

    V době kdy eshopy sebevětší blbost balí do 5 krabic s kde čím aby zboží došlo neporušené, mi přijde dost šílené balit realatvině velké plechové cedule do obálky (nedokážu si představit, jak ten jeden karton může zabránít prohnutí plechu). I když ho narovnám a přidělám šrouby, jde prostě vidět, že je cedule prohlá a to fakt hodně

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobrý den s obchodem jsem spokojen ale bohužel jeden z mých obrazu nebyl ten který jsem objednal proto bych vám jen řekl aby jste lépe kontrolovaly zboží které odesílate hezký den
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice nekvalitní tapeta. Uvádí, že je to vlies. Nikoliv, papír. Otřesná manipulace, nekvalitní materiál. Bohužel jsme materiál zjistili až při aplikace. Nebylo možné proto vrátit.

    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zeptala jsem se, proč doposud zaplacené zboží nepřišlo a jako odpověď mi přišel tento dotazník....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení
    • Hodiny byly funkční asi 2 dny, pak se zasekly a od té doby pouze tikají, ale čas se nehne. Takže vyhozené peníze a hodiny stejně nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží mi uložili dál od domu a nemám auto na vyzvednutí ,prosím přeposlat na adresu zasilkovny zásilkovnu:
    ČR
    Prostějov
    Cyklo Vačkář
    Radčukova Lena
    79601

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.12.t.r. jsem odeslala částku 399,-Kč na váš účet a pod variabilním symbolem napsala číslo mojí objednávky a do dnešního mi vtipná cedule nedošla a ani žádné jiné upozornění zda je objednávka u vás evidována.

    Reakce obchodu Postershop

    Vážená paní Věro,
    bohužel chyba je na Vaší straně. Píšete, že Vám nepřišlo žádné upozornění což taktéž není pravda.
    Abych to shrnul udělala jste objednávku , kterou jste chtěla platit platební kartou, bohužel Vaše karta neprošla. Zde jste od nás dostala první upozornění dne 1.12.2021 v 15.44 zaslané na Vámi zadaný email. Druhý den když kolegyně procházela objednávky zjistila, že Vaše objednávka nebyla zaplacena Vám zasílala druhý email (doručen 2.12.2021 v 10.42) ve kterém Vám posílal informace a dotaz zda máte o objednávku stále zájem a posílala Vám možnosti jak lze vše vyřídit. Tento email jste prokazatelně četla protože na základě něho jste zaplatila částku 399kč. Nicméně kolegyni jste neodpověděla ani jinak nereagovala kterou variantu jste zvolila. Bohužel jste nezaplatila celou částku objednávky ale jen část. Celá objednávka je na částku 468kč (což je uvedeno i v obou emailech , které jste od nás dostala) Vy jste však zaplatila jen část. Na email jste nereagovala. Nemůžeme tušit co přesně zákazník chce pokud s námi nekomunikuje. Vaše tvrzení, že Vám nepřišlo žádné upozornění se nezakládá na pravdě. Pokud byste vše zaplatila dle našich instrukcí, které jste prokazatelně četla (protože je zde uvedeno číslo účtu, na který jste uhradila jen část objednávky) nebo reagovala na naše emaily mohla jste mít zboží již u Vás.
    Pokud zboží stále chcete je potřeba to potvrdit kolegyni na email [email protected] a doplatit dlužnou částku na náš účet.
    Postershop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodávají kompletní zboží
    • jsou pouze asi přeprodejci a nekontrolují odeslané zboží
    • v nabídce klamou zákazníka

    Objednávala jsem poprvé a určitě naposledy. Mělo mne zarazit že jim nefunguje platební brána, ale vše se ještě vyřešilo ... Bohužel zboží dodávají nekompletní chybělo avizované lepidlo na tapety a na můj dotaz mi bylo odepsáno, že to balí výrobce a oni , že to už nekontrolují. Takže zákazník musí doufat , že mu přijde objednané zboží, protože tento eshop nic nekontroluje a holt máte pak smůlu. A bohužel co se týče kvality tapet kvalita odpovídá ceně, je to "laciný " výrobek. Tudíž si příště objednám u renomovaných prodejců ne u překupníků, kteří neví ani co prodávají.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • řádná ochota, komunikace

    Dobrý den, objednala jsem jednu tapetu a chtěla jsem zaplatit kartou,
    nepodařilo se a tak jsem dala variantu že zaplatím z účtu, na který jsem čekala týden pak čtu vaše objednávka je zrušena objednám to znova a píšu hned prosím o účet a to jsem si dopisovala další týden. Určitě příště si vyberu jinou společnost. Jsem ochrnuta na ruku ináč bych šla do obchodu

    Reakce obchodu Postershop

    Dobrý den,

    dovoluji si reagovat na Vaši recenzi. Bohužel chyba není na naší straně. Abych to shrnul - Dne 8.9.2021 jste vytvořila celkem 4 objednávky na stejný produkt, u kterých ani u jedné neprošla platba kartou. Zároveň s tím jste do objednávek zadala email, který je nefunkční. Psali jsme Vám celkem 4 zprávy a všechny se nám vrátily jako nedoručitelné. Následně jste 24.9.2021 vytvořila další dvě objednávky na stejný produkt (z jiné emailové adresy), u kterých jedna neprošla přes platební bránu a nebyla zaplacena. U druhé jste zadala platbu příkazem. Hned poté jste psala, že chcete zaslat číslo účtu. Kolegyně Vám ihned následující pracovní den poslala číslo účtu, i když je uvedeno přímo v e-mailu s potvrzením objednávky včetně postupu jak zaplatit. Číslo v e-mailu je barevně i velikostně zvýrazněno, aby jej zákazník nemohl přehlédnout. Bohužel nemůžeme za to, že si zákazník potvrzovací email nepřečte.
    Opravdu také nemůžeme za to, že jako zákazník zadáte nefunkční email, který se nám vrací jako nedoručitelný. My opravdu nemáme věšteckou kouli a nemůžeme vědět která z Vašich 6 vytvořených objednávek je ta správná. Zda chcete vyskladnit všechny či zda máte zájem pouze o jeden produkt. Kolegyně na veškeré Vaše nejasnosti reagovala nejpozději do druhého pracovního dne. Rozhodně není pravda, že jste na číslo účtu čekala týden. Měla jste jej pár minut po dokončení objednávky a pak ještě jednou zaslané v emailu následující pracovní den po Vaší objednávce.

    Hezký zbytek dne.

    Postershop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doručení zboží

    Obchod nedoporučuji! Pořiďte si před doručením zboží křišťálovou kouli! Ať můžete věštit kde máte Vaše již zaplacené zboží a zda ho obchod náhodou nerozdělil do dvou zakázek.... Objednané zboží (samolepky a magnetky) obchod nečekaně zabalil v jeden den do dvou balíčků ( já bych to klidně zvládla dát do jednoho balíčku, ale budiž, samolepka 69 cm x 49 cm). V oznamovacím e-mailu napsali, že zboží je "pečlivě" zabalené" a odeslané, ale o tom, že rozdělili zakázku na 2 balíčky se neobtěžovali v té zprávě zmínit !!! 1 balíček dorazil na jedno výdejní místo a druhý balíček na úplně jinou adresu ( jiné výdejní místo). Takže pokud firmu obtěžuje napsat do e-mailu o jedno slovo navíc a Vás baví si celý den hrát na detektiva, tak si zde zboží objednejte. Přeji hodně zábavy !!! P.s. Na můj písemný dotaz, kde mám zboží, si firma neodpustila ještě arogantní komentář.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S tímto eshopem jsme spolupracovali dlouhodobě více než 10 let! Bohužel díky chybě přepravce jsme zboží jednou nepřevzali a z toho důvodu chce nyní majitel eshopu pan Svatoš uhradit dopravné. Toto jsem odmítla, protože chyba se nestala na naší straně a dále mám osobní pocit, že dlohodobých odběratelů by si měl eshop vážit.

    Reakce obchodu Postershop

    Dobrý den,
    dovoluji si reagovat na Vaši recenzi. Náš eshop vzniknul v roce 2000 a za těch dvacet let si opravdu vážíme našich dlouholetých velkoobchodních zákazníků. S některými spolupracujeme i téměř 20 let a samozřejmě se snažíme všemožně vyjít vstříc. To ale neznamená, že si necháme všechno líbit. Není to poprvé kdy u Vás vzniknul podobný problém. Například jestli si dobře pamatuji, v době kdy jsme Vám v minulosti nechávali zboží na splatnost jste nám dlužili za faktury po splatnosti. Po našem telefonickém upozornění z naší strany jsem místo omluvy slyšel jen něco ve smyslu co vlastně po Vás chci (respektive na kontaktním telefonu mi odpověděla osoba, která se ani nepředstavila, odmítla sdělit s kým vlastně mluvím a v podstatě mi sdělila, že je to normální). Taktéž v minulosti jsem volal
    při konci úložní doby na kontaktní telefon a opět jej zvedla osoba, která se odmítla představit (takže jsem nevěděl s kým vlastně mluvím a v podstatě odmítla problém se mnou řešit). Ono je těžké s někým komunikovat po telefonu, když vlastně osoba která zvedne Váš kontaktní telefon se odmítne představit , je arogantní a my vlastně ani nevíme s kým mluvíme.
    V tomto případě byla zásilka doručována DPD a nám se vrátila jako nepřevzatá po trojím doručení. Psala jste mi do emailu , že jste podávala na DPD reklamaci nicméně detaily jste nám nikdy neposlala. S DPD máme velice dobré vztahy a lze i dohledat, že prostě nebylo možné Vás zkontaktovat. DPD se Vám objednávku snažila doručit celkem třikrát. Objednávku jste následně stornovala (takže my zaplatili náklady na balení, zaslání a opětovnou kontrolu a naskladnění produktů). Samozřejmě , že náklady, které vznikly Vaším rozhodnutím objednávku zrušit opravdu nebudeme platit my. Samozřejmě i v budoucnu můžete kdykoliv zboží objednat nicméně nejdříve je potřeba zaplatit náklady vzniklé Vaším rozhodnutím objednávku zrušit a objednávky platit předem. Nechceme nic více a nic méně než zaplatit za naši práci, kterou jsme odvedli když jsme expedovali Vaši objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatná komunikace .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách firmy všechno mají i víckrát a pak před expedicí nemají nic.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednaná fofotapeta dorazila brzy jen bohužel bez lepidla, které mělo být součástí balení.. Bohužel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr tapet, slevy
    • Nabízené zboží obchod nemá.

    Objednal jsem tapetu inzerovanou jako skladem, ale po několika dnech obchod objednávku stornoval, že tapetu nemají. Neplatil jsem předem, takže nemůžu posoudit situaci s vracením platby.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zatím produkt nebyl doručen

    Reakce obchodu Postershop

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši reakci. Díval jsem se na Vaši objednávku, byla vytvořena dne 19.10.2020 a hned druhý den 20.10.2020 byla od nás odeslána prostřednictvím Vámi zvoleného přepravce Zásilkovna na Vámi zvolenou adresu. Do současné doby je nevyzvednuta. Trackovací číslo zásilky bylo zasláno jak na Váš mobil tak i do emailu. Pokud budete cokoliv potřebovat je samozřejmě možné se obrátit na kontaktní email [email protected] . Nicméně to, že jste zásilku neobdržela je mimo naši kontrolu protože od nás byla odeslána ve lhůtě 24 hodin od objednávky na Vámi zvolenou adresu, Vámi zvoleným přepravcem a byly Vám jak do emailu tak na mobil zaslány informace o trackingu zásilky.

    Postershop.cz