-
Nedoporučuje obchod
matrace ještě nemám možná na silvestra budu se těšit
Reakce obchodu Postele-Matrace-Rošty
Dobrý den, pane Remeši, prosím nedělejte si z našeho obchodu výsměch ( .....že možná někdy na silvestra ). Vaše recenze je naprosto NESERIOZNÍ A NEPRAVDIVÁ ! Vaše objednávka byla vytvořena dne 10.11.2021 v 18.54. Objednával jste matracové přistýlky v totálním atypu 80x190cm. Tzn. výroba probíhala na zakázku v zahraničí. Termín byl na objednávce uveden jasně a zřetelně 14 dní. Dále jste měl nejnižší cenu na ČR trhu ( poskytnutá okamžitá sleva ) + Dopravné a dobírečné zdarma v hodnotě dalších 300,-. Toppery nám byly dnes, které se zakázkově vyráběly výrobcem Materasso doručeny. Tzn. byly by doručeny na vaši adresu ve středu 20.10.2021. VY MÁTE TUDRZOST NÁM UDĚLIT NEGATIVNÍ RECENZI ZA TĚCHTO NAPROSTO VÝHODNÝCH PODMÍNEK, KTERÉ JMSE VÁM POSKYTLY ?! Podotýkám Vámi vytvořená objednávka byla s termínem dodání do 14 dní tzn. do 24.10.2021 ! Je neuvěřitelné co si dnes zákazník může k malé České rodinné firmě dovolit ! Kdybych měl možnost se s Vámi soudit za NEPRAVDIVÉ VYJÁDŘENÍ, investoval bych na tento soud veškeré úsilí ! Urážíte mé 15 leté působení v tomto oboru na ČR trhu. Vyjádření jednatele a majitele obchodu - Tomáš Labuda dne 18.10.2021 18:20
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Žádná komunikace
Zboží, které jsem zakoupil fungovalo chvilka, ale není to čínsky aušus, ale slovenský
Reakce obchodu Postele-Matrace-Rošty
Dobrý den, pane Plavče, ano obdržel jsme od Vás email v Pondělí 2.8.2021 v 8:44 a 11:24 na tyto emaily Vám nebylo v danou chvíli
ihned odpovězeno. Důvodem byl Váš telefonát, který proběhl v Pondělí 2.08.2021 v 11:30 ( ihned po vámi odeslání emailu ), který trval 2min 11s. V tomto hovoru jste byl ujištěn, že Vaší situaci budeme řešit ve formě reklamace s čímž jste souhlasil !!! Po té jste opět volal ve Středu 4.08.2021 v 11:30, kde jsem Vám oznámil jako majitel firmy, že reklamaci zadáme výrobci Materasso. Přičemž jsem Vám podal informaci, že dle platných zákonů je na vyřízení 30 dní. Dále jste se ptal na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní, kde jsem Vám osobně jako majitel obchodu odpověděl kladně a to, že při překročení daných 14 dní Vám i přesto umožníme odstoupit od kupní smlouvy. ZA TÍMTO VYJÁDŘENÍM SI JAKO MAJITEL FIRMY STOJÍM !!! Veškeré hovory jste vedl se mnou osobně. Tudíž NESOUHLASÍM s Vaší recenzí, kde píšete, že náš obchod s Vámi nekomunikuje. Jen nedošlo k rychlé odpovědi do 24 hodin to je jediné za co nese náš obchod zodpovědnost. Za pomalejší jednání se Vám tudíž omlouváme. Protože jste učinil nákup na dálku přes e-shop není možné z Jablonce nad Nisou k Vám ihned zajet do Brna a situaci obratem vyřídit. Proto jestli máte vyšší nároky doporučil bych si vybrat místní kamenný obchod, který může zjistit skutečnou závadu ihned ve vašem místě bydliště. Dále není potřeba urážet Slovenské výrobky, který produkuje šmejdy !!!
Opět podotýkám, že jako náš zákazník jste naším obchodem v žádném případě nebyl odmítnut !!! Po vašem hodnocení jsem v posledním telefonickém rozhovoru reagoval NEGATIVNĚ. Bohužel při nákupu na dálku není v naších silách po 5 dnech, kdy jste rošt obdržel a nebyl vám ihned Váš problém vyřešen zajistit okamžitou opravu.
Toto je vyjádření majitele obchodu Tomáše Labudy ze dne 05.08.2021 12:08 - podotýkáme reklamace zákazníka a obvinění z nekomunikace byla uplatněna 02.08.2021 tzn. před 3 dny !!!! S čímž samozřejmě náš obchod nesouhlasí !!!!
Tomáš Labuda jednatel a majitel obchodu.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Po osobní návštěvě u zákazníka byla reklamace 100% ZAMÍTNUTA. Důvodem je vaše 50 let stará dřevěná postel bez možnosti uložení roštu do rámu postele. Tzn. váš rošt leží již několik měsíců POUZE na kovových táhlech. Rošt má vždy ležet minimálně na 3 bodech resp. 6 bodech bočnice dle přiloženého návodu. Tzn. 100% vám nebude uznána jakákoliv budoucí reklamace. V neposlední řadě vaše reklamace je naprosto NEOPRÁVNĚNÁ !!! Tomáš Labuda jednatel a majitel obchodu. -
Nedoporučuje obchod
Jsem tak trochu zklamaná. Objednávala jsem zde rošty, doba dodání měla být deset dní, byla však o týden delší, obchod sám od sebe málo komunikuje, musela jsem si tam zavolat a zjistit jak to s objednávkou vypadá. Z přepravcem se nedalo domluvit, nebyl schopen mi říct kdy asi tak rošty přiveze, čekala jsem celý den, obal byl poškozený a dost špinavý. Uvítala bych do budoucna větší zájem o zákazníka a hlavně o komunikaci s ním
Reakce obchodu Postele-Matrace-Rošty
Ano došlo k překročení stanoveného termínu dodání o 5 pracovních dní. Proto se Vám velmi omlouváme za vzniklé komplikace.
www.postele-matrace-rosty.cz
[email protected]
tel. + 420 604 181 815 -
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží nebyli přes všechna ujišťování schopni dodat.
Reakce obchodu Postele-Matrace-Rošty
Velmi se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Atyp tohoto zboží nebyl v našem obchodě označen delší dodací lhůtou. Proto nese veškerou zodpovědnost za tuto chybu náš obchod.
Z důvodu Slovenského výrobce nebylo v našich silách dokončit objednávku v rychlejším termínu dodání.
Tomáš Labuda
www.postele-matrace-rosty.cz
[email protected]
tel. + 420 604 181 815 -
Nedoporučuje obchod
nemohu zatím doporučit zboží ještě nedošlo
Reakce obchodu Postele-Matrace-Rošty
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku. Zboží bylo atypických rozměrů, tudíž vyrobeno na zakázku. Při objednání jste akceptovala termín dodání 14 dnů, který byl zobrazen u produktu zboží a zaslané objednávky. Termín dodání byl překročen o 1 pracovní den. Proto se Vám omlouváme za toto překročení termínu dodání.
S přáním pěkného dne
Tomáš Labuda
www.postele-matrace-rosty.cz
[email protected]
tel. + 420 604 181 815 -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- cena
- délka dodání
Reakce obchodu Postele-Matrace-Rošty
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku. Zboží bylo objednáno v Úterý 11.03.2013 u našeho výrobce. Při objednání jste akceptoval termín dodání 14 dnů, který byl zobrazen u produktu zboží a zaslané objednávky. K přepravě byla objednána služba "GARANCE DORUČENÍ DO 13:00". Termín dodání byl opravdu překročen o 2 pracovní dny. Garance doručení do 13:00 byla přepravcem dodržena. DÁREK ZDARMA byl zaslán samostatně Českou poštou. Proto se Vám omlouváme za toto překročení termínu dodání.
S přáním pěkného dne
Tomáš Labuda
www.postele-matrace-rosty.cz
[email protected]
tel. + 420 604 181 815 -
Nedoporučuje obchod
Výhodná cena, ale vzhledem k dodacím lhůtám si nemyslím, že bych využívala Vaše služby.
Reakce obchodu Postele-Matrace-Rošty
Toto hodnocení považujeme za naprosto neobjektivní a poškozující !!! Zboží bylo objednáno ve Čtvrtek 28.11.2013 v 8:36 ze strany zákazníka. Naše objednávka byla u výrobce učiněna též ve Čtvrtek 28.11.2013 v 9:18. Při objednání zákazník akceptoval termín dodání 14 dnů, který byl zobrazen u produktu zboží a zaslané objednávky. Nyní jsme hodnoceni po 12 dnech ( 09.12.2013 ) za nedodržení termínu, který nebyl překročen !!! Naším standardem je vytvoření informačního emailu před odesláním - 1 den dopředu. Dále je zákazník informován emailem a sms přepravní společností v den dodání, služba je placena naší společností www.postele-matrace-rosty.cz. Do poznámky bylo uvedeno pouze o " telefonické upozornění před dodáním ". Pokud by v poznámce byl požadavek o rychlejší dodání, termín by mohl být i urychlen !!!
Z důvodu zkvalitňování našich služeb byl zákazník telefonicky kontaktován. Zákazník nebyl ochoten situaci pozitivně řešit a odmítal věcnou diskuzi. Po 3 minutách rozhovoru nám bylo sděleno, že naše cena je jedna z nejnižších na nabízeném portálu Heureka.cz a veškeré ostatní námi nabízené služby jsou naprosto podprůměrné. Viz. hodnocení + text. Z tohoto důvodu odstupujeme od objednávky a dodání zboží. Toto rozhodnutí je naším nesouhlasem s neobjektivním hodnocením " Anonym ".
Jednatel společnosti Tomáš Labuda.
www.postele-matrace-rosty.cz
[email protected]
tel. + 420 604 181 815