• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech po převodu platby prodejci mi zboží dosud nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zásilkovna 59czk, dobírka 39 czk předražené

    Reakce obchodu Portam

    Dobrý den, je nám líto, že jste u nás nebyla spokojená. K cenám dopravců jen tolik, že zákazníkům účtujeme v podstatě jenom naše náklady. Škoda, že jste u dobírky nezvolila platbu převodem, ta je zdarma.
    Vzhledem k tomu, že veškerou korespondenci a telefony jsem vyřizovala v období Vaší objednávky moc nerozumím hodnocení komunikace. Žádná s Vámi neproběhla. Pokud Vám neodešlo potvrzení objednávky, či informační email o expedici objednávky budeme rádi když nám to dáte vědět. Nebyla v tom určitě žádná nedbalost, ale technický nedostatek. Napadá mě jestli Vám třeba nespadly emaily do SPAMU, ale to jsou jen moje domněnky.
    Co se týká přehlednosti obchodu, tam máme určité nedostatky a na jejich odstranění se pracuje.

    Mějte se hezky a přejeme šťastnější nákupy na internetu než byl ten u nás.

    Portam

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • dostal jsem část zboží, zaplatil celé. Peníze mi byli vráceny. Takže si mám asi balné a dopravu zaplatit znovu? To jaksi, že někdo neumí počítat mě opravdu nezajímá, když to měl být dárek k Valentýnu :(

    Reakce obchodu Portam

    Vážený zákazníku, omlouváme se a doufáme, že se do podobné situace nebudeme dostávat často. To, že se při přípravě zásilek udělá chyba, se prostě stane. Nejsme dokonalý. To, že jsme chybu narovnali okamžitým vrácením peněz bylo z Vašeho pohledu špatně. Dnes, na základě telefonického hovoru s Vámi, uznávám bylo. Tato recenze je pro nás ponaučením a vlastně za ní děkuji. Ne vždy to nejrychlejší řešení je to správné. Na Váš účet doposíláme zpět poštovné (balné jsme nikdy neúčtovali) snad to jako omluvenku přijmete.

    Portam