Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách vašeho e-shopu uvádíte velikost tohoto plyšáka 30 cm, ale ve skutečnosti měří sotva 25 cm.

    Nedoporučuji rodičům nákup v tomto e-shopu, pokud se chtějí vyhnout zklamání vlastního dítěte z vánočního dárku, neboť z naší vlastní zkušenosti se nemůžete spolehnout na uvedené parametry a vlastnosti zde nabízených produktů.

    Reakce obchodu Pop Planet

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste neobdržel zboží dle představ.

    Prověřovali jsem Vaši objednávku a skutečně byla zadána špatná velikost plyšáka. Převzali jsme tuto informaci přímo od výrobce, ale bohužel došlo k pochybení na naší straně, tím, že plyšák nebyl správně přeměřen u nás na skladě. Za tuto nesrovnalost se velice omlouváme.
    Neevidujeme od Vás žádnou informaci ani email o této chybě, kterou jsme mohli vyřešit. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc nabídnutím slevy či jiné kompenzace a nebo bychom vrátili peníze za zboží zpět. Vzhledem k tomu, že byla objednávka vyexpedována až po Vánocích a nejednalo se tedy o vánoční dárek, byl čas na vyřešení ke spokojenosti Vás i obdarovaného. Stále se na nás můžete obrátit přes email: [email protected].

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    S pozdravem
    POP PLANET

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Absolutně neprofesionální přístup v řešení reklamací.

    Reakce obchodu Pop Planet

    Dobrý den,

    rádi bychom touto cestou reagovali na Vaše hodnocení.

    Ve Vašem případě se nejednalo o reklamaci jako takovou. Objednal jste špatnou velikost trička, přestože byla u produktu velikostní tabulka, ze které jste mohli informaci o rozměru zjistit. U všech triček na našich stránkách uvádíme velikosti, které odpovídají skutečnosti, jelikož každé tričko od výrobce znovu přeměřujeme. Nabídli jsme Vám vrácení zboží, kterého jste nevyužil. Nerozumíme tedy Vašemu hodnocení.

    Veškeré reklamace řešíme, v co možná nejkratším čase, aby zákazník nemusel s danou situací příliš dlouho čekat.
    S pozdravem
    POP PLANET

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevhodné balení produktu do levných krabic.

    Reakce obchodu Pop Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor, ale bohužel nemůžeme souhlasit. Na balení produktů si velice zakládáme, jelikož máme v nabídce sběratelské předměty. Balíme pečlivě s dostatečnou výplní, aby se produkt dostal v pořádku k zákazníkovi. To samé určitě potvrdí naši věrní zákazníci sběratelé, kteří vědí, že u nás balení probíhá pečlivě. Pokud je balík poškozen přepravcem během přepravy, to již bohužel nemůžeme ovlivnit. Viditelně poškozené balíky během přepravy nepřebírat. S pozdravem POP PLANET

    • Krabicka funko pop dorazila poškozená

    Reakce obchodu Pop Planet

    Dobrý den Petře,

    prověřovali jsme Vaši objednávku a objednal jste zboží, které bylo prodávané v sekci výprodej se slevou jako poškozené. Nerozumíme tedy Vašemu komentáři a v dodaném zboží nevidíme problém. Dodali jsme zboží, které jste objednal, chyba není na naší straně.

    Pěkný den
    POP PLANET

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic jsem nedostala.

    Reakce obchodu Pop Planet

    Dobrý den,

    objednávka nemohla být dodána, jelikož obsahuje figurku, která teprve bude vydána výrobce a půjde na trh. Objednala jste tedy zboží na předobjednávku.

    S pozdravem
    POP PLANET

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V žádosti o hodnocení máte zcela jiné zboží než jsem si objednal a zaplatil.Tak jak Vás mám potom hodnotit.A pokud zboží nemáte skladem,mělo by se rezervovat a ne si ho nechat měsíc předem zaplatit.

    Předchozí nákup v pohodě.Doručení rychlé.Poslední už tak dobrý není.

    Reakce obchodu Pop Planet

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Prověřovali jsme Vaši objednávku a s hodnocením nemůžeme plně souhlasit. Zboží, které jste objednával je na předobjednávku. Jedná se o úplně nové POP figurky, které výrobce ještě nevydal na trh a proto se nabízí pouze formou předprodeje (nejsou k sehnání u žádného prodejce skladem). Tuto informaci máme také uvedenou u položek na našem e-shopu. S nedodáním zboží tedy nevidíme problém. Co se týká platby předem, tak to záleží pouze na zákazníkovi jakou formu úhrady si zvolí. Nabízíme možnost platby na dobírku i platby předem. Máme spoustu spokojených zákazníků, kteří si objednávají zboží na předobjednávku, hradí ho předem a vždy své zboží obdrží. Zároveň Vám forma předobjednávky zboží umožňuje to, že Vám nové POP figurky neutečou a nehrozí, že by poté nebyly k sehnání. Nemusíte se tedy obávat, že byste o peníze či o zboží přišel. Věříme, že naši reakci pochopíte. V případě, že budete chtít objednávku upravit nebo máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte naši zákaznickou linku nebo nám zašlete email uvedený na našich stránkách. Hezký den POP PLANET