• Nedoporučuje obchod

    100 %

    naspice nohy to nefuguje vyzouvaseto toby museli mit hacky abyto drzelo ne nasuchy zyp ale udela sem to jinak to fuguje.S

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    stomický přídržný pás je jiný než na fotografii.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě emailu objednávky zatím nic nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé a pohodlná objednávka
    • zboží objednané 3.3. dosud nemám (15. 3.)

    Několik dní po objednávce mi telefonicky sdělila pracovnice obchodu, že zboží připravili k expedici. Asi za 4-5 dní mi přišel mail se stejným sdělením, asi za další týden mi přišla sms od české pošty, že dostali zboží k přepravě. Uplynulo dalších 4-5 dní a nemám stále nic. Další zkušenost s Českou poštou, stejná jako obvykle.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Myslím že nákuup do ordinace za cca 200 kč na zálohovou fa je zbytwčné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách nejsou úplné popisy zboží, ani odpovídající foto
    • Pošlou jiné zboží než objednáte
    • Na slevě se nedá dohodnout
    • Při reklamaci nevrací poštovné
    • Reklamace řádně neřeší, jen se vymlouvají
    • Zákazník jim nestojí za odpověď na
    • mail

    Přišly jiné kleště než jsem vybrala.
    V potvrzené a odeslané objednávce je uvedeno: kleště na nehty malé 10 cm a foto z jejich webu.
    Bylo mi řečeno, že nemají čas měnit obrázky na stránkách, proto poslali to, co bylo. (Po stížnosti foto na webu ihned změnili.)
    Prý mám možnost poslat zboží zpět v souladu s obchodními podmínkami a odstoupením od kupní smlouvy. (Tím by se vyhli vrácení poštovného, které u reklamace musí vrátit!). Když jsem upozornila, že chci vrátit poštovné a ještě další poštovné za odeslání zpět v souladu s reklamací, tak o tom nechtěli ani slyšet! (Prodělala bych asi 160,- Kč.) Doložila jsem vše mailem, odpověď jsem nedostala!
    Slevu na jiné kleště prý také nedají! Zboží mohou vyměnit, ale musela bych ještě doplácet! Kleštičky byly navíc v proraženém a počmáraném pouzdru. Záležitost jsem řešila i telefonicky s jejich recepcí, avšak marně. Dokonce jsem posílala foto kleští z objednávky a foto kleští, které přišly jiné, pro jejich porovnání.

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Vážená paní,
    s Vaší recenzí nemůžeme souhlasit.
    1. objednala jste si nůžky na nehty 10 cm a byly Vám zaslány nůžky na nehty 10 cm
    2. pokud Vám nevyhovují můžete je vrátit v souladu s obchodními podmínkami se kterými jste vyjádřila souhlas. Tzn. doručit zboží do centrálního skladu, nebo odběrných míst v Praze či Třebíči společně s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy - k dispozici na webu.
    3. objednávku jsme Vám vyřídili, tak jak byla z Vaší strany odeslána.
    4. z předešlých recenzí je patrné, že není problém zboží korektně a v souladu s obchodmími podmínkami vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané 3.7.2019 ještě nedorazilo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem dva týdny před Vánoci. Dnes je 9.3. v Novém roce a nic mi nepřišlo!

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, ale nemůžeme souhlasit. Vytvořila jste si objednávku s tím, že si chcete zboží vyzvednout na naší prodejně v Praze. Zboží bylo od 13.12. na prodejně připraveno a o této skutečnosti jste byla informována e-mailem. Jelikož jste nijak nereagovala, ani jste nevyužila zákaznický servis na bezplatné lince 800 136 136, za účelem zjištění co se s objednávkou děje - byla stornována.

    S pozdravem
    Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes potvrzenou objednávku do dnešního dne zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobdý den, Vaši objednávku opravdu evidujeme od 19.11. Vybrala jste si úhradu zálohovým listem, tak je i objednávka potvrzena. Zálohový list Vám byl odeslán 20.11. a do dnešního dne neevidujeme jeho úhradu, proto nebylo zboží odesláno. Pokud máte pocit, že je nějaký problém s vyřízením Vaší objednávky, můžete nás kontaktovat prostřednictvím zákaznického servisu na bezplatné telefonické lince 800 136 136 a problém vyřešit. Proto si myslíme, že kritika není na místě.
    za tym eShopu Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 5. 3. do 15. 3. žádná reakce obchodu...

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    máte pravdu, že při zpracování Vaší objednávky došlo k chybě a nebyl Vám odeslán e-mail s informací, že je zboží připraveno k vyzvednutí což bylo již 6.3. Je to chyba na naší straně za kterou se omlouváme. Obecně bych doporučil, že pokud máte pocit, že se s Vaší objednávkou nic neděje, případně máte málo informací, využijte náš zákaznický servis na bezplatné telefonní lince 800 136 136, kde Vám rádi poskytneme další informace.
    Ještě jednou se omlouváme za problém, který vznikl při expedici této konkrétní objednávky.

    za tým eShopu - Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dodavka diky ceske poste naprosto otresna a cena premrstena

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste měla problém se státním podnikem Česká pošta. Bohužel jakým způsobem pošta funguje nejsme schopni ovlivnit. Naši zákazníci mají s poštou různé zkušenosti a záleži to region od regionu. Vždy je to o lidech. Proto jako alternativní dopravu nabízíme dodávku prostřednictvím PPL. Rovněž cenu poštovného nejsme schopni ovlivnit a informaci o její výši poskytujeme jak v obchodních podmínkách, tak také v průběhu vytváření objednávky. Vaši objednávku jsme obdrželi 30.1. odpoledne a vyexpedovali 2.2.

    za tým eShopu Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    objednané zboží v hodnotě147,- Kč bylo e-mailem potvrzeno - osobní odběr, platba kartou.
    (rezervace 3 dny) Nikde ale už nebyla zmínka nebo avizo, že v prosinci je mezi svátky zavřeno a tak jsem si udělal zajižďku do Prahy.....jak to dopadlo asi každý tuší - mříže a cedule - zavřeno. Na moji stížnost reagovala prodejna strohou odpovědí...ale nějaká omluva?
    René

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Vážený pane,
    dovolte abych reagoval touto cestou. Není pravda, že informace o provozní době a organizeci distribuce v období vánoc nebyla k dipspozici. Od 1.12. byla tyto informace na webu obchodu, od 22.12. od 20,00 hod. se zobrazovala i přímo na automatickém potvrzení objednávky. Informace byla k dispozici rovněž na google firmy pro ty kteří hladají touto cestou. Mrzí mne, že jste to byl právě vy, kdo informaci o provozní době nebyl schopen získat na webu. U ostatních zákazníků jsme tento problém nezaznamenali. Co se týká strohé odpovědi, tak byla zcela v intenci Vašeho předešlého e-mailu. Snaříme se komunikovat slušně se všemi, kteří stejně komunikují s námi.
    S úctou za tým eShopu Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I don't recommend this shop at all. The two pieces hipp 1 I received are going to be expired in one month! It absolutely not normal! Which I can't use them at all! I called for exchange them, they offered 20%discount or I need posted them back first and then I will get new ones. So I have to package and post them ( I spent extra 72kc). So now I still waiting for receiving my milks.
    They should inform customers if goods are going to expired soon or better response to their mistakes. This is worse shopping experience online so far.

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    mléčnou kojeneckou výživu HIPP budeme vyřazovat ze sortimentu a nabízíme ji do vyprodání skladových zásob. Bohužel máme i mléka s krátkou expirací a se zákazníky se individuálně domlouváme, zda jim můžeme mléko odeslat a případně nabízíme slevu. U této objednávky došlo k chybě při expedici, za což se velmi omlouváme. Jakmile jsme obdrželi vrácené mléko od zákazníka, obratem jsme poslali zboží s dlouhou exspirací a dárkovým balíčkem, jako kompenzaci za vzniklé náklady.

    Ivana Cahová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zadne
    • Dodaci lhuta delsi nez tyden !!!
    • Po ceste se zbozi ztratilo

    Katastrofa uz nikdy vice !!

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za zpoždění dodávky. Ale jak vyplývá z recenzí dalších našich zákazníků, byla to vyjímečná situace. Bohužel nejsme schopni ovlivnit zboží na přepravě k zákazníkům a jakmile jsme se dozvěděli o problémech, provedli jsme všechny kroky k nápravě a dodání zboží v co nejrychlejším termínu. Balíček byl doručen zákazníkovi v sobotu přesto, že na doručování o víkendu nemáme s přepravní službou smlouvu.

    Tým e-shopu Pomůcky PRO zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace. I když jsem objednala telefonicky podložku do vany béžovou, dorazila sv. růžová. Nechala jsem jí v obchodě. Nedočkala jsem se e-mailu o vyzvednutí zboží, musela jsem proto do e-shopu volat.

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    chyba vznikla při chystání zboží ve skladu, kdy byla béžová podložka již prodána a z toho důvodu skladníci zabalili světle růžovou. Na prodejnu zavážíme zboží 2 x týdně a ke zdržení došlo také v důsledku státního svátku. Jakmile je zboží přijaté, kontaktujteme zákazníky e-mailem, což bychom učinili i ve Vašem případě.
    Chápeme Vaši stížnost, která vznikla chybnou komunikací mezi obchodním oddělením a skladem. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace a provedeme všechny kroky k nápravě, aby k podobným situacím v budoucnu nedocházelo.

    Ivana Cahová
    zákaznický servis

  • Objednal jsem si dva držáky na francouské hole,do obchodu vyzvedout je šla manželka,když je přinesla domů zjistil jsem:jeden držák opovídal zobrazení na netu skvělá práce a druhý za stejnou cenu se bohuže dal nazvat než aušus nehodný českých rukou. Manželka jej šla reklamovat,po správě že si může reklamované zboží vyzvednout, jaké však bylo moje překvapení že se vrátila se stejným aušusem,Jestli si předtavujete že takové jednání je hodno obchodování prodeji a chovat se tak ke svým zákazníkům je to velká hanba. Čech Zdeněk Za Rybníkem 423 250 73 Přezletice

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den, pane Čechu,
    celou záležitost jsme prověřili na prodejně v Praze, a také u výrobce držáků berlí - našeho dodavatele.
    Měl jste objednané 2 kusy držáků a bohužel došlo ke změně výroby u tohoto sortimentu. Z toho důvodu Vám byl omylem (přes igelitový obal není na první pohled rozdíl zřejmý) vydán jeden kus původního výrobku a druhý kus byl již z nového sortimentu. Při Vaší reklamaci jsme kontaktovali dodavatele, který nám vyměnil požadované kusy šedé barvy, za Vámi požadovanou černou barvu násadce, ale je to již výrobek z nového sortimentu. V případě, že Vám i tento výrobek nevyhovuje, obraťte se na naši prodejnu v Praze. Přesto, že již uběhla čtrnáctidenní lhůta pro možnost vrátit zboží, rádi Vám vezmeme držáky zpět a vrátíme peníze. Bohužel jeden kus držáku ze starého sortimentu Vám již nejsme schopni dodat, nemáme ho skladem my ani výrobce, který již plně přešel na výrobu nového sortimentu. Držáků jsme prodali větší množství, ale zatím se na nás nikdo s reklamací neobrátil, že by mu výrobek nevyhovoval. I po inovaci výrobku jsou držáky plně funkční a kvalitní.
    Věřím, že se celá záležitost vyřídí k Vaší plné spokojenosti a příště se na nás opět s důvěrou obrátíte.

    S pozdravem

    Ivana Cahová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • je srovnatelný s ostatními
    • Objednala jsem dětskou výživu, cena byla průměrná a k nákupu zde mě přesvědčil dárek, dětský čak, který ovšem nemá ani měsíc do spotřeby, na to bych měla být upozorněna! Získala jsem dva, co si myslíte, že s ním budu asi dělat? To podle mě není akce, to je likvidace zboží kvůli expiraci :-(

    Ostatní bylo v pořádku, ale jsem zklamaná, pravděpodobně tuto službu již nevyužiji.

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    děkujeme za upozornění - máte pravdu, že příbal má krátkou minimální trvanlivost. V nejbližších dnech na web stránkách doplníme infomace o datech min.trvanlivosti u příbalů, které jsou poskytovány zdarma.
    Ještě jednou děkujeme a Českou poštou Vám zasíláme drobný dárek.
    za tým www.pomuckyPROzdravi.cz, Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chybí v něm hodnocení zákazníků na výrobek a v případě negativního hodnocení je administrátorem připomínka smazána.Pochybuji i o atestu zdravotní nezávadnosti , když mi způsobil rozsáhlý exém s ktérým se nyní potýkám.Tento výrobek bych nikomu NEDOPORUČILA !

    Nedůvěryhodné produkty.

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    rád bych reagoval na Vaše připomínky.
    1. to, co považuji za nejdůležitější - všechny produkty, u kterých to je vyžadováno, mají atest a návod na použití - tedy i Silipos.
    2. přikládám i odkaz na publikovaný článek, který přímo produkt Silipos zmiňuje - podotýkám, že se jedná o odborný článek http://www.praktickelekarenstvi.cz/pdfs/lek/2009/03/05.pdf
    3. negativní hodnocení nemažeme, na všechna reagujeme, a pokud je chyba na naší straně, neprodleně ji řešíme.
    4. za dobu, co Silipos prodáváme, jsme se nesetkali se skutečností, že by si někdo stěžoval na kožní reakci, pokud respektoval návod. Možná jste první, což se může stát, ale je to zcela vyjímečný jev.
    5. ještě přikládám odkaz na výrobce www.silipos.com, kde jsou publikovány i atesty.
    V našem eShopu jsou zařazeny produkty předních výrobců zdravotnické techniky a materiálu, tak bych ocenil, abyste konkrétně pojmenovala ty podle Vás "nedůvěryhodné produkty"
    6. hodnocení zákazníků na výrobku není, protože to vytváří sami zákazníci. My si recenze sami nepíšeme, pouze na ně reagujeme.
    S pozdravem Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • údajně zboží skladem, 11dní se však nikdo neozval a na webu je objednávka stále ve stavu neodesláno

    objednal jsem nejmenší velikost plen 0, kterou jsem v drogeriích nesehnal, za pár dní už bude dodávka bezpředmětná, protože začneme používat jedničky, a ty jsou už běžně k dostání.

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    Vaše objednávka je od 7.7. připravena k vyzvednutí na prodejně dle Vašeho požadavku. Chyba se stala na naší straně, jelikož nebyl odeslán e-mail s informací, že zboží je připraveno k odběru. Je škoda, že jste nás nekontaktoval přes zákaznický servis na bezplatném čísle 800 136 136, kde bychom chybu odhalili dříve. Omlouváme se za vzniklou situaci. Pokud zboží ještě chcete, je připraveno na prodejně, pokud ne, prosím o info.
    Děkuji a zdravím Tomáš Pokorný

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
    • velká nabídka zboží

    Reakce obchodu pomůcky PRO zdraví

    Dobrý den,
    chtěl bych Vás požádat o dovysvětlení proč náš eShop nedoporučujete, když jednotlivé oblasti jste hodnotila pozitivně, dokonce jste uvedla i klady a žádný zápor. Pokud existoval nějaký problém potřebovali bychom, aby jste nám jej pojmenovala, abychom mohli příjmout opatření pro nápravu. Nestala se chyba při vyplnění dotazníku? Děkuji a zdravím za eShop Tomáš Pokorný