• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • červenobílé mušle mi došly téměř všechny s ulámanýma špičkama, kvalita žádná

    Rychlé dodání

    Reakce obchodu Pomněnka Naturalis

    Milá paní Pospíšilová, děkujeme Vám za Váš čtvrtý nákup u nás, což hovoří zcela jistě o tom, že jste až doposud byla spokojena. Kdybyste nám byla napsala svoji připomínku ohledně odlomených špiček mušlí Troca maculata, před tím, než jste nám tady nasadila psí hlavu ohledně špatné kvality, vysvětlili bychom Vám, že se jedná o běžný jev u sbíraných mušlí, protože ten roh se prostě u většiny z nich ulomí pohybem v moři. My máme mušle ze zdrojů, kde se sbírají vyplaveniny z moře, nezabíjejí se živočichové a nevypuzují se z nepoškozených ulit. Když se podíváte na obrázky, kde zboží nabízíme, ubroušené špičky jsou patrné na většině z nich, takže nekupujete zajíce v pytli. https://www.pomnenka-naturalis.cz/musle-troca-maculata-1-kg/ , nebo https://www.pomnenka-naturalis.cz/musle-troca-maculata-1-ks/. Kupujeme mušle na váhu a v průměru každá desátá nemá ulomenou špičku. Pokud si někdo kupuje více kusů, musí počítat s tím, že se s těmito kusy prostě potká. Kromě toho cena jedné ulity je 10,- Kč, takže Vaše očekávání zřejmě nebylo úplně reálné. Škoda, že jste s námi nekomunikovala dřív, než jste nám srazila hodnocení na Heuréce. Lenka Pomněnka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Posilali ruzovy olej skoro 2 roky po expirace. Uz nema zadne vune ruze. Nevedela jsem ze objednam neco poexpirace a pry s 50% slevu, ktreou jsem nedostala.

    Reakce obchodu Pomněnka Naturalis

    Paní zakoupila olej v kategorii Výprodej - Kosmetika po expiraci. Sice tvrdí, že nevěděla, že kupuje ve Výprodeji, ale i další zboží, které si objednala, bylo z výprodejové sekce, což nepovažujeme za náhodu. Někteří naši klienti rádi ve Výprodeji nakupují, takže nás to nikterak nepřekvapilo. Kdyby dáma četla informace o výrobku, dověděla by se všechny důležité věci ještě než ho zakoupila. Možná je problém i v tom, že jsme při telefonickém rozhovoru zaznamenali ne úplně dobrou češtinu, což ovšem pravděpodobně nebude náš problém. Výrobek potom obdržela viditelně označený, že se jedná o produkt ve slevě a taktéž byla viditelná expirace. I přes to, místo aby zatelefonovala předem, výrobek otevřela. Volala až když ho otevřela, aby nám sdělila své rozhořčení. Svůj emotivní telefonát ukončila bez pozdravu položením sluchátka. Otevřený výrobek již však není možné vrátit. Jediné, v čem má pravdu, že jsme výrobek nepřeřadili včas z kategorie sleva 30% do kategorie sleva 50%. Za to jsme se jí omluvili a 69,- Kč, které představují tento rozdíl, jsme jí okamžitě vrátili na kartu. Je nám líto, že došlo k takovému nedorozumění, ale není v naší kapacitě dohlížet na klienty, kteří nakupují ve výprodejové kategorii a nepřečtou si co nakupují. V kategorii je vše označeno tučně a červeně, u každého výrobku jsou samostatné informace o jeho expiraci a počtu skladových kusů. A protože spousta výrobků se dá použít i po expiraci na nejrůznější účely, mnoho lidí využívá této možnosti koupit přírodní produkt za nižší cenu. Je nám opravdu líto, že tato dáma netušila, co kupuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • problem s objednavam i’m, prihlasenim, zaplatenim.

    Reakce obchodu Pomněnka Naturalis

    Je nám líto, že se tato zákaznice nebyla schopná orientovat v obchodě, upravit ani vymazat množství zboží v košíku, ani se jí údajně nedařila platba. Zkoušela objednat zboží opakovaně, měnila si při tom jméno, podle stejného e-mailu jsme ale identifikovali, že se jedná o stejnou osobu. Je to první zákaznice za 6 let naší existence, která nebyla schopná nakoupit a zaplatit. Máme spoustu spokojených zákazníků i na Slovensku (viz hodnocení zde na Heuréce), takže si nemyslím, že by mohl být problém v jazykové disharmonii. I z dikce mailu, kterým nám sděluje, že máme všechno špatně a že nám nic nefunguje, bych si tipla, že problém bude jinde než v našem e-shopu. Používáme jeden z nejvíc intuitivních, a na internetu obvyklých typů e-shopů, protože já sama jsem blondýna a nemám ráda komplikované věci. Až do tohoto okamžiku jsme měli 100% spokojenost zákazníků, z toho je vidět, že v tomto případě možná opravdu nebude problém na naší straně. Paní Panisová (Dano, Danko, Klaudie nebo jak se vlastně jmenujete), omlouvám se Vám, že jste nedokázala u nás nakoupit. Bohužel, některé talenty našich zákazníků neumíme na dálku ovlivnit. Až budete příště někde nakupovat, zkuste si vzít k ruce někoho, kdo to umí. Bude to příjemnější pro všechny strany. Ať se Vám daří! :-)