Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ještě nedorazilo, včera jsem se připomínala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednaný péřový polštář přišel poměrně rychle, ale bohužel byl cítit "zatuchlinou". Ani vyprání nepomohlo. Nepříjemný zápach trochu zeslábl, ale stále je patrný.

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, je nám velice líto, že s polštářem CLASSIC nejste spokojená. Mohu Vás však ujistit, že polštář nikde neležel a byl šitý asi tak týden před tím než jsme ho odeslali, použitý materiál byl taktéž zcela nový, před Vánoci se u nás ani zboží ani materiál opravdu ,,neohřeje'' a okamžitě se zpracovává. Je třeba si uvědomit, že se jedná o zcela přírodní produkt a má svou specifickou vůni. Polštář jste nám mohla poslat zpět.

    Hezké dny

    Iveta Steinerová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nevýhoda: Byl mi doručen jen povlak na přikrývku,na polštář nikoliv!

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste se na nás obrátila. Povlečení má obsahovat samozřejmě jak povlak na polštář, tak i povlak na přikrývku. Bohužel ve výrobě povláček zapomněli přiložit. Jedná se o výjimečné pochybení, věříme, že si již výrobce bude dávat pozor. Povlak Vám zajisté (zdarma) odešleme a to 8.1., náklady na dopravu hradíme my.

    Krásné dny :)
    Tým polstareaperiny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podávají průběžně informace o stavu ojednávky
    • Zásilku odesílají přes Balíkovnu, což nefunguje tak, jak má a není možnost jiného dodání.

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že průběh doručení neproběhl podle Vašich představ. Bohužel z důvodu svátku se odeslání muselo posunout, protože o svátku a víkendu dopravci nefungují. Dle sledovacího čísla se bude zásilka dnes doručovat. Co se týká dopravců, máme na výběr: balík do ruky (ten máte zvolený Vy), balík do balíkovny, balík na poštu a dopravce GLS - výběr je tedy velký a nelze ho v našem formuláři přehlédnout.

    Krásné spaní :)
    Tým polstareaperiny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi ještě nepřišlo ani odpověď na můj dotaz
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není co shrnovat, protože mi objednané zboží nedošlo. Uvažuji o stornování objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sýpkovina šustí a z peřiny neustále z různých stran vypadávají peříčka. S kvalitní přikrývkou to nemá nic společného

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že s přikrývkou nejste spokojená. Sypkovina je pro přikrývku CLASSIC, protože obsahuje 80% husího peří hustě tkaná, používáním změkne a šustění zcela odezní. Ohledně prolézání peří nás můžete kontaktovat, rádi se na přikrývku podíváme a pokud nastala nějaká chyba, přikrývku opravíme.
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikativní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím nemohu hodnotit kladně. Po týdnu od objednávky zatím žádná správa. Zboží skladem bylo, takže chvílí počkám a objednávku zruším.

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Pěkný den,

    velice se omlouváme za delší čekání. Vaši objednávku budeme odesílat zítra.

    Vlivem enormní poptávky (energetické krize) jsme se však dostali mírně do skluzu. Intenzivně pracujeme na tom aby se podobná situace už nestávala.
    Mockrát děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

    Za celý tým

    Iveta Steinerová
    www.polstareaperiny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace špatná. Žádné informace o stavu objednávky dokud se člověk sám nezeptá. Formulář pro kontakt obchodu na stránkách eshopu nefunkční.
  • Objednano zbozi skladem- na strankach pisou, ze expeduji zbozi do druheho dne- nicmene po tydnu stale zadny posun.
    Status objednavky je, ze ji prijali, ze je zaplacena a dal nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stále čekám na zpracování objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu zboží nedodáno, bez informace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mám zaplaceno a nic mě nedošlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno před týdnem, objednávka potvrzena a nic nedošlo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Polštáře nás hodně zklamali,mají hodně tvrdý sypek a i přesto lezou z nich brka tím je nepohodlný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Podle webu velká nabídka zboží

    Objednal jsem si polštář -ten nejdražší z jejich nabídky (Exclusive Silver).Mám ale podezření že mi poslali nějaký spíše ten levnější, nepřipadá mi nějak výjimečný.Jak to vypadá tak mají univerzální obal na všechny a při kontaktování podpory se prý mám podívat na přišpendlený a ručně psaný štítek kde bylo napsáno Silver tak podle nich to tak prostě musí být on a basta

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Pěkný den, pane Hanziku,

    děkujeme za Váš komentář. Rádi bychom však uvedli danou věc na pravou míru. Objednal jste si polštář EXCLUSIVE Silver v rozměru 50x70cm a ten jsme Vám také zaslali. Máte pravdu, že plakát v odnosovém obalu/tašce je pro všechny péřové výrobky stejný, jsou na něm uvedené základní informace o nás a obecně o peří, to je za nás naprosto v pořádku. Skutečně je však rozhodující řídit se přímo štítkem na daném produktu (polštáři), kde píšeme ,,Silver'' , protože výrobky vyrábíme po konkrétních řadách ve větším množství, tak není možné abychom se spletli. Oproti nižší řadě např. DELUXE je Váš polštář plněný jiným peřím, jinou (větší gramáží) a především je rozdíl v sypkovině, která je ošetřená aktivním stříbrem, proto ji značíme na štítku jako ,,Silver''. Papírové štítky využíváme z důvodu, že velmi často vyrábíme produkty na míru (atypické rozměry), není tedy úplně proveditelné s každým produktem tisknout v tiskárně speciální štítek, prodloužila by se tak doba dodání a projevilo by se to i na ceně, proto štítky píšeme ručně, kde jsou napsané veškeré potřebné informace včetně údržby. Děkujeme za pochopení, www.polstareaperiny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno od 18.5.2022 a stále nic ,jen potvrzení objednávky.Dnes večer 25.5.

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za Váš komentář. Máte pravdu, Vaše objednávka nebyla vyřízena. Velice se omlouváme! Máme ve firmě nové kolegy, a proto se nám lehce prodloužila dodací doba, zaučujeme a tak to jde trošku pomaleji. Věříme, že již brzy bude vše v pořádku a budeme zpět na našem standardu, kde doba dodání je max. 2 - 3 dny. Ještě dnes Vaši objednávku odešleme, zítra už bude balíček u Vás! Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost. www.polstareaperiny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bohužel musím napsat , že jsem obdržela polštáře které jsem si neobjednala a tudíž je budu vracet. Vůbec zboží neodpovídalo objednávce.

    Reakce obchodu Polštáře a peřiny.cz

    Dobrý den,
    prověřili jsme Vaši objednávku, vidíme, že jste objednala 2x péřový polštář CLASSIC 70x90cm v bílé barvě a takto byla objednávka i odeslaná... V případě, že Vám opravdu dorazilo jiné zboží, tak samozřejmě provedeme výměnu a vše napravíme ale dosud nás nikdo nekontaktoval, že by mu dorazilo jiné zboží...
    Děkujeme.

    www.polstareaperiny.cz