• Nedoporučuje obchod

    10 %

    dobrý den,jsem hrubě nespokojená ,zboží je velmi poškozené,budu vracet

    Reakce obchodu Polstare.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a je nám velmi líto, že nákup nesplnil Vaše očekávání kvůli poškození zboží.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že jsme se pokusili tento problém řešit - ihned po obdržení Vaší zprávy na Heuréce jsme se Vás snažili kontaktovat telefonicky a zároveň jsme zaslali e-mail s nabídkou možných řešení. Bohužel v obou případech jsme nebyli úspěšní a do dnešního dne jsme nedostali žádnou odpověď ani vrácené zboží.

    Jsme připraveni tento problém vyřešit k Vaší plné spokojenosti. Prosíme, kontaktujte nás na čísle (554 645 957) nebo na e-mail "[email protected]" a my se Vám budeme obratem věnovat.


    Děkujeme a těšíme se na Vaši odpověď.

    Naďa Vraspírová
    (majitel)

    • Pitomý dotazníky spokojenosti
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednala jsem balík do ruky, ale byl odeslán obyčejný balík, místo doručení jsem dostala od listonošky po týdnu od objednávky výzvu, abych si balík vyzvedla na poště!

    Reakce obchodu Polstare.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí problémy, které vznikly jednoznačně pochybením České pošty. Jak už jsme spolu řešili, balík byl doručován na adresu, bohužel Česká pošta nezanechala oznámení.

    Děkuji za pochopení

    S přáním pěkného dne
    Naďa Vraspírová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod je bez problémů ale výrobek nesplnil moje očekávání. Provedl jsem špatný výběr v dobrém obchodě
    • Před nákupem bych každému doporučil nejprve konzultaci s odborným lékařem

    Na otázky jsem prakticky odpověděl výše

    Reakce obchodu Polstare.cz

    Ve výjimečných případech a při kombinaci zdravotních komplikací je opravdu lepší se poradit s Vaším fyzioterapeutem, ale určitě i s námi.
    Společně vybereme vhodný polštář. Pro případy, že polštář nepasuje máme již několik let prodlouženou lhůtu na vrácení ze 14 na 30 dnů (vracíme plnou cenu i poštovné).

    S panem Dleskem jsem se již domluvila na vrácení a byla mu zaslána plná částka obratem na účet.

    Děkuji a přeji pohodový den

    Naďa Vraspírová, Polstare.cz