• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnesniho dne neodpovedeli, i presto, ze zasilka stale nedorazila. Kontaktoval jsem je pred ctyrmi dny.

    Reakce obchodu POLAR - eshop.cz

    Dobrý den, na základě vašeho telefonátu kolega zjišťoval, kde se balíček toulá, protože od nás odešel v pořádku. Od druhého dne po vašem telefonátu se vám kolega denně pokouší dovolat, aby se s vámi domluvil, bohužel telefon, který jste nám uvedl v objednávce opakovaně nikdo nezvedá. To se na nás potom těžko můžete zlobit. Přeji hezký den Polar-eshop.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod ma kvalitni nabidku.
    • Jedinou ale o to vetsi slabinou obchodu je zasilkova sluzba In-Time.

    Objednala jsem zbozi misto , ktereho mi prislo jine zbozi.Obchod tuto situaci ihned velmi profesionalne resil s tim, ze zasilkova sluzba druhy den priveze spravny produkt a spatny si odveze.Bohuzel se tak nestalo,prijeli za 2 dni a bez nove zasilky, pote dovezli zasilku za dalsich 3 dni,komunikace s In-time po telefonu byla velmi neprofesionalni.Pote si spatnou zasilku nechteli odvezt a az po komunikaci s obchodem si pro ni znovu prijedou.Misto jedno cekani na balicek jsem s tim stravila 4 cekani na uskutecneni obchodu.

    Reakce obchodu POLAR - eshop.cz

    Dobrý den, za přepravní firmu In-time se omlouváme, letošní vánoční provoz totálně nezvládli a my s nimi končíme. Od nového roku přecházíme ke společnosti DPD a věříme, že to našim zákezníkům přinese podstatně vyšší spokojenost s dopravními službami. Přeju hezké svátky a věřím, že našich služeb ještě využijete.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • a co takhle návod v češtině

    Reakce obchodu POLAR - eshop.cz

    Dobrý den, české návody jsou součástí všeho zboží které zasíláme, dbáme na to. Je jen třeba si ze zásilky sundat průhlednou obálku s fakturou, u ní je i český návod na jedné A5. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží bylo použité -
    v hodinkách záznam z března
    poškozená (použitá) krabice...

    toto bych nečekal, pokud platím za nové zboží

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání výrobku bez účtování dopravy.
    • Údaje uvedené v popisu výrobků jsou zmateční a nepravdivé!!!

    Varoval bych je,aby údajům o vlastnostech výrobků moc nevěřily a raději si vše několikrát ověřily u více zdrojů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doprava zdarma
    • Vysoká cena, pořád si nejsem jist, zda opravdu dorazil Wearlink+ nebo pouze Wearlink, ale vzhledem k tomu, že to byl dar, tak jsem to překousl.

    Vysoké ceny
    Nepřesnosti v zobrazení a označení produktu

    Reakce obchodu POLAR - eshop.cz

    Dobrý den, starší modely Wearlink už rok nemáme skladem, obdržel jste samozřejmě nový Werlink+ (na vysílači je jen označení WEARLINK, přesně jak máme i na fotce). To že přesné označení na vysílači výrobce neuvádí není zcela jistě naše chyba, ale věc výrobce.
    Co se týče cen, modely POLAR lze sice zakoupit o něco levněji z neoficiální distribuce, problém je ale v případě reklamace, protože servisy POLAR vám reklamaci sporttesteru bez záručního listu neuznají. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • obdržel jsem jiný typ snímače
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • v katalogu uvádí zboží, které není k dispozici