Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zatím uplynul týden a zboží nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila 12.6.2023. Od 15.6.2023 ho začala Zásilkovna doručovat v rámci Prahy. Dnes je 19.6.2023 a zboží je pořád ve stavu doručování, vůbec nic se za 5 dnů doručování po Praze nezměnilo. Obchodník ani zásilkovna mi na email neodpověděli, je jim to zjevně jedno. Dodavatel Pohodlná obuv NIKDY VÍC.

  • Nedoporučuje obchod

    - zboží bylo opět vadné a velké problémy s vracením peněz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když chcete zboží,reagují okamžitě po zaplacení,když zboží vrátíte,převezmou ho a nereagují ani na třetínžádost o vráceníí peněz za zboží,které převzali

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé doručení zboží
    • Zboží jsem objednala na "e obuv", přišlo mi z Pohodlné obuvi, kde jsou výrazně nevýhodné a odlišné podmínky pro návrat produktu. Nebyla jsem na toto předem upozorněna, je to pro mne komplikace, protože jsem v současné době nemocná a nevím, jestli časově zvládnu jeden pár bot vrátit. Pokud jsem dobře pochopila vaše Obchodní podmínky, lhůta je 7 dní, v " e obuv" je to dní 100 , proto jsem si tento e - shop vybrala. Pro mne velmi nekorektní jednání.

    Rychlé dodání zboží, kvalita zboží spíše průměrná, podmínky pro návrat zboží, pokud jsem dobře pochopila, pouhých 7 dní.

    Reakce obchodu Pohodlná-obuv.cz

    Dobrý den,
    -není možné dodat objednávku firmy E-obuv firmou Pohodlná obuv
    -7 dní rezervujeme objednávky
    - lhůta na vrácení zboží je 14 dnů
    - po telefonické dohodě je možné zákazníkům vyhovět - již se tak mnohokrát stalo
    Mrzí nás Vaše nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod je v pohodě. Zboží jsem na internetu neodhadla, pantofle jsou těžké a neohrabané.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaslána jiná velikost, než jsem objednala. Akorát starosti s vracením zboží.

    Reakce obchodu Pohodlná-obuv.cz

    Dobrý den,
    ano udělali jsme chybu a omlouváme se.
    Samozřejmě všechny náklady spojené se zasíláním zboží uhradíme.
    Přeji hezký den