• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • pladby
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zvláštní způsob chodu e-shopu. Zdal jsem úhradu na prodejně, za dva dny dojde upozornění, že nemám uhrazeno. Po bankovním převodu dojde výzva k odběru a další e-mail o stornování objednávky. Jinak příjemná obsluha na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přijatelné ceny
    • Bez kontroly zboží z výroby
    • není možné platit kartou

    výrobky / zboží ve sklenicích nekupovat

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velký výběr
    • moc drahé,v řetězci marketů je produkt levnější
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velky vyber produktu
    • trvanlive zbozi s dobou spotreby 2 mesice. To jako vazne?

    Posledni dobou znacne zhorseni.

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás mrzí, bohužel nedopatřením byla použita starší šarže výrobku.
    Prosím, kontaktujte nás na [email protected] a my Vám zašleme nové zboží.
    Věříme, že příště bude vše již v pořádku.
    Pěkný den,

    Vaše Podravka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den,
    Vaše špatná zkušenost nás velmi mrzí, pokusíme se to do budoucna napravit. Při platbě kartou je však někdy nutno počítat s prodlevou, než platba dorazí, případně je možno využít platbu dobírkou.
    Pěkný den, Vaše Podravka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny v e-shopu jsou vyšší jak v prodejně.

    Objednal jsem si zboží (rybí konzervy, sirup, a jiné potraviny) přes e-shop společnosti Podravka s vyzvednutím v prodejně Podravka-Lagris Dolní Lhota u Luhačovic. Předpokládal jsem, že ceny zboží přes e-shop budou nižší jak v samotné prodejně, avšak ouha!!! K mému velkému údivu byly v prodejně ceny předmětného zboží řádově o několik korun nižší jak v e-shopu. To mě velmi překvapilo, neboť z boží v e-shopech je vždy levnější jak v prodejnách. U společnosti Podravka je to však naopak!!! Přes e-shop zde již žádné zboží neobjednám.

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás mrzí, nicméně vyšší cena v e-shopu než v prodejně je oprávněná a u potravin obvyklá. Důvodem je hlavně mzda pracovníka, který musí zboží nachystat, zabalit a připravit k vyzvednutí/odeslání dopravní službou. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. Vaše Podravka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    jeden ks zboží dorazil totálně rozbitý, špatná balící technika, ztráta cca 55 Kč

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu [email protected], kde Vaši reklamaci dořešíme. Přiložte, prosím, fotografii poškozeného zboží. Hezký den i zbytek roku, Vaše Podravka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekvalitne zabalené zboží, výsledkem bylo roztrzeni a vysypani obsahu 3 balicku z objednaného zboží. Chybně uveden telefonicky kontakt na objednatele, proto mne nikdo o termínu dodání neinformoval.

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailu [email protected], kde Vaši reklamaci dořešíme. Přiložte, prosím, fotografii poškozeného zboží. Hezký den, Vaše Podravka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dodání zboží přes PPL je naprosto nevyhovující, proto již nehodlám u Podravky více nakupovat

    Do poznámky k objednávce jsem zadala datum, kdy chci zboží doručit. Poslali ho o tři dny dříve, nedodali PPL můj telefon, takže hoši odvezli zásilku do skladu a více se nestarají. Mohu si prý zboží vyzvednout v nějakém jejich skladu. Nemám auto a za doručení jsem zaplatila, tak proč se mám někam trmácet? Objednávala jsem 13.12., dnes, tj. 25.12. zboží ani po reklamaci nemám a nevím, zda mi ho doručí nebo mi budou vracet peníze. Jsou svátky, takže se nic nedozvím.

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den, Hanko, mrzí nás Vaše zkušenost. Před Vánocemi jsme přijali a expedovali velké množství objednávek. Snažili jsme se vše vyřídit co nejdříve, a proto jsme i Vaši objednávku nedopatřením poslali dříve. Další záležitosti už řešíme přímo s PPL. Doufáme, že Vás sirupy navíc potěšily a věříme, že zůstanete naší zákaznicí. Hezký den, Vaše Podravka

  • koupila jsem si 30 ks koření , boužel 2 ks byly otevřené ( nůžkami odstřihnuté !!) takto si zásilku nepředstavuji tak asi lépe zhodnotit kdo to balí ?? děkuji

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Obraťte se, prosím, na e-mail [email protected], kde tuto situaci dořešíme. Děkujeme, Vaše Podravka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byl mi poslán propadlý kečup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje. Zbozi nebylo kompletni a dotaz tyden bez odpovedi

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Zřejmě muselo dojít k ojedinělému pochybení, za což se Vám tímto omlouváme. Hezký den, Podravka - Lagris a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -
    • Objednala jsem si 20 kusu sirupu, vsechny maji zaruku pouze do 20. 12. 2014!

    Neoporucuji!

    Reakce obchodu Podravka - Lagris, a.s.

    Dobrý den, paní Dordová, sirupy, které jste si objednala byly za sníženou cenu. V popisu zboží jsme upozorňovali na končící datum minimální trvanlivosti. Hezký den, Podravka - Lagris, a.s.