Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Raději jinde

    Inzerují slevněné zboží,na které vytvoříte v on-line prostředí objednávku.Druhý den vám napíšou,že sleva se týká pouze jednoho balení a ostatní balení jsou bez slevy. Objednávka neplatí,ha. Takový typický český e-shop.Jako omluva jen sorry,nechápu jak vás to pustilo udělat objednávku. Ztracený zákazník a co,že?

    Reakce obchodu Podla

    Velice nás mrzí tento negativní komenář, který je však podle nás neadekvátní. Uvedené zboží neinzerujeme jako slevněné, ale jako výprodejové a v popisku bylo jasně uvedeno, že se jedná o poslední balení. Omluva typu "sorry" v žádném případě neproběhla, okamžitě se telefonicky vše se zákazníkem řešilo. Každého zákazníka si vážíme.

  • Nabízejí zboží, keré nemají skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobře balené
    • dlohá dodací lhůta

    dlouhá dodací lhůta 5 dní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemeli skladem,i kdyz pri objednávce deklarovali že jo maji.dodani bylo víc jak týden.

    Reakce obchodu Podla

    Objednávka byla na základě domluvy stornována. Zákazník nemůže tedy uvádět, že dodání bylo více než týden? Zboží, které je skladem můžeme v různých chvílích vyprodat. Vždy komunikujeme se zákazníky a snažíme se nabídnout jinou alternativu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na webu bylo zboží skladem, ale po šesti dnech stále nedorazilo. Kontaktoval jsem obchod s dotazem, proč mi zboží ještě nedorazilo. Paní na telefonu mi oznámila, že musela stáhnout zboží od dodavatele a že hned ho mi posílá. Nicméně dodání trvalo dalších pět dnů. Nedoporučuji tento obchod, jestli potřebujete zboží doo pár dnů. I dnes je stav zboží na webu ne stavu VYŘIZUJE SE.

    Reakce obchodu Podla

    Velice nás mrzí doba dodání. Bohužel, zásilka byla dopravcem doručována uvedených 5 dní, ale to my neovlivníme. Objednávané zboží skladem máme, ale může se stát, že v některé barvě či dekoru zrovna není a musí se naskladnit. V takových případech zákazníky informujeme o dostupnosti.