Přihlásit se a přidat příspěvek
  • : Dobrý den, nevím přesně o jaký produkt jste měl zájem ale tyto situace se stávájí a to z důvodu že ceny zboží se mění dle aktuálního stavu skladu dodavatelů. Aktualizace cen na heurece má nějakou prodlevu takže se např. pneumatiky vypprodají u výrobce za nižší cenu, na našem eshopu již je cenná jiná ale trvá nějakou dobu nežli se to promítne ve srovnání pneumatik.

    S pozdravem
    Martin Kremser

  • Dobrý den. Zajímalo by mě, proč máte ve vyhledávači Heureky u pneumatik KORMORAN 215/60 R16 cenu 1124,- a v obchodě 1576,- Kč. Přijde mi to zavádějící, tak nakoupím jinde.

  • منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص
    V DNEŠNÍ DOBĚ, ZAPOMEŇTE NA "ŽIDOVSKÉ" POŘEKADLO Z PRVNÍ REPUBLIKY-NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN.
    KDYBY SE MĚL PRODEJCE ŘÍDIT PODLE TOHOTO SMYSL NEDÁVAJÍCÍHO POŘEKADLA, MŮŽE HNED SVŮJ OBCHOD ZAVŘÍT.
    VYCHÁZET VSTŘÍC VŠEM VYČŮRANÝM ČECHŮM JEN PROTO, ABY PRODEJCE NEŠPINILI PO SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, POMLOUVALI, UDÁVALI......TOMU SE ŘÍKÁ: VYDÍRÁNÍ!
    STÁT-SYSTÉM-OBCHODNÍ ZÁKONÍK ÚMYSLNĚ NASTAVIL A SCHVÁLIL PRODEJ PO INTERNETU TAK ABY LIKVIDOVAL PRODEJCE.
    PROTO SE NEDIVÍME, ŽE NA INTERNETU "NENARAZÍTE" NA ŽÁDNÝ E-SHOP KTERÝ BY PROVOZOVAL VIETNAMEC ČI ČÍŇAN.
    A VÍTE PROČ?
    PROTOŽE VIETNAMEC A ČÍŇAN JE CHYTRÝ, V KLIDU SI PRODÁVÁ ZBOŽÍ TŘEBA U SILNICE, NIKDY NEPŘIJÍMÁ ŽÁDNÉ REKLAMACE, NIKDY NEVYSTAVUJE DAŇ.DOKLAD, NIKDY NEMLUVÍ ČESKY I KDYŽ SE NARODIL V ČR, A HLAVNĚ VIETNAMEC NEBO ČÍŇAN "VŽDYCKY" DRŽÍ SPOLU. SPOLEČNĚ TÁHNOU ZA JEDEN PROVAZ PROTI SYSTÉMU ČR. NIKDY NEPLATÍ DANĚ ČECHŮM ALE POSÍLÁ PENÍZE DO VIETNAMU ČI ČÍNY.
    A TO JE TA VĚC CO VIETNAMCE A ČÍŇANY DĚLÁ "HODNĚ MOC BOHATÉ A NEPRŮSTŘELNÉ".

    ČEŠI BUDOU DÁL HRÁT DRUHÉ, TŘETÍ, ČTVRTÉ HOUSLE.....A VIETNAMCI SPOLEČNĚ S ČÍNOU BUDOU JEZDIT V NOVÝCH AUTECH S PROTEKČNÍMA SPZtkama A BYDLET KOLEM PRAHY VE VELKÝCH BARÁKÁCH. ČEŠI BUDOU VŮBEC RÁDI, ŽE MAJÍ BYT V PANELÁKU, KTERÝ BUDOU SPLÁCET JEŠTĚ 25 LET.

    UMĚJÍ TO, A ZE SRDCE JIM TO VŠECHNO PŘEJEME KDYŽ ČEŠI JSOU GUMY!

    منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي

  • Nekalá soutěž, jak jinak se vyjádřit k tomuto obchodu, který uvádí nižší cenu než za kterou chce pak ve skutečnosti zboží prodat. Následné výmluvy na chybu systému, zdražení a poté opět cena za kterou odmítli zboží dodat....výsměch zákazníkovi.

    "Ten, kdo uvádí nižší cenu, než za kterou se zboží prodává, se dopouští nekalé soutěže podle § 44 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., v platném znění, obchodní zákoník. Pokud si toho všimne konkurence nebo zákazník, mají právo se domáhat zdržení se takového jednání, odstranění závadného stavu (uvedení správné ceny), ale také přiměřeného zadostiučinění v penězích, náhrady škody a vydání případného bezdůvodného obohacení. Přestože zejména zadostiučinění může dosahovat vysokých částek, právní kultura v této oblasti byla u nás v socialismu téměř zlikvidována a dosud nebyla obnovena. Soudy, ale zejména obchodníci a spotřebitelé těchto institutů nedokážou využívat.
    Uvedení chybné ceny má však i veřejnoprávní následky: může se jednat o správní delikt podle § 24 odst. 1 písm. a) nebo odst. 7 písm. h) zákona č. 634/1992 Sb., v platném znění, o ochraně spotřebitele, tedy nedodržení povinnosti stanovené v § 12 odst. 1 tohoto zákona pravdivě informovat o ceně (zejména nesmí dle § 12 odst. 2 písm. a) z.o.s. budit zdání, že je nižší) a zákazu nekalých obchodních praktik podle § 4 odst. 3 z.o.s., mezi které také patří uvádění nepravdivých údajů (§ 5 odst. 1 písm. a) z.o.s.). Za tyto správní delikty lze uložit podle § 24 odst. 10 z.o.s. pokutu do 5 mil. Kč."

  • Jsem úplně nezávislý "pozorovatel", náhodou jsem zabloudil na tuto stránku při hledání alu disků. Jsem z branže obchodu (jiného než pneu), ale nestačím poslední dobou žasnout nad inteligencí některých zákazníků...Pane Ivane, předně mne udivuje Váš styl psaní, ale hlavně Vaše názory. Zástupce shopu Vám logicky vysvětlil, že měli plno, přezouvali objednané zákazníky a Vy to stále neumíte pochopit. Asi jste přesně tím typem člověka, který nadává na vše a vždy. Opačně, kdyby jste byl tím objednaným zákazníkem a mechanik Vám uprostřed přezutí oznámil "pardon, já jdu nej na půl hodinky někomu opravit defekt, vydržte" tak by jste asi jásal, že? Naopak, opět by jste nadával "to je hrozná firma, přece jsem byl objednán!".
    Omlouvám se, že jako nezůčastněný vstupuji do této diskuze a reaguji, ale posledních pár let má český zákazník plnou hlavu nápadů a představ jak by se mělo podnikat, co všechno daný shop dělá špatně a jak by měl vše vylepšit, ale neuvědomuje si jaká je to námaha, úsilí, rizika, nevděk atd. Vždy si v duchu říkám "tak si otevři svůj vlastní shop a vydělávej miliony"...

  • Vydím že jste super !!!!!!!!!!

  • Ivan: VÁŽENÁ PANÍ????
    Jsem z Vaší odpovědi poněkud zmatený. Asi se bavíme každý o něčem jiném. Známým nás samozřejmě doporučit můžete, budeme rádi. Pokud měli ve vedlejším servise jedno auto na přezutí a JEDEN Z MECHANIKŮ se Vás ujal tak se bavíme o stejné situaci kdy neodvolali jednoho mechanika od jednoho auta. My máme zvedáky 4 ale nemáme k nim 8 lidí.
    Beru Váš názor na vědomí a přeju mnoho zdaru.
    S pozdravem Martin Červenka

  • Pneu OK: Vážená paní jste tady bych řekl proto abyste se věnovali zákazníkům, nebo je nechali čekat pokud jenom okolo vašeho servisu projíždějí a stane se jím že dostanou defekt vy když jste v práci tak máte čas to mně je jasné ale ten komu se to stene nemůže tak dlouho čekat a ŘEKNU VÁM JE TO VAŠE OSTUDA NEBOŤ VE VEDLEJŠÍM SERVISE MNĚLI TAKÉ AUTO NA PŘEZUTÍ A PŘESTO SE MNĚ JEDEN Z MECHANIKŮ UJAL A DO DESETI MINUT I SE ZAPLACENÍM JSEM MOHL POKRAČOVAT V CESTĚ A VAŠE JEDNÁNÍ NIKDO NECHÁPE jste opravdu SUPER SERVIS VŠEM ZNÁMÝM HO VELICE RÁD DOPORUČÍM POKUD CHCOU STRÁVIT DOVOLENOU U VÁS !!!!!

  • Ivan: citace: ,,PANE MUSÍTE SI ALE POČKAT NEJMÉNĚ TŘI HODINY MÁME TADY ZÁKAZNÍKY NA OBĚDNÁVKU,,

    Dobrý den.
    V dobu kdy máme sezónu na přezouvání pneumatik. To je na jaře Duben a část Května a na podzim Říjen a Listopad bereme zákazníky především na objednávku. Činíme tak především pro to, abychom zde byli právě pro zákazníky. A tudíž zákazník který si službu a čas u nás objednal zde strávil co nejméně času. Z tohoto důvodu pokud je servis plně vytížen nejsme schopni odvolávat servismana od rozdělaného vozu. A to ze dvou důvodů. Tím prvním je spokojenost objednaného zákazníka, který počítá s dobou nezbytně nutnou na strávení v servise. A tím druhým velmi podstatným důvodem je kvalita provedené práce a předcházení chybám které mohou vzniknout při odcházení od rozdělané práce. (nedotažení kol, chybné nahuštění atd. atd. atd.). Myslím, že každý soudný člověk toto dokáže pochopit. Co se týče pouhého hřebíku v kole, byl bych s diagnózou opatrný. Samozřejmě čistý průpich běhounu se dá opravit takzavanou mašlí za 10 minut. Ale taky může být pneumatika více poškozená, nebo defekt v ramenní oblasti kde oprava hříbkem nebo kordovou záplatou zabere i hodinu. Věřte, že pokud je to možné a je kdokoliv z mechaniků byť na chvíli volný bereme každou práci z cesty bez objednání okamžitě. Vždyť se jedná o naše peníze, tak Vás nikdo jen tak z bůhdarma nevzal okamžitě!

    S přáním hezkého dne Martin Červenka.

  • Dobrý den,dnes se mně stalo to co snad nikdy nepochopím přijel jsem dnes do pneu servisu OK v Hlučíně s tim že mám defekt v přední pneumatice (viditelný hřebík) a víte co mě nato ve zmíněném pneu servise řekli ,,PANE MUSÍTE SI ALE POČKAT NEJMÉNĚ TŘI HODINY MÁME TADY ZÁKAZNÍKY NA OBĚDNÁVKU,, z toho vyplívá když náhodou budete mít defekt vemta si na to dovolenou možná že ještě někdy pojedete. Ať si nikdo nemyslí že servis je tady pro vás????

  • David: Dobrý den, někdy se stane, že se u výrobce skladů promíchájí data pneumatik a země výroby což však není jako závada pneumatik, jedná se o stejný produkt.

  • Objednal jsem si u této firmy motocyklovou pneumatiku a přišla mně 2 roky stará. Když jsem zavolal do firmy a oznámil, že mně zaslali starou pneu, ze strany prodávajícího jsem akoráte obdržel arogantní chování s tím, že je mu to jedno a ať zásilku tedy nepřebírám. Mohu jen doporučit, abyste si kontrolovali stáří pneu u této firmy.

  • Dobrý den,
    dnes jsem obdržel 4 kusy pneu PIRELLI P7 CINTURATO 205/55 16. 3 kusy DOT XA BK R289 0814 výroba Italie a 1 kus DOT 93 BK R289 4513 výroba Rumunsko. Chci se zeptat, zda to není na závadu? V pneumatikách je nepatrný vizuální rozdíl. Děkuji za odpoved David K.

  • Dne 21. června 2013 jsem napsal recenzi na Pneu OK.Obchod na ni okamžitě zareagoval a po třech dnech mi okamžitě zaslal typový list na tyto pneu, a omluvil se za opomenutí ke kterému došlo při odeslání.Chtěl bych jim touto cestou poděkovat.Risk.