Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neserioznost
    • Arogantná komunikacia

    Na základe dobrých recenzií som sa rozhodol kúpiť Alu disky. Disky, ktoré som objednal boli podľa eshopu na sklade, objednávku som zaplatil. Žiaľ po pár dňoch mi prišlo info že dané disky niesu skladom, a mám si vybrať náhradné alebo dostanem peniaze späť. Disky som objednal v inom eshope bez problémov a požiadal som o vrátenie peňazí. Žiaľ nebola mi vrátená plná suma, keďže pán Floryk, nebol ochotný zaplatiť poplatky spojene zo spätným prevodom. Komunikácia úroveň 3 pivnica. Celé ma to vyšlo 30€. Nikdy viac ďakujem.

    Reakce obchodu pneufloryk.cz

    Dobrý večer,pane Murco,
    již jsme se Vám v cca 10 e-mailech snažili vzniklou situaci vysvětlit. Dovolte nám tedy ještě jednou touto formou uvést na pravou míru, nepravdivé informace,které zde se zbytečnou pachutí hořkosti uvádíte.
    Hliníkové disky,které jste si objednal, nebyly skladem u nás, ale byly poslední 4 ks u výrobce. Vy jste disky objednal 14.12.2021 v 19.17 s platbou předem. U toho typu platby čekáme až je částka připsána na účet a až poté objednáváme, jelikož nám platby mohou být připsány za více než 3 dny nebo si to zákazník rozmyslí a platba nám připsána není. Naproti tomu informaci o online platbě kartou-Gopay, máme ihned a tedy můžeme ihned objednávat. Než nám byla připsána částka na účet 4 ks výrobce prodal jinému zákazníkovi, jelikož jsme na ně neměli objednávku. Nabízeli jsme Vám alternativní produkty a z této nabídky jste si nevybral. Co se týče poplatků, Vy jste měl uhradit částku tak, abysme s tím neměli spojené vícenáklady, tedy v českých korunách a bez poplatků, tyto měly být na Vaši straně, nikoliv na naší. Takto objednávají zákazníci z ČR. Bohužel v marži, již nemáme prostor na takové poplatky a nepočítáme s nimi. Jak jsme Vám sdělili v e-mailech, zákazníci ze Slovenska u nás nakupují pravidelně a buď hradí objednávku bez poplatků nebo jsou jim poplatky doúčtovány a nikdo z Vašich krajanů s tím neměl problém a pochopil to.
    Mrzí nás tato vzniklá situace, ale bohužel jste si to zkomplikoval sám, ale chápeme, že to takto nevnimáte, sebereflexe se nenosí.

    Mějte se fajn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod objednávku stornoval, avšak platbu 471 Kč si ponechal a odmítá mi ji vrátit.

    Je to jeden z nejhorších e-shopů, které jsem v životě navštívil.

    Reakce obchodu pneufloryk.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, dovolte nám, abychom uvedli věc na pravou míru.
    Objednal jste si chladící tašku https://www.pneufloryk.cz/ezetil-extreme-6-modra-p901113/,
    u této tašky v době objednávky i nyní je uvedena informace „Zjistit dostupnost“ to znamená, že taška není na našem ani externím skladu a musíme dostupnost ověřit u našich dodavatelů. Máte tedy možnost ověřit si dostupnost e-mailem nebo telefonicky před realizací objednávky a platby. Informace o tomto postupu uvádíme po najetí kurzorem myši na otazník u dostupnosti daného produktu.
    Žádný z našich dodavatelů neměl Vámi objednanou tašku v době objednávky skladem. Tyto produkty ponecháváme na e-shopu z toho důvodu, že nejsou výrobcem vyřazeny ze sortimentu a mohou být kdykoliv v průběhu sezony naskladněny námi nebo některým z dodavatelů. V košíku jste zvolil platbu přes platební bránu Gopay. Od společnosti Gopay jsme měli v účetním systému informaci, že platba nebyla provedena, jelikož jste nezaplatil přes platební bránu, ale zaplatil jste převodním příkazem, což jste nám nesdělil. Jedná se naprosto o odlišný způsob platby a interně se o tyto záležitosti starají odlišní lidé. Pokud byste zaplatil přes platební bránu, informaci bychom dostali ihned. V případě, kdy platíte bankovním příkazem, bez předchozího upozornění, informaci nemáme ihned. Považujeme taktéž za neefektivní hradit předem zboží, o kterém mám informaci, že není a nemusí být dostupné.
    Platby zákazníkům vracíme ihned po odstoupení od kupní smlouvy v řádu několika málo dnů, Vy jste si bohužel tuto situaci zkomplikoval sám.
    Na pravou míru chceme uvést, že objednávka byla stornovaná z Vaší strany nikoliv z naší. Vaši objednávku doposud evidujeme v účetním systému, pakliže by byla objednávka stornována z naší strany, musela by být ze systému odstraněna.
    Dne 8.6.2018 jste e-mailem objednávku stornoval a požádal nás o vrácení platby na účet. Platby u nás ve společnosti musí projít interním procesem a na vrácení platby je zákonem daná lhůta 14 dnů, kterou máme i na e-shopu v obchodních podmínkách, které jste odsouhlasil při potvrzení objednávky.
    Dnes Vám bude částka poukázána na účet.
    Nerozumíme Vaší recenzi, kde tvrdíte, že odmítáme vrátit platbu. Toto tvrzení jste si vydedukoval a uvádíte zde nepravdivé informace a snažíte se poškodit dobré jméno našeho obchodu.
    V tomto případě si dovolíme říci, že my nemáme na hlavě „jitrničku“.

    Vzniklá situace nás mrzí, je pro nás další motivací k možnému zlepšení našich služeb.

    Děkujeme a přejeme Vám příjemný zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • ani mi emailem nepotvrdili objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách e-shopu bylo u zboží, o které jsem měl zájem, uvedeno "skladem".
    Na můj telefonický dotaz jsem byl prodejcem ujištěn, že zboží "je v externím skladu a bude zítra".
    Objednal jsem. Po čase přišla zpráva, že objednané zboží "není a nebude", a to ani v externím skladu.
    Závěr: e-shop nabízí něco, co nemá.

    Reakce obchodu pneufloryk.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi byť pro nás hodnocení nedopadlo oprávněně dobře. Objednal jste si nosiče kol Atera, který byl na našem eshopu uveden ze stavem skladem ext., což znamená, že jsme jej neměli přímo skladem jak uvádíte,ale byl na expedičním skladu, který slouží pro více zákazníků. Stejné nosiče si objednal zákazník před Vámi bohužel se nestačily synchronizovat skladové zásoby z externího skladu. Pokud by byly tyto nosiče skladem a objednal jsi je jiný zákazník, byla by vidět dostupnost na dotaz ihned. Za tuto skutečnost se Vám velice omlouváme chyba je jednoznačně na naší straně, neustále se snažíme pracovat a zlepšovat skladovou dostupnost, tak aby k podobným případům nedocházelo. Pokud by jste v budoucnu využil nákupu přes náš eshop máme pro Vás připraven malý dárek. Děkujeme za pochopení

    Za tým pracovníků www.pneufloryk.cz

    Milan Florýk
    [email protected]
    608 824 136

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.