Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nemaji zbozi
Reakce obchodu PLS Polná
Zboží máme, samozřejmě jen v tom počtu, které udáváme na webu. V této objednávce bylo objednáno více ks než jsme měli skladem a tyto ks navíc jsme již bohužel nedokázali sehnat...:(
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Přijatelné ceny
- Špatná komunikace
- Nespolehlivá doprava ( In time)
- Doprava zdarma je nad 1 000 CZK a musí být provedena předem, což u obchodu, který nabízí pouze učebnice je docela omezující
Zboží jsem objednala skrz příznivější ceny oproti konkurentům a toho, že zboží je skladem a doprava je do 48h / na zboží jsem bohužel spěchala. Zboží dorazilo v pořádku, ale s výrazným zpožděním. Pochopila bych, že se doprava může opozdit, ale absolutně neakceptuji komunikaci s obchodem. Ten garantuje dodání do 48h a pokud dopravce nevyzvedne zásilku ( ani třetí den), je jeho povinností okamžitě zákazníka informovat! Nejhorší je, že se mi podařilo získat informace o mé zásilce až druhý den po několika pokusech o hovor.
Kdybych zboží nezaplatila předem, odstoupila bych.Reakce obchodu PLS Polná
Děkujeme Vám za hodnocení a zároveň se omlouváme, že jste nebyla na 100 % spokojená. Jsme však rádi, že jste všechny tři učebnice v pořádku obdržela do 4 dnů.
Bohužel však nemáte pravdu v tom, co píšete, nikdy doručení do 48 hodin neslibujeme, i když se nám to často daří. V průběhu objednávky je u zboží zřetelně uvedeno, že zboží do 48 hodin expedujeme, nikoliv doručujeme...
Mrzí nás, že jste si informaci špatně vyložila. Je však pravda, že nám firma In Time zásilku zpozdila tím, že si pro ni nebyla schopna přijet dříve. Mrzí nás to, avšak domníváme se, že doručení do 4 dnů je sice delší, než-li je náš standard, avšak stále je to v limitech, které uvádíme u firmy In Time ( expedice + doručení). Pakliže chcete rychlost, doporučujeme využít Českou poštu se službou Balík do ruky.
Přejeme Vám, ať se Vám s učebnicemi dobře studuje... :) -
Nedoporučuje obchod
- žádná výhoda
- zboží chce zaplatit předem, ale zboží ani po měsíci nedodáno
nic neobjednávat
Reakce obchodu PLS Polná
Vážená paní T.,
velice nás mrzí, že nejste spokojena, avšak:
1. objednala jste si produkt, který byl na objednávku do 5 týdnů
2. objednala jste v týdnu, kdy byl náš eshop mimo provoz, (což bylo zřetelně uvedeno na webu, v košíku objednávky a ještě v potvrzovacím emailu).
Od zpracování Vaší objednávky uplynuly 2 týdny, mrzí nás, že tento termín uvádíte nepravdivě. My vždy plníme naše termíny, bohužel nedokážeme splnit to, co neslibujeme.
Co se týče způsobu platby, nabízíme 12 způsobů platby, včetně na dobírku. Školám samozřejmě umožňujeme i platbu na fakturu. Není tedy nutné zboží platit předem.
Věříme, že po zvážení těchto faktů na nás změníte názor.
S pozdravem a přáním všeho dobrého
Váš obchod plspolna.cz