Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 6.6.2024 jsem zaplatila objednávku,kterou obchod dle jejich vyjádření jejich chybou zrušil. Peníze mi do dnešního dne nevrátili !!! Zaslala jsem potvrzení o platbě, každý týden píšu na zákaznický servis a bez výsledku. Jen sliby.

    Reakce obchodu Ploom

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaší recenzi. Mrzí nás, že máte tuto zkušenost. Rádi bychom Vás ujistili, že naše zákaznická podpora a celý náš Ploom tým děláme vždy vše proto, aby se jakékoliv potíže vyřešili co nejdříve a ke spokojenosti našich zákazníků. Nejspíše se jednalo o chybu v systému, která se prověřovala a proto se vrácení peněz spozdilo. Pokud si přejete, prosím kontaktuje naší zákaznickou podporu, abychom Váš případ mohli prověřit lépe.
    Váš Ploom tým

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    Za jeden celý týden mi nebyli schopni doručit objednané zboží , nikdo neví proč , dlouho jim trvá odpovědět mi na mé otázky . Začínám mít obavy, že zboží ani nemají .