• Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše reakce. Jste k ní plně oprávněna. Došlo u nás k chybě při odesílání e-mailu s informací o tom, že varianta daného zboží bude k dispozici do 10 dnů. Tento e-mail Vám naší chybou nebyl doručen. Chyba je již odstraněna a věříme, že se toto nedopatření nebude dále opakovat. Pokud byste se rozhodla u nás nakoupit příště, máte 10 % na nákup jakéhokoliv zboží.

    Děkujeme za pochopení
    S omluvou
    Endurance Lab

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • siroky sortiment, kvalitne vyrobky
    • doprava na Slvoensko draha 10€, okrem toho dobierka v CZK kalkulovana nevyhodnym kurzom Slovenskej postovej banky, okrem toho poplatok 4€ za zmenarenstvo alebo prevod alebo neviem..
    • ceny na fakture zaokruhlovane pri prevode na € a to smerom hore na cele €, takze uterak co stoji 99CZK nakoniec vysiel na 4€..to sa mi zda trocha silne:(

    vyrobky v pohode ale nakup a dodavka na Slovensko ma nahneval kedze sa ceny vysplhala vdaka "poplatkom a zaokruhlovaniu" niekde inde ako som cakal:( ocakaval by som min ozanmenie ze pri nakupe do SR uvazujte s tymito poplatkami
    v ponukeje sice paypal ale nefunguje = zavadzajuce

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za nefunkční platební bránu na Slovensko, pracujeme na odstranění závady. V Eshopu se zobrazuje volba Dobírkou, kterou na Slovensko preferujeme. Cena za zaslání balíku se pohybuje na Slovensko kolem 250 Kč a více - dle hmotnosti. Cena 10 EUR je tedy odpovídající za zaslání balíku na Slovensko.
    Dobírka v Kč za Vaši objednávku činila 1863 Kč - což je v přepočtu na dnešní kurz (10.6.2014) EUR 67,87 €. Faktura je zaokrouhlena na 68 €. Nyní dovolte, abychom částku vysvětlili.
    V objednávce jsme měnili plaveckou čepici, která nebyla dostupná, za jinou plaveckou čepičku, která byla dražší. S výměnou čepičky jste souhlasil. Původní čepička latexová: cena 50 Kč = 1,82 EUR - na faktuře máte účtováno 1,50 EUR) a dodaná čepička s cenou 84 Kč = 3,06 EUR - na faktuře máte účtováno 2,00 EUR). U ostatních položek je cena zaokrouhlována také dolů. U všech položek, kromě ručníků máte ceny v EUR zaokrouhlovány dolů ve Váš prospěch. Kurz měny máme nastaven na 27,41 Kč za 1 EUR.
    Prosíme o sdělení Vámi placené částky v EUR na náš mail a omlouváme se za nejasnosti při zasílání zboží na Slovensko.

    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem bílé brýle s modrým sklem a dostal modré brýle s bílým sklem...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu uvadeji ze zboží je skladem ale ve skutečnosti na objednavku cca 10 lhutou dodání jsem hrubě nespokojen

    Pozor ověřte si telefonicky zda zboží skutečně nají

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Vážený pane Cermane,
    objednal jste si u nás 15ks světle zelených a 10ks světle modrých čepic emme solid. Tyto čepice jsme měli skladem v množství 5ks a 4ks. Ihned jsme Vás o této skutečnosti informovali telefonicky, že čepice máme pouze v omezeném množství a jsme schopni Vám čepice dodat v daném počtu až ve čtvrtek, tj. 4 pracovní den od objednání. Na tuto informaci jste zareagoval, že čepice potřebujete do středy a objednávku jste stornoval.
    Informace, které uvádíte ve Vaší recenzi neodpovídají naší telefonické komunikaci, zítra Vám ještě zavoláme, abychom si vše vyříkali.
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pokud nemají zboží jak si jej objednáte, zašlou vám něco jiného, ale fakturují podle objednávky (stalo se to 2x ze dvou případů)a čekají, jestli si to všimnete nebo ne
    • při reklamamci, pak nezvedají telefon

    neseriózní prodejce

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Dobrý den,
    odeslali jsme zboží, které se lišilo provedením a cenou, bylo však v téměř stejném obalu. Z naší strany došlo k přehlédnutí a chybnému zaslání produktu.Samozřejmě se za tuto skutečnost omlouváme a dle telefonické domluvy pracujeme na vyřešení záležitosti ku spokojenosti zákazníka. Musíme však oponovat nařčení, že se k nám nedá dovolat. Náš telefon slouží jako pevná linka od 10:00 do 18:00 hodin Po - Pá.

    S přáním hezkého dne

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zbozi prislo z velkym zpozdenim, a kdyz jsem volal o informace na uvedene cislo nikdo mi to cele dny nebral.takze pozor na ne..

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Milý Michale,
    objednávku jste udělal v pátek (státní svátek) 5.7.2013 ve 20:27. V úterý 9.7.2013 Vám bylo zboží expedováno přepravní společností PPL. Kontrolovali jsme nepřijaté hovory na našem telefonu na prodejně a od Vás žádný zmeškaný hovor nemáme.
    Ohrazujeme se tedy vůči Vaší negativní recenzi, že nezvedáme telefony a že si na nás mají dát zákazníci pozor.
    Budeme rádi, když se k celé věci postavíte čelem a uvedete vše na pravou míru.
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Informace, ze se zbozi neprodava, prisla az po tydnu

    Neefektivni komunikaca

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Vážený Anonyme,
    zboží, které jste si objednal zřejmě nebylo skladem, což je vždy u daného produktu uvedeno společně s termínem dodání. V takovýchto případech objednáváme zboží u dodavatele a může se stát, že je zboží u dodavatele nedostupné. Zákazníky v těchto situacích vždy kontaktujeme a snažíme se najít jiné řešení, najít adekvátní produkt či poskytnout slevu za naše pochybení.
    Vám se touto cestou ještě jednou omlouváme a věříme, že nám zachováte přízeň.
    Tým Plavání-potápění

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • šíře sortimentu
    • rozdílné číslo účtu on-line e-shop, a potvrzující e-mail, výrobek bez návodu k použití (při nesprávném použití hrozí zranění), bez jakéchkoliv informací v češtině.

    Výrobek nesplňoval podmínky pro uvedení na český trh - bez návodu k použití(nebyl ani v jiném než českém jazyce), a bez jakýchkoliv informací v češtině. Při nesprávném použití nebezpečný.

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Milý Michale,
    velmi obtížně se reaguje na v podstatě anonymní stížnost bez specifikace problému. V případě, že se na nás obrátíte přímo, budeme pracovat na vyřešení problému k oboustranné spokojenosti. V každém případě se ohrazujeme proti tomu, že nabízíme zboží, které je nebezpečné.
    Číslo účtu je schodné pro online shop i potvrzující email. Jediný případ, kdy je možné, že jsou rozdílné účty je platby přes PayU, kterou zajišťuje náš smluvní partner.
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nenašiel som žiadnu výhodu.
    • zla(alebo vlastne skoro ziadna)komunikacia s kupujucim.

    ani neviem ako to napisat,aby to nebolo neslusne!!!obchod,ktoremu som ja ihned za tovar ktory mali na stranke uvedeny v ponuke zaplatil,ma vybavil s jednou sms,kde ma informovali,ze tovar momentalne nieje a asi do tyzdna ho naskladnia.od tej doby uplynulo 10 dni a nic.ani informacia ci sa nieco zmenilo,alebo mi vratia peniaze,lebo niesu schopni mi tovar zaistit,proste mrtvy chrobaci.nakupujem cez internet dost casto ale s takou aroganciou a nezaujmom som sa este v ziadnom,opakujem ziadnom obchode nestretol.mozete si byt isti ,ze patricnu reklamu vam urobim aj vo svojom okoli.

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Vážený pane, i přes veškerou snahu dodat přesně objednanou barvu a velikost plavek se nám tot výjimečně nepodařilo, byl jste ale vcas slusne informován. Za komplikace se omlováme, Vaše platba byla již zaslána zpět. Rozhodně ale odmítáme ostré znění Vaší recenze, stále se pro naše zákazníky snažíme udělat možné maximum. Možná byste objednávku u nás mohl někdy znovu zkusit...??

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šnad jen přehledné webové stránky.
    • Inzerované zboží není ani po 10 dnech schopen dodat a o podmínkách možného dodání neinformuje - musíte si zavola sami.

    Použijte jiný obchod.

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Velice se omlouváme. Pokud nastávají takovéto situace, vždy se snažíme naše zákazníky kontaktovat. Pokud k tomu ve Vašem případě nedošlo, prosíme Vás o prominutí a v případě, že nás kontaktujete přímo, rádi bychom Vám nabídli kompenzaci formou slevy na příští nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velký výběr, ceny
    • komunikace, dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • u uvedeného zboží bylo, že je skladem, přesto jsem ho doposud neobdržel. Když jsem zjišťoval kde je problém, poslali mi email, že prý měli problémy s naskladněním ??????? Doufám jen, že zboží pošlou, zaplatil jsem totiž dopředu.

    nebrat

    Reakce obchodu Plavání-potápění

    Dobrý den, omlouváme se velmi za komplikace. Chyba vznikla na naší straně. Dle dohody odesíláme Speedsocket Mirror dnes, t.j. úterý 5. února. Doufáme, že nám v budoucnu dáte příležitost napravit si reputaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhé dodací lhůty