Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo, komunikace nula

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Obchod dobrý.Rychlost doručení dobrá.
    Co se týče utěrek čekala jsem lepší kvalitu.Špatná respektive,žádná savost.Bohužel.
    Utěrky kvalita 20-30let zpět co mám prostě nejsou

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po týdnu nebylo zboží předáno dopravci a na e-mailový dotaz, kdy se tak stane - žádná odpověď ani po 24 hodinách (zpráva přečtena)... Objednávka proto zrušena.

    dlouhá dodací lhůta
    nekomunikují

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Jano,
    musím se ohradit ohledně Vašeho hodnocení. Při přijetí objednávky jste byla emailem informována, že dodací lhůta se může prodloužit na 5-7 PRACOVNÍCH dní, přeci jen evidujeme větší množství objednávek v tomto předvánočním shonu. Objednávky, které nelze expedovat včas, vyřizujeme ve sledu jak přišly a ani neustálými dotazy typu : "stále jste neodeslali " ? bohužel expedici neurychlíme. Odpovědí na Váš dotaz navíc byl expediční email a navíc objednávka byla v časovém horizontu dodací lhůty viz výše. Poté, co byla objednávka odbavena a předána dopravci, jste ji zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vzory povlečení krásné, ale bohužel mě zklamal materiál, který dle mého názoru nemůže být ze 100% bavlny ani náhodou. Stejně tak utěrky na nádobí.
    Napínací prostěradla jsou docela v pohodě, i když doma mám o něco kvalitnější materiál (ale také o dost dražší).
    Jinak e-shop přehledný a s doručením i v předvánočním čase nebyly problémy.

  • Nemůžu hodnotit,zboží doposud nedorazilo.

  • Nic jsem nedostal

  • Zatím nemám co hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota, nepříjemný telefonický rozhovor .

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Jano,
    možná byste měla zmínit, proč dle Vás neochota - dožadovala jste se odstoupení od smlouvy, ale po nás chtěla, abychom Vám zaslali štítek pro dopravce, ačkoliv v našich obchodních podmínkách, se kterými jste se seznámila uzavřením smlouvy, je jasně uvedeno, že kupující si hradí poštovné v případě odstoupení sám. Rozhovoru jsem byla přítomna, musím se zastat kolegyně, která rozhodně nepříjemná nebyla a jen se Vám snažila vysvětlit , že tuto službu neposkytujeme, ačkoliv to dle Vás dělají všichni...
    Kateřina Houdková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlé dodání ale bohužel oranžové povlaky prošité bílou nití a na dotaz zda chci dárek si sami odpovíte že nechci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Moje první a zároveň poslední zkušenost s tímto prodejcem. Už nikdy zde povlečení nezakoupím. Důvod: v 1/4 povlaku na peřinu, šev přes celou velikost povlaku na peřinu. Vzor neodpovídá našití, tudíž vzhledově vypadá úplně jinak a navíc, tento všitý díl je vzorem opačně. Více jak 1000,- za toto povlečení neodpovídá. Mé první povlečení dané velikosti povlaku na peřinu, 200x200 cm zakoupené v Asku nábytek, je celistvé a v jednom kuse. Tedy i na dotek po přikrytí dekou, je úplně odlišné jedním slovem lepší.

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    dobrý den Jirko,

    je nám líto, že Vaše špatná recenze je založena na nepřečtení si popisku k produktu. U výrobku je jasně uvedeno, že při šití jsme nuceni vycházet ze šířky látky pro ČR - což je 140cm a povlečení má tudíž šev. Z naší strany jste byl dopředu o zboží informován, pokud se Vám povlečení nelíbí, máte samozřejmě právo ho v rámci 14-denní lhůty vrátit, v případě, že není prané nebo použité.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše bylo v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikují

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, avšak veškerá komunikace s Vámi probíhala standardně, byl jste informován o přijetí, odeslání objednávky, jak SMS, tak emailem. Žádné jiné dotazy od Vás přijaté nemáme, jinak bychom na ně samozřejmě reagovali.
    Písecké lůžkoviny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala sem zboží po 4 dnech mě volali ze nemají ze vrací peníze peníze stále nikde

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Lucie,

    je mi líto, že jsme museli přesně po 3 dnech zrušit Vaši objednávku, objednávky vyřizujeme postupně, dle jejich přijetí do systému, tudíž metráž již bohužel nezbyla v dostatečném množství. Každopádně neprodleně ten den Vám byla částka vrácena zpět stejným způsobem, jakým jste platila - tzn. platební bránou - poslali jsme Vám i screen platby. Ačkoliv při platbě e-shopu proběhne platba ihned, refundace může trvat i pár dní ( pracovních, samozřejmě ). Takže je mi líto, ale více již dělat nemůžeme...
    Takže opět prosím o trochu trpělivosti.
    S přáním hezkého dne Kateřina Houdková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednané povlečení jsem vyprala na doporučenou teplotu 40 stupňů. V místech složení povlečení v igelitovém obalu zůstaly přesně vyrýsované vybledlé linie. Jsem zklamaná. Zdá se, že zboží je méně kvalitní a řádně uleželé. Tak už nikdy více.

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Jitko,
    na špatné hodnocení jste nás předem upozornila na základě neuznané reklamace. Nemohu bohužel říci více, než že Vaše reklamace nemohla být uznána z důvodu špatného postupu při praní. Povlečení nebylo práno po rubové straně a nebyl použit prostředek na barevné prádlo, tím došlo ke kompletnímu znehodnocení povlaků. Vybledlé linie po hranách pak vznikly právě praním po lícové straně a dřením se prádla o buben při vysokých otáčkách. Toto zboží zboží se šilo přímo na Vaši zakázku a nebylo opravdu nikde "uleželé" skladem, nemohly tak vzniknout žádné vyrýsované vybledlé linie naší vinou a věřím, že při otáčení povlaků před praním byste si tudíž takových linií určitě musela všimnout.
    děkujeme za pochopení Písecké lůžkoviny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslední dobou je povlečení nekvalitní,rychle se sepírá. Za ty peníze už fakt ne, byť jsem zde nakupovala dost dlouho.
    • Doba dodání na dnešní dobu, taky docela dlouhá.

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Zdenko,

    je mi líto, že jste nás o daném problému neinformovala a dovídáme se tak až z Vašeho hodnocení. Každopádně co se týče kvality, používáme stále stejnou kvalitu látky a barvení. Při dodržování správného postupu praní a zvláště u tmavých barev povlečení ( praní po rubu ) neevidujeme žádné reklamace Vašeho typu.
    Doba odeslání byla 3dny, což je standartní doba, o které zákazníka informujeme v potvrzení objednávky.
    Finančně se snažíme neustále ceny udržet na dobré úrovni a v porovnání s kvalitou jiných výrobců a dodavatelů vychází naše povlečení podstatně levněji.
    Písecké lůžkoviny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neodpovídá balíčku který jsem si objednala takze chci reklamaci

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Sáro,

    objednala jste si 2 metry metráže ( látky ), které Vám byly doručeny. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení, pokud chcete reklamaci, obraťte se prosím na náš e-shop.
    S přáním hezkého Písecké lůžkoviny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na webu se chlubi, ze jsou CESTI vyrobci a prodejci luzkovin a vsechna 4 prosteradla jsou z Ciny, baleni vypada jak z lacineho polskeho trhu. Tento eshop davam na cernou listinu a nikdy nic uz neobjednam.

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Markéto,

    jak uvádíme na našich web. stránkách, jsme český výrobce a všechny NAŠE VÝROBKY jsou na e-shopu označené jako NÁŠ VÝROBEK. Dále uvádíme, že máme ale i doplňkový sortiment a využíváme pouze ověřené dodavatele. Mikroplyšové a mikroflanelové povlečení se v České republice nevyrábí a je dovozové. Rozhodně tedy z naší strany nedošlo k nějakému Vašemu klamání a informace jsme na stránkách uvedli.
    Každopádně Vy jste si zakoupila 2 prostěradla z mikroplyše a 2 froté prostěradla, ty jsou české výroby a jsou jako ČESKÝ VÝROBEK na webu i označeny.
    Pokud nejste se zbožím spokojena, máte v rámci 14 dní možnost zboží vrátit. Je nám líto, že jste se na nás s daným problémem neobrátila.
    Písecké lůžkoviny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rozměr u podsedáku byl uveden 50x50cm.Ve skutečnosti je 45x45cm.Zklamání.

    Rozměr u podsedáku byl uveden 50x50cm.Ve skutečnosti je 45x45cm.Zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Lůžkoviny jsou ušité z kazové látky!

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Miluše,

    je mi líto, že se o Vaší nespokojenosti se zbožím dozvídáme až z hodnocení na Heurece. Zakoupila jste si zboží z našeho doplňkového sortimentu, které není naším výrobkem. Proto ani bohužel neprochází naší kontrolou. Naše povlečení, které vykazuje kazy totiž řadíme do sekce II.jakostní nabídky. Pokud se na povlečení vyskytly kazy, samozřejmě lze povlečení reklamovat, obraťte se tedy na náš telefon, či emailovou adresu.
    Děkujeme, Písecké lůžkoviny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlá komunikace
    • Kvalita materiálu neodpovídala představám, bavlněné povlečení si představuji jinak, toto bylo příliš tvrdé, hladké jako sypek, uvidíme po vyprání.

    Reakce obchodu Písecké lůžkoviny

    Vážená paní Ivano,

    bohužel nelze soudit látku a jiný materiál před vypráním. Při tisku má na konečný omak látky vliv plno faktorů- kolik barvy bylo použito ( Vy jste zvolila kombinaci bílá, hnědá, černá ) - tmavší odstín, hodně barvy, dále pak látka prochází v konečné fázi kalandrem, který může látku také natužit. Po vyprání ale všechno naše povlečení změkne, je to jen přechodný stav.

    S pozdravem Kateřina Houdková, Písecké lůžkoviny