Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byly dodány dvě tašky na loď. Objednal jsem si jednu.
    Nepřišel český návod k obsluze, což je v rozporu s legislativou ČR.
    Pokud nebude návod doručen dodatečně, tak dodávku vrátím.
    Zařízení je drahé a nechápu chyby v dodávce a hlavně nedodání návodu.
    Ing. Švadlenka Pavel

    Reakce obchodu Pípáky.cz

    Dobrý den pane inženýre,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost, ale pokud o problému nevíme, tak ho ani řešit nemůžeme. Určitě to z naší strany nebylo úmyslně. Obal byl v objednávce dvakrát, proto byl také dodán (viz emailové potvrzení objednávky v okamžiku jejího odeslání). Pokud se jednalo o chybu v objednávce, tak nám stačilo dát vědět a poslán by byl pouze jeden (samozřejmě není problém dodatečně vrátit). Český návod je ke stažení na našem eshopu a posíláme ho emailem. Pokud Vám na email nedorazil, tak se za chybu omlouváme a obratem zasíláme. Jelikož jsme od Vás neobdrželi informaci, že je s objednávkou něco špatně, tak jsme počítali s tím, že je vše v pořádku. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Štěpán Merenus. Pípáky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic mi ještě nedošlo, tak nemůžu nic hodnotit

    Reakce obchodu Pípáky.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vzniklé zpoždění v doručení objednávky. Objednala jste ale zboží, které nebylo přímo skladem a muselo se počkat na naskladnění (aktuální dostupnost je u položek uvedena na eshopu). Objednávku jsme přijali v pondělí a ve čtvrtek byla odeslána přepravní službou GLS s plánovaným doručením v pátek. Bohužel došlo ještě ke zpoždění ze strany GLS a dle aktuálních informací ji doručují dnes (v pondělí, tedy týden po přijetí objednávky). Bohužel teď před Vánoci jsou přepravci extrémě vytíženi a k drobnému zpoždění může dojít. Děkujeme za pochopení. Pípáky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ze dvou položek objednávky - obě měly být údajně skladem - nebyla skladem ve skutečnosti ani jedna.

    Klasicky podvádějící eshop - všechno máme skladem, ale pokud to objednáte, najednou se zboží ztratilo, není, potřeba ho objednat atd.
    NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Pípáky.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. V objednávce jste měl dvě položky, kdy jedna byla uvedena s dostupností "Skladem pro eshop", tedy skladem na externím skladě s dodáním do týdne a nebyl problém objednanou položku doručit (nebylo uvedeno skladem na prodejně) a druhá položka byl vlasec, který měl být dle systému skladem poslední kus na prodejně, ale pravděpodobně došlo k záměně při prodeji na prodejně a místo průměru 0,225 mm byl navíc skladem 0,205 mm. Bohužel tato situace se občas především u drobností, kterých máme na prodejně stovky až tisíce položek, může stát. Ihned pro zjištění problému jsme Vám volali a za vzniklou chybu se omluvili. Na základě těchto informací jste objednávku stornoval a dále jsme ji nevyřizovali.

    Děkujeme za pochopení. Pípáky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které je nabízeno neni na prodej!!!!!Skladem.
    • Zboží které je nabízeno neni na prodej!!!!!Skladem.

    Zboží které je nabízeno neni na prodej!!!!!Skladem.

    Reakce obchodu Pípáky.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vzniklá situace s Vaší objednávkou. Jednalo se ale o položky ve výprodeji, kdy byly skladem poslední kusy (bylo označeno na eshopu "Skladem poslední kus/kusy."), které se mezitím prodaly na prodejně a nestihlo se to aktualizovat na eshopu. Obratem jsme Vám nabídli jinou barevnou variantu totožného výrobku za stejnou cenu, ale o tu jste neměl zájem. Proto byla objednávka stornována. Bohužel zejména u posledních skladových kusů není reálné udržet zobrazovanou dostupnost na eshopu zcela online a aktualizace probíhá s určitým zpoždění. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • bylo uvedeno doprava zdarma, což nebyly pravda, po objednávce zboží mi bylo sděleno že na prodejně uvedené zboží není

    Reakce obchodu Pípáky.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše záporné hodnocení, ale objednávku jsme vyřídili přesně podle informací uvedených na eshopu a po vzájemné telefonické domluvě. Objednané zboží nebylo na eshopu označeno jako skladem na prodejně, ale jako skladem pro eshop, tedy na externím skladě (navíc během Vánoc s omezeným provozem). Na tuto skutečnost jsme Vás ještě v den objednání upozornili a následně bylo z vaší strany telefonicky odsouhlaseno doručení v prvním lednovém týdnu (to bylo z naší strany také dodrženo). U zboží není nikde uvedena doprava zdarma (ta je až od částky 2000 Kč) a byla naúčtována přesně podle informací na eshopu a vámi odesláním objednávky odsouhlasena. Pokud jste ale u objednávky z nějakého důvodu očekával dopravu zdarma, měl jste nás na to upozornit. Děkujeme za pochopení.
    Pípáky.cz