• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo vyprodáno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo dodáno kompletní. Přístup personálu při výdeji zboží byl naprosto neprofesionální až arogantní.

    Reakce obchodu Pilotshop

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že jste měla problémy s objednávkou v našem obchodě.

    Vaši objednávku jste vytvořila v sobotu 11.2. s platbou bankovním převodem. V pondělí 13.2. již byla Vaše objednávka uhrazena, vyfakturována a připravena k osobnímu odběru.

    Faktura byla vystavena na kompletní objednávku, zboží jsme tedy měli skladem.

    Vyzvednutí by tedy mělo proběhnout pouze formou předání Vaší objednávky spolu s vystavenou fakturou.

    Dle Vaší recenze byl problém s přístupem a kompletací objednávky. Můžeme Vás tímto požádat o bližší info, abychom mohli nadále zlepšovat naše služby?

    Děkujeme a přejeme hezký den.

    PilotShop

  • Nedoporučuje obchod

    jen poslali, ze moje objednavka byla prijata. Vic nic.

    Reakce obchodu Pilotshop

    Dobrý den,

    Je nám líto, ale objednal jste si produkt, který není skladem. Skladová dostupnost je u produktu zobrazená a v čase Vaší objednávky byla "Nedostupné u dodavatele".

    Pokud si přejte Vaší objednávku stornovat, můžete se na nás vždy obrátit. Vámi objednaný produkt není možné globálně sehnat, jelikož výrobci chybí čipy pro kompletaci daného produktu.

    Této negativní recenze je nám velmi líto, ale žádné chyby jsme se nedopustili.

    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé zaslání.
    • Kniha přišla zabalená pouze v bublinkové obálce s naraženým rohem. U bazarové knihy banalita, u nové vážná vada...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prisla mi vez ktera vypada uplne jinak nez na obrazku!!! Chci to vratit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice nesriozni pristup, na e-mail s vyzvou k vyzvednuti zbozi jsem dostavil z Prahi az do Pribramy ale zbozi tam neblo. Takze radsi overte to driv nez tam vyrazit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu se vyjádřit k samotnému obchodu, ale negativní hodnocení vyplývá z dopravce PPL. Řidič Vám oznámí, že vám veze zásilku. Nejprve je ochoten ji zavést do Parcelshopu, ale ten který on určí, nikoli ten který chci já a pak vám oznámí, že tuto zásilku nelze uložit do Parcelshopu. Firma PPL s vámi e-mailem nijak nekomunikuje a vše nechá na telefonátech řidiče, který dává najevo, jak ho to nebaví.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    J'ai commandé un casque BOSE A20 avec bluetooth et j'ai reçu celui sans bluetooth. Ce n'est pas ce que j'avais commandé. Ou en tous cas ce n'est pas clairement indiqué sur le site.
    I ordered a BOSE A20 headset with bluetooth and I received the one without bluetooth. This is not what I ordered. Or in any case it is not clearly indicated on the site.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Právě jsem mluvil se službou DHL v Řecku a oni mi řekli, že jste mi odeslali objednávku s kamionem poštovní zásilkou a tato objednávka trvá 15 dní, než dorazí do Řecka.
    • Na svém webu v sekci dodávek říkáte, že odesíláte objednávky do Řecka kurýrem DHL za 4–6 dní.
    • Toto není správné.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedodržení termínu dodání
    neinformování zákazníka o časovém posunu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0 komunikacia

    Reakce obchodu Pilotshop

    Dobrý den,
    Mrzí nás špatné hodnocení našeho e-shopu, nicméně Vámi vytvořená objednávka obsahovala chybně uvedenou adresu, tedy i cenu za doručení.
    Informovali jsme Vás emailem – bohužel bez odezvy, proto byla objednávka zrušena.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • objednávku jsem platila kartou, přivezli mi ji na dobírku-dcera netušíc zaplatila (objednávka zaplacena 2x a dodnes mi nebyly vráceny peníze)

    Obchod rychlý, nicméně rychlost reakce zpět je prozatím žádná...
    Dodací lhůta rychlá na úkor kvality zprocesování!

    Reakce obchodu Pilotshop

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, jaké komplikace jsme Vám způsobili špatným zadáním zásilky u kurýrní služby.

    Vrácení prostředků jsme zadali ihned po Vaší urgenci a také jsme se Vám obratem omluvili za tuto nepříjemnost.

    Od KB jsme obdrželi informaci, že prostředky byly na Váš účet připsány již 13.10. O to více nás mrzí, že tato recenze byla vytvořena 18.10.

    Pevně věříme, že naše služby se do budoucna budou jen a jen zlepšovat, aby se tato situace již nemohla opakovat.

    Ještě jednou se Vám velmi omlouváme.

    PilotShop