• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Dodací lhůta

    Zboží jsem objednával před týdnem. Přišlo pouze potvrzení objednávky. Zboží zatím nemám. Od té doby jsem se dvakrát e- mailem dotazoval, jak to s objednávkou vypadá. Ani na jeden e- mail nikdo nereagoval. Pokud firma napíše, že to spadlo do spamu, tak určitě nespadlo. Spam kontrolují dvakrát denně. Určitě to byla poslední objednávka, kterou jsem zde učinil. Téměř vše se dá vykomunikovat, ale musí chtít obě strany. Pokud není zboží skladem, stačí dát vědět a zákazník se rozhodne, zda počká nebo objednávku zruší a objedná jinde.

    Reakce obchodu PICNIC

    Omlouváme se, po kontrole byly opravdu nalezeny 2 emaily od zákazníka ve spamu, proto na ně nebylo odpovězeno. Objednávka byla na žádost zákazníka odeslána. Trvalo to delší dobu, byli jsme zaneprázdněni. Omlouváme se za pochybení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje ! ! !

    Reakce obchodu PICNIC

    Dobrý den,

    zákazníka jsme kontaktovali přes email a nepřišla od něj žádná reakce. Možná skončil email ve spamu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani týden po odeslání objednávky nepřišly údaje pro uskutečnění platby.

    Reakce obchodu PICNIC

    Dobrý den,

    výzva k platbě byla zaslána 22. 2. na zákazníkův email. Email možná skončil ve spamu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pozdní dodání, zboží ještě nedorazilo, komunikace s obchodem vázne
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí skladem zboží, které pak nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, ani po týdnu nemám dodanou objednávku.

    Reakce obchodu PICNIC

    Dobrý den,

    omlouváme se za naše pochybení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zbozi nejen nedorucilal, ale ani se mi vubec neozval, ani kdyz jsem e-mailem zadala o informace o objednavce. Jedine stesti, ze jsm zbozi predem nezaplatila. Bylo to naproste zklamani.

    Reakce obchodu PICNIC

    Dobrý den,

    objednávka byla zákazníkem zaplacena a byla mu i doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedoručené

    Zboží nedoručené a žádná zpráva ani omluva.

    Reakce obchodu PICNIC

    Dobrý den,

    omlouváme se za naše pochybení. Považovali jsme zákazníkův email za neexistující.

  • Nedoporučuje obchod

    zatím nemohu posoudit, nic nepřišlo, ani žádné upozornění na prodlevu, sama jsem se musela ptát, co se děje. Zboží se mělo v pátek naskladnit, tak nevím??

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ceny
    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Firma napsala v automativké odpovědi po objednávce, abych vyčkal na pokyny k platbě převodem a už se neozvala. Zboží jsem koupil jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za cely tyden se mi nikdo neozval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 14.9.jsem udělala objednávku, potvrzena ze strany obchodu. Dne 19.9.jsem objednávku urgovala, ze strany obchodu info o tom že nemají jednu položku a dotaz zda mají poslat zbytek. Obratem jsem odpověděla, že mají poslat zbytek. 23.9. stále nic, žádná komunikace, žádné info. Otřesný přístup obchodu, nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neměl skladem požadované množstvi, které jsme chtěli zakoupit .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Učinila jsem objednávku pred týdnem, nic mi nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 5ti dnech, co jsem čekala na to, až mi zašlou fakturu, abych mohla kávu zaplatit jsem je urgovala a bylo mi sděleno, že nemají objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - v prípade nedostatku zboží nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zatím na moji objednávku nereagoval! Nechápu !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevzali si peníze, aniž by měli šanci objednávku splnit
    • Nekomunikuje, dokud se zákazník nepřipomene
    • Nemá u položek vyznačeno, které jsou a nejsou skladem

    Objednala jsem si zboží, přišlo mi potvrzení objednávky s dodatkem, že pokud jsem zvolila platbu předem, mám vyčkat, až mi pošlou platební údaje. Pak se týden nedělo nic. Když jsem se mailem zeptala, jak to tedy vypadá, odpovědí bylo strohé "aktuálně není objednávka kryta". Žádné vysvětlení, žádná omluva ani informace, kdy tedy by mohlo být zboží skladem. V reakci jsem tedy objednávku stornovala. Následovala odpověď "OK". Nic víc, jako když si píšete na chatu s kamarádem.
    U položek na e-shopu nemají žádné informace, za to je/není skladem. Takže objednat si tam cokoli je sázka do loterie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 20 dní jsem čekala na odpověď, že zboží je vyprodáno. Ale zboží mají na eshopu stále k dispozici
    • Nenapsali, jestli vůbec bude zboží někdy skladem
    • Zdá se, že o zákazníky nestojí