• poslaly obyčejne sklo

    je to pre draženo až moc.

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Mrzí nás, že nejste s nákupem spokojený. Zakoupené cylindry můžete samozřejme vrátit a my Vám vrátíme peníze.

    V případě cylindrů bohužel na jaře došlo k 100% zdražení standardně dodávaných cylindrů, což se promítlo i do navýšení našich cen.

    Jiří Hanzlík
    Zákaznický servis obchodu Petrolejová lampa (www.petrolejovalampa.cz)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lampa celkem OK, pouze jeden nedostatek je tu : příliš silný knot, plamen je tudíž nestabilní, vzlínání oleje je pomalé, plamen se zmenšuje, až je vrchol knotu pouze žhnoucí.... - co s tím ?- máte knot menší šířky ???

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    V minulosti jsme dostávali obdobnou zpětnou vazbu a při identifikaci problému jsme narazili na změnu ve složení lampových olejů převážně barvených nebo aromatických lampových olejů. Výrobci totiž museli dle nařízení EU přidávat do těchto paliv i méně hořlavé složky, které zvyšují hustotu paliva a zmenšují jeho průchodnost/vzlínavost knotem (a knot tak není dostatečně zásobován).

    O dalším postupu jsme Vás informovali emailem.

    Jiří Hanzlík
    Zákaznický servis obchodu Petrolejová lampa (www.petrolejovalampa.cz)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pohodlne plus rychle dorucenie
    • Horak napriek spravnemu vyberu nesadne do zavitu v kruzku lampy. Je mi nanic.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nešlo předem zaplatit kartou, přestože to obchod nabízí

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Platbu kartou na našem eshopu podporujeme přes externí platební bránu. Kartou zaplatil zákazník několik hodin před Vaší objednávkou a několik hodin po Vaší objednávce.

    V době Vaší objednávky pravděpodobně došlo k nějakému technickému problému na straně poskytovatele platební brány nebo poskytovatele našeho hostingu, za který se Vám ještě jednou omlouváme.

    Jiří Hanzlík
    Zákaznický servis obchodu Petrolejová lampa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí zboží které nemá

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    domníváme se, že Vaše recenze se nevztahuje k objednávce v našem obchodě.

    V recenzi uvádíte, že jsme objednávku zrušili, ale my jsme objednávku vyexpedovali po obdržení platby a dokonce je objednávka již vyzvednuta na pobočce služby Zásilkovna, viz https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/4377618729?l=cs

    V případě, že jste s našimi službami nebyl spokojen, nás prosím zkontaktujte.

    Děkuji a jsem s pozdravem

    Jiří Hanzlík
    Zákaznický servis Petrolejová lampa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Petrolejové lampičky (2 ks) měly cylindry z kazového skla... Druhá jakost... V lepším případě

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem u nás.

    Prosím ozvěte se nám, pokud chcete (na naše náklady) odeslat nové cylindry.

    Děkuji a jsem s pozdravem

    Jiří Hanzlík
    Zákaznický servis obchodu Petrolejová lampa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Houpací síť dorazila, avšak byla velká do našeho stojanu a nedala se použít. Proto jsem ji obratem vrátila. Obchod mi však krátil vrácenou cenu. Údajně zboží vykazuje známky opotřebení. Po jednom upevnění do stojanu! Považuji to za neseriózní a účelové, aby nepřišli o vynaložené náklady.

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nám udělila negativní recenzi.

    Zákazníkům vracíme celou částku, pokud zboží není poškozené. Zboží nemusí být ani v originálním obalu. Bohužel ve Vašem případě je zboží znehodnoceno - zašpiněné od trávy.

    V hodnocení uvádíte, že jste síť upevnili. Při této manipulaci pravděpodobně došlo k danému zašpinění.

    Zaslali jsme Vám na email fotografie s detailem zašpinění sítě od trávy. Spolu s fotografiemi jsme Vám poslali i kompromisní návrh.

    Věříme, že na základě zaslaných fotografií svůj postoj přehodnotíte a se zaslaným návrhem budete spokojena.

    S pozdravem

    Jiří Hanzlík
    Zákaznický servis obchodu Petrolejová lampa

    • Skutečný průměr dodaného cylindru měl od deklarované hodnoty velkou odchylku, 41 mm místo 42 mm a proto na lampě nedrží. Nejednalo se o zboží 2. jakosti, které tento obchod také nabízí.

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Pokud máte hořák s "pacičkami" obyčejně stačí pacičky více přimáčknout k cylindru.

    Nicméně pokud chcete cylindr vrátit, pošleme vám emailem návrh, jak celou záležitost vyřídit.

    Jiří Hanzlík
    Zákaznický servis obchodu Petrolejová lampa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bohužel mi jedna z lamp dorazila s naprosto rozbitou lampou. Což se může stát na poště.

    Bohužel mi jedna z lamp dorazila s naprosto rozbitou lampou. Což se může stát na poště.

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste se nejdříve neobrátil na nás v rámci reklamačního řízení. Začali bychom s Vámi situaci samozřejmě řešit a vyřešili bychom jí k Vaší plné spokojenosti. Domníváme se, že se dobrý obchod se pozná i podle přístupu k reklamaci.

    Z dané situace jsme se poučili a jako dopravce neumožňujeme zvolit kurýrní službu, tak jako ve Vašem případě, ale petrolejové lampy zasíláme již pouze dopravcem Česká pošta s připojištěním křehkého zboží, se kterou máme jen pozitivní zkušenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Lampa nebyla ozhačena nálepkou "pozor sklo", ale jen "křehké". Došla rozflákaná, kovové části skroucené. Reklamoval jsem to, ale došla jen odpovsěď, že se to řeší s dopravcem. Zatím žádný výsledek.

    Reakce obchodu Petrolejová lampa.cz

    Vážený zákazníku,
    chápeme Vaše rozladění nad tím, že Vám došlo zboží rozbité.

    Ihned po Vaší informaci o stavu dodaného zboží jsme podali reklamaci u dopravce a Vás jsme obratem informovali, že situaci řešíme s dopravcem a ihned po jeho vyjádření, Vás budeme informovat. Na vyřešení reklamace máme (stejně jako dopravce) 30 dní a ke dni vaší recenze uběhlo pouhých 9 dní od podání reklamace.

    V případě, že přijde zboží rozbité, se vždy se zákazníkem domluvíme o nápravě ke spokojenosti obou stran. Dále Vás chceme ujistit, že zboží expedujeme zkontrolované a řádně zabalené. Balík je označený jako křehký dle pokynů dopravní služby.