Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem objednala, zaplatila s tím, že je skladem. Později mi přišel mail, že se asi zrovna v době mé objednávky aktualizovaly stránky a zboží tedy již skladem v době mé objednávky nebylo. Tak čekám co bude dál. O tento výrobek mám zájem, tak snad bude skladem, když už ho mám zaplacený.

    Reakce obchodu Pet-home

    Dobrý den paní I....., ve vší slušnosti Vám byla tato skutečnost sdělena, byly vám sděleny i možnosti řešení problému. Souhlasila jste s dalším postupem a nerozumím vašemu jednání. Někdy se stane, že prostě dodavatel nedodá zboží a pak musíme čekat nebo se zboží vzdát a koupit si ho jinde, samozřejmě pokud nemají stejný problém a zrovna toto zboží nechybí i v jiných shopech. Nicméně Vám byla nabídnuta i tato možnost, že vám pošlu 222 kč za zboží zpět. Nechtěla jste, chtěla jste čekat! Omlouvám se, ale rozhodnutím vyplakat se na veřejnou zeď, byť nemáte důvod posílám Vám peníze zpět a přeji Vám pěkný nákup na jiné platformě. (peníze byly odeslány teď)
    Mějte krásný den jednatel obchodu Pet-home.